E, ovako treba... > Elektro motori u nautici i ...

Linije Isplativosti za prelazak na generator/elektromotor

<< < (15/30) > >>

ladjaVlajko:

--- Citat: Dule  01, 02, 2013, 19:02:01 posle podne ---I gde je zapelo?

--- Kraj citata ---

svuda po malo ali je sve to rešeno. sada samo čekam lepo vreme.

zorter:
Odlično, i mi ćemo sačekati pa da vidimo performanse.

marke:
[quote Znači ... dok SUS ne može ni da prdne ispod 1000 obrtaja, evo sa kakvom efikasnošću rade ovakvi motori - može da potegne max moment na gotovo svakom broju obrtaja i veoma brzo ulazi u opseg gde radi sa manje od 5% gubitaka.
[/quote]

Jel' se secate kako su radili "Leiland" autobusi i "Aran"-i? 

broker975fx:

--- Citat: marke  02, 02, 2013, 15:55:30 posle podne ---[quote Znači ... dok SUS ne može ni da prdne ispod 1000 obrtaja, evo sa kakvom efikasnošću rade ovakvi motori - može da potegne max moment na gotovo svakom broju obrtaja i veoma brzo ulazi u opseg gde radi sa manje od 5% gubitaka.

--- Kraj citata ---

Jel' se secate kako su radili "Leiland" autobusi i "Aran"-i?
[/quote]

Ne - znam da su Aran bili prvi Torpedo motori  - ali verovatno nisi mislio na to

zorter:
Arana ima i danas, bar u mom kraju.
A Leiland je bas imao simpatican "zaletajuci" zvuk.  6589

Navigacija

[0] Indeks poruka

[#] Sledeća strana

[*] Prethodna strana

Idi na punu verziju