E, ovako treba... > NAUTIČKA DISKUSIJA

Kapetanove želje i ostali saveti...

<< < (2/16) > >>

sharke:
Kad smo već kod projekta,koliko čamaca na Dunavu i Savi plovi ,a da su urađeni po projektu? Nekažem da to ne bi trebalo,ali možda u nekim boljim vremenima.A do tad ,ploviće i svi neprojektovani čamci.

mesechar:
kad bi Zoki uložio u jedan plan i nudio opcije manjih modifikacija u odnosu na originalni plan koje bi se odnosile na nadgradje ili eventualno krmenu nadogradnju to bi bili silni brodovi a ovako oklepavanje šifonjera koji plutaju .... neko je napisao da kad bi finalnu izradu isterivao poput Djene ili Šoleta njegovi bi brodovi koštali isto...nameće se zaključak da je cena izrade ista samo Zoran prodaje proizvod u `sivoj fazi` tj poluzavršen .
Kad  razmisliš gvoždje i zavarivanje je isto sad da li će to isto gvožđe biti uobličeno u plovilo koje ima uskladjenu estetiku i upotrebljivost,sigurnost ili biti ploveća šupa koju sutra treba prodati i koja ništa neće vredeti ma koliko opreme ugradio .Na sve to treba misliti pre nego vas `zavede` niska cena.Ona izreka `nisam dovoljno bogat da kupujem jeftine stvari´` u ovoj priči ima više logike nego bilo gde..jer je po nekad barijera izmedju lošijeg plovila i puno boljeg izbora u mnogo manje novca nego što na prvi mah izgleda.
Generalno iznosim svoje iskustvo i svoje mišljenje jer i ja sam vodjen nižom ulaznom cenom pravio greške

mossi:
Izvinjavam se Zokiju i svima na forumu za off, ali ta priča sa novcem je definitivno zanimljiva.
Napravio sam vrlo dobar čamac, ali me je koštao poprilično sa novim motorom cc 7000e.
Za te pare sam mogao iz mile nam Holandije da uvezem plovilo boli glava.
Ali gledajući slike, a i neka uvežena lično, nijedno od tih nema neke meni bitne osobine.
Kad kažem bitne ne mislim na nov čamac i nov motor, nego jednostavno, napravio sam čamac kakav meni odgovara.
Na žalost čonjenica je da bih trebao da uložim još oko 2000 eura u profi tendu i enterijer, e tada bi to bio čamac koji je tip top.
Na to bi trebalo dodati zamenu motora sa 25 na barem 45-50hp i eto nas na preko 10.000 Eura.

JES TI LUUUUD!?

 :suicide:

I opet sam na početku priče, još NIKO ko je bio u mom čamcu nije bio, a da je pecaroš, a da nije dao vrhunsku ocenu za čamac.

I opet smo na početku priče.

Samogradnja ili uvoz nečega što je lepo i brendirano, ali NIJE baš ono što mi treba.

Izbor majstora.. hebiga tu ima milion faktora, a ipak je odlučujući ne budžet nego karakterna osobina investitora.
Svi se mi protegnemo koliko možemo ili još malo više.
Ali neko je stipsa, neko kalkulant, neko galant, neko ovca za šišanje.

 :drinks:

P.S. Čkalja lepo reče: Volim mladu, pa makar i lepu!  :good:

P.S.S. Nemojte mi zameriti na ovaj post, ali vraćam se sa 1. rodjendana šogorovog unuka.. malo sam  :drinks:

Arsa:

--- Citat: Dule  19, 11, 2011, 23:04:31 posle podne ---Kako neko ko kupuje ili pravi camac moze znati kakav mu camac odgovara?
Da bi to znao mora da promeni vise plovila.
Obicno posle 3.-4. znas tacno kakav bi camac zeleo.
Ako uspes da ga napravis ili kupis to je to.
Navike se menjaju. Neko ostane pecaros, neko na prvo mesto stavi komfor, neko brzinu...
Gliseras preko noci postane jedrilicar, jedrilicar kupi siklju i nedeljom ide na pecanje...
Zivotne okolnosti menjaju i navike i sklonosti. Napraviti camac bas po meri i ukusu je veliki uspeh.
Malo ko je uspeo. I niko koga ja znam nije ostao na onome sto ima. Ili menja ili prepravlja, doradjuje...

--- Kraj citata ---

Dule sve se slažem.

Takva je ljudska priroda. Kad čovek ispuni neke svoje želje, otvore mu se novi vidici i onda sebi postavlja sledeći cilj. I tako... nikad zadovoljan.  :suicide:

budens72:
Tako je... ali kako bi drugačije napredovao  :beach:

Navigacija

[0] Indeks poruka

[#] Sledeća strana

[*] Prethodna strana

Idi na punu verziju