E, ovako treba... > Elektro motori u nautici i ...

Prepravke...

<< < (6/18) > >>

zorter:
Dule,
gledajući ovaj snimak postavlja mi se pitanje, "Kako ovo radi i koju snagu ima kad se optereti?"
Sve je ovo moguće kad radi "na prazno", ali kad se postavi elisa i još uroni u vodu............ ?? ?? ?? ?? ???
Pored toga što je ceo sklop nekako glomazan, gde sve to smestiti. Činjenica je, da bi se dobilo na snazi motora mora da se upotrebi veći broj magneta, pa bi ovaj motor za snagu motora od 4hp verovatno bio duplo deblji od ovog sa snimka, a to onda poteže pitanje konstrukcije nosača motora (ako se koristi kao vanbrodski). Teoretski to može sigurno da radi veoma uspešno, ali praktično je problem samo u gabaritima cele konstrukcije. Elektromagneti ostvaruju mnogo veću snagu od stalnih magneta, pa bili oni i neodijumski. Ni jedna dizalica ne koristi stalne magnete već elektromagnete upravo iz tih razloga. Ja ne bih imao ništa protiv da upotrebim i elektromagnete (bilo u statoru ili rotoru), ali da budu isključivo stalni magneti, mislim da to ne imalo efekta, bar u našim uslovima konstrukcije.

sloba:
A možda da se doda Teslina purpurna ploča...  :lol:

sloba:
Bez šale, za onaj prvi snimak objašnjenje je prosto. Srednja ploča ima 6 namotaja koji se napajaju sa tri žice, dolaze sa desne strane stola. U njima se obrazuje obrtno magnetno polje, koje vrti stalne magnete na gornjoj ploči. To je Tesla demonstrirao pre 100 godina. I radi, ali TROŠI struju. IMA ŽICE SA DESNE STRANE, 3 komada!!! Umesto stalnih magneta na gornjoj ploči može da se stave i namotaji u kojima se indukuje struja pa time i magnetno polje, koje opet sa onim obrtnim poljem stvara silu koja okreće rotor. Ovo je takođe Tesla napravio i zove se Teslin indukcioni motor iliti ASINHRONI motor, koji se vrti u preko 90% aplikacija motora u svetu.
Ovo sa stalnim motorima se zove i reluktantni motor, steperi rade tako samo što se obrtno polje okreće u koracima a ne kontinualno.
 
U donjem delu su posebni namotaji u kojima se opet induuje struja od onih namotaja gore i magneta u kretanju. Opet prosta stvar, sinhroni generator. Starije od Teslinog indukcionog motora. I on proizvodi napon koji pali sijalicu i koji se meri instrumentom.

Nema magije, nema čuda, ne postoji perpetuum mobile! Nema svetske zavere, Vatikan i tako to.

Samo prevaranti koji uspevaju da na trenutak zabljesnu poštene ljude kji nisu dovoljno upućeni.
Da to postoji, ne bi se vodili ratovi az naftu i gas.

Žao mi je gospodo, ali nema džabe energije.

Pozdrav, jedan munjarski dovitljivac.

sloba:
I Zorter, u pravu si. Ovako naivno napravljeni motor nema nikakvu znatnu snagu, pa ne bi mogao da okreće ništa što je iole teže.
Napraviti veoma efikasan motor, sa stalnim magnetima ili namotajima je velika nauka i još veća tehnika. Pomaci na bolje su mogući u smislu povećanaj iskoristivosti električne energije i njenog pretvaranja u mehaničku, a mere se promilima sa svom današnjom naukom i tehnikom.

Momci, i dalje je najbolja penta marke Yamaha ili slično...
 

Kapetan:

--- Citat: sloba  11, 01, 2012, 12:00:14 posle podne ---Momci, i dalje je najbolja penta marke Yamaha ili slično...

--- Kraj citata ---

kako se tebi cine elektro varijante ? ili hibridi ?

Navigacija

[0] Indeks poruka

[#] Sledeća strana

[*] Prethodna strana

Idi na punu verziju