E, ovako treba... > Elektro motori u nautici i ...
Linije Isplativosti za prelazak na generator/elektromotor
ladjaVlajko:
--- Citat: Dule 01, 02, 2013, 19:02:01 posle podne ---I gde je zapelo?
--- Kraj citata ---
svuda po malo ali je sve to rešeno. sada samo čekam lepo vreme.
zorter:
Odlično, i mi ćemo sačekati pa da vidimo performanse.
marke:
[quote Znači ... dok SUS ne može ni da prdne ispod 1000 obrtaja, evo sa kakvom efikasnošću rade ovakvi motori - može da potegne max moment na gotovo svakom broju obrtaja i veoma brzo ulazi u opseg gde radi sa manje od 5% gubitaka.
[/quote]
Jel' se secate kako su radili "Leiland" autobusi i "Aran"-i?
broker975fx:
--- Citat: marke 02, 02, 2013, 15:55:30 posle podne ---[quote Znači ... dok SUS ne može ni da prdne ispod 1000 obrtaja, evo sa kakvom efikasnošću rade ovakvi motori - može da potegne max moment na gotovo svakom broju obrtaja i veoma brzo ulazi u opseg gde radi sa manje od 5% gubitaka.
--- Kraj citata ---
Jel' se secate kako su radili "Leiland" autobusi i "Aran"-i?
[/quote]
Ne - znam da su Aran bili prvi Torpedo motori - ali verovatno nisi mislio na to
zorter:
Arana ima i danas, bar u mom kraju.
A Leiland je bas imao simpatican "zaletajuci" zvuk. 6589
Navigacija
[0] Indeks poruka
[#] Sledeća strana
[*] Prethodna strana
Idi na punu verziju