E, ovako treba... > Plovila

elan 401!

<< < (6/15) > >>

Zoran Marinković:
 no125

Probao sam elana sa Johnijem 20 ks, izbaci ga na tri dužine, glisira k'o blesav....ali sam imao osećaj kao da će se ponoviti Tikvara.

Da li sam navikao na dobru i bezbednu vožnju...ne znam, ali sam ljubio zemlju kada sam izašao na obalu. Sa mojim čamcem
bez problema vučem sina na skijama, a baš je tabanaš k'o pegla.

Ako si negde blizu dođi na  114 i probaj, a i elana ima gde hoćeš.

STG:

--- Citat: Zoran Marinković  21, 07, 2012, 11:14:15 pre podne --- no125

Probao sam elana sa Johnijem 20 ks, izbaci ga na tri dužine, glisira k'o blesav....ali sam imao osećaj kao da će se ponoviti Tikvara.

Da li sam navikao na dobru i bezbednu vožnju...ne znam, ali sam ljubio zemlju kada sam izašao na obalu. Sa mojim čamcem
bez problema vučem sina na skijama, a baš je tabanaš k'o pegla.

Ako si negde blizu dođi na  114 i probaj, a i elana ima gde hoćeš.

--- Kraj citata ---
Zorane,navikli ste na mirnu "voznju" nista drugo.
Nije za svakoga mali camac i motor od 20ks,narocito za coveka koji poredi ova dva camca,dakle sigurno da ne zna puno o njima(zato i pita),dakle prvi camac i malo je mnogo da bude bas sa motorom od 20ak ks...

Zoran Marinković:
 114

Pa čovek je i pitao za naša iskustva i mišljenja.

Ja sam izneo moje iskustvo i mišljenje, i dalje stojim iza toga, a to ne znači da tvrdim kako sam samo ja u pravu.
Takođe tvrdim da je najbolje da lično proba i sam utvrdi šta je pravi izbor za njega.
tvrdim i da može oba čamca da kupi nova kod mog komše u Knićaniu NOVE po prihvatljivoj ceni

limunardo:
U sustini sam i ja vise navijao za specijal 80 jer sam cuo da je dosta ekonomican i pookretljiv i sa tomos cetvorkom posto je taj motor trenutno moj limit, a eventualno bi ga dogodine menjao za nekog japanca max 8 ks.

Znaci u neku ruku mi je bitna ekonomicnost posto sam zadnjih mesec dana na dc-10 gumenjaku voza Johnsona 25ks i gde god da krenem moram sipati min 10l sto mi je zncajno ostetilo budzet. Sve u svemu johnson je prodat i sa tim parama i jos kojim evrom vise sam mislio da uzmem neki plasticni provereni camac i da se manem raznih experimentisanja sa egzotikom na Dunavu ;)

Malo me brine komentar predhodnog clana da je tesko naci dobar specijal 80, mozete li malo da mi pojasnite, da li to znaci da su svi specijali iz oglasa uglavnom krsevi i sta moze da mu fali tj, koje su mu najcesece mane, sta treba da gledam ?

 

STG:
Mane su mu losa prednja paluba,uvek se ugiba,kao i krmena klupa.treba obratiti paznju na stanje ispod gumenog odbojnika,kako su spojeni plasticni elementi.sve se to da resiti,ali uz malo truda.postoje novije varijante,malo skuplje,ali u odlicnom stanju.

Navigacija

[0] Indeks poruka

[#] Sledeća strana

[*] Prethodna strana

Idi na punu verziju