E, ovako treba... > Elektro motori u nautici i ...

Linije Isplativosti za prelazak na generator/elektromotor

<< < (22/30) > >>

zoki novus:
Kako je reseno hladjenje elektromotora?

sale.m79:
U bre Novus sad si me razocarao pa friziderom.

zorter:
Odlican motor, ko se odluci za jednosmerni motor. Manji motor bi bio opcija i za na cizmu vanbrodskog.
A takodje moguca kombinacuja hibrid sistema. Sa vecim napraviti generator koji napaji manji, pogonski i dopunjava akumulatore. Domet, neogranicen, potrosnja mala, snaga velika, tih rad bez izduvnih gasova ..... sta treba vise.

Mezija:
Pozdrav Luka

Zanima me cena Motora SPM 132 od 15 Kw

Luka TEMA:
Hvala na dobrodošlici, stavim malo o firmi i projektima kada stignem.

Motori stvarno jesu zrakom hlađeni, što olakšava instalaciju i održavanje - nema pumpi, rashladne tekućine, izmjenjivača topline...
Ali kada je jako toplo stavimo ih u frižider!  thumbup

Snagu potrebnu za određeno plovilo najrađe određujemo iz grafa snaga/brzina, ali često moramo raditi bez tog bitnog podatka, ali pri tome ne možemo garantirati tražene performanse broda.

Motor nije jednosmjeran, mjenja se smjer elektronski - za korisnika to znači jednostavno pomaknuti ručicu iz forward u reverse.

Evo video plovila koje se serijski proizvodi u Mađarskoj, 8 plovila sa našom propulzijom je već u pogonu, a još 6 ide u vodu prije ljeta.


Navigacija

[0] Indeks poruka

[#] Sledeća strana

[*] Prethodna strana

Idi na punu verziju