E, ovako treba... > Plovila

elan 401!

<< < (5/15) > >>

IKA:
Nema veze sa lokal patriotizmom,ali ja prednost dajem specijalu.Elan vrlo nestabilan dok ne zaplovi,ali kad pogledaš u plovidbi su stabilni maltene svi čamci.Specijal ,kao i elan sam imao,koristio i apsolutna prednost je na strani specijala.Štaviše sa motorom od 4hp i brzina i ekonomičnost je opet na strani specijala. 25648
@kapetan-nije stabilniji obzirom da je elanovo korito V dok je specijal klasičan tabanaš.

limunardo:
Samo jos jedno pitanje, tacnije zanimaju me dimenzije i kilaza i jednog i drugog tacnije nasao sam da  elan 401 ima nekih 85 kg i da su mu dimenzije 3,91m × 1,60m

e sad neznam tacne dimenzije specijala i njegovu tezinu.

Da li uopste tomos 4ks moze da uspesno tera ova dva camca uzvodno Dunavom (na potezu Novi Sad - Beocin) sa recimo 3-4 osobe ?

SALE NB:
Definitivno Specijal 80, samo treba naći primerak u dobrom stanju.

Elan 401 je kratak čamac, pa su brzine koje postiže poprilično male. Sve preko 4 osobe u čamcu je već preteško i previše, a pristajanje na neku plažu sa tako natovarenim Elanom završava na metar i po od obale.
Kad plovite sami, svaki motor jači od tomosa 4 će podići pramac u nebo, pa i ne vidite kuda plovite.
Specijal 80 će bez problema prevestii 6-7 ljudi, pristati u svaki plićak, a lepo će ploviti i kada ste sami u čamcu.
Jedino je kvalitet plastike na strani Elana, ali treba uzeti u obzir i koliko je star najmlađi Elan koji može da se kupi.
Specijal je nešto oko 5,6m x 1,6m.

Zoran Marinković:
 114

Evo nekih mojih zapažanja :

Dugo sam i ja razmišljao o navedenom elanu kao o još jednom čamcu (da ne ostanem na suvom kad mi deca uzmu čamac upavusi)
a prošle nedelje su takav čamac kupili moji prijatelji pa su došli kod mene da probamo baš navedene varijante - sa Yamahom 8 ks
i Johnsonom 20 ks pošto imam te motore, a njegov je Tomos 4ks.

Rezultat svega je da više ne razmišljam o elanu, moja titelska Tisa 94 je spram njega pojam stabilnosti i sigurnosti, i imam utisak da se
motori više pate sa elanom.

U svakom slučaju glasam za specijala, ali traži varijantu bez tzv. ŠVANCA (ne znam otkuda taj naziv....) sa ravnim završetkom tabana,
a ako naletiš na Tisu onda si uradio posao.

Verovatno će se javiti i neko sa kontraargumentima, ali zato je ovo forum pa je red da čuješ više iskustava.

Moj savet - probaj da nađeš nekoga ko ima navedene čamce i probaj oba, pa makar i propustio ovu sezonu.
Greške se teško i sporo ispravljaju.






STG:
Elan uz motor od minimum 20ks,sve ostalo je igrarija i mucenje...
Specijal je muka naci u dobrom stanju,treba se tu pomuciti,ali uz motorino od 4-6ks je odlicna zabava.

Navigacija

[0] Indeks poruka

[#] Sledeća strana

[*] Prethodna strana

Idi na punu verziju