Autor Tema: Yamaha 25 vs. Evinrude e tec 25  (Pročitano 10205 puta)

0 Članovi i 2 gostiju pregledaju ovu temu.

Van mreže Pingvin44

  • DrinskoSavski Brčkaroš
  • ****
  • Poruke: 261
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
Yamaha 25 vs. Evinrude e tec 25
« poslato: 24, 10, 2011, 21:16:01 posle podne »
.
« Poslednja izmena: 04, 11, 2011, 23:37:49 posle podne od strane Pingvin44 »

Van mreže deda

  • Administrator
  • Drekavac sa Srednjih voda
  • *****
  • Poruke: 4177
  • Pol: Muškarac
  • Marina: 4.juli.....Zemun
  • Veličina: 7,60
Odg: Yamaha 25 vs. Evinrude e tec 25
« Odgovor #1 poslato: 24, 10, 2011, 21:21:39 posle podne »
Samo su dve stvari beskonacne - svemir i ljudska glupost. Doduše, za prvu nisam siguran

Van mreže njegos68

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 1624
  • Pol: Muškarac
  • Krapolovac
Odg: Yamaha 25 vs. Evinrude e tec 25
« Odgovor #2 poslato: 24, 10, 2011, 21:23:21 posle podne »
 I jedan i drugi vrh!  :good: S tim što ovaj Evinrude e-tec nisam siguran ko može da popravi u Srbiji u slučaju kvara..  :lula:

Van mreže deda

  • Administrator
  • Drekavac sa Srednjih voda
  • *****
  • Poruke: 4177
  • Pol: Muškarac
  • Marina: 4.juli.....Zemun
  • Veličina: 7,60
Odg: Yamaha 25 vs. Evinrude e tec 25
« Odgovor #3 poslato: 24, 10, 2011, 22:09:53 posle podne »
Ptico , vozio ga je Rajko ribar sa nase marine!Odusevljen je !!
Samo su dve stvari beskonacne - svemir i ljudska glupost. Doduše, za prvu nisam siguran

Van mreže Darkobp

  • Veliki Rovac
  • ******
  • Poruke: 730
  • Pol: Muškarac
    • Silvery
  • Brod tip: Elan 495k malo modifikovan i produzen
  • Marina: Backa Palanka Tikvara
  • Veličina: 5.80m
Odg: Yamaha 25 vs. Evinrude e tec 25
« Odgovor #4 poslato: 25, 10, 2011, 00:27:44 pre podne »
Bas sam sa Vladom iz Futoga vodio diskusiju tj da kazem slusao sam njegova misljenja bas u vezi tih E tec-ova posto me je zivo zanimalo neko strucno misljenje o tim motorima

Njegovo misljenje je da je to jos jedan manje-vise neuspeo trzaj propale americke industrije,jednostavno japanci su ih sa nihovim savrmenim 4t motorima zgazili

Ti E tec-ovi su  dosta neispitani u pravoj eksplataciji i na brzinu pusteni u serisku proizvodnju te ima dosta kubure sa njima,tj koji rade -rade za medalju a koji nerade ti vlasnici su najeb... a ponarocito u srbiji jer nema ni jedan  serviser za njega,a vremenom ce sve i jedan poceti da kuburi

Jako malo lepih reci je iz njegovih usta izaslo za te motore
Ceo motor u prici je "rastavio u delove"u sitna crevca,od tipa recimo o obliku klipa,kvaliteta radilice,nacina rada u najsitniji deo,svakog dela kvarljive elektornike....

Zakljucak te price je nekako bio-U srbiji bi taj motor samo lud covek uzeo pored recimo proverenih 4t motora tipa honde koja svoje motore 5o godina proizvodi i svakodnevno usavrsava i koja ima manje vise dosta rasprostranjenu servisnu mrezu kod nas

E to su neke reci jednog od nasih najvecih servisera...

Van mreže SALE NB

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 2449
  • Pol: Muškarac
Odg: Yamaha 25 vs. Evinrude e tec 25
« Odgovor #5 poslato: 25, 10, 2011, 07:50:59 pre podne »
Svaki cigo svog tovara hvali! :taunt:
Vlada je jedan od retkih ozbiljnih servisera u Srbiji, ali nije imun na uobičajene "karakterne mane" među prodavcima.
Spreman je da popljuje sve što nema u njegovoj radnji!
Ovamo hvali japanske 4t mašine, a tvog Mercurija je napljuvao samo tako, iako je osim nalepnice, sve drugo na njemu japansko!
Ovako, Vladi je 4t japanac najbolji, ali ne bilo koji, već - Honda! A Hondina rasprostranjena mreža je njegov servis!  :taunt:

Evinrude je, zajedno sa celom OMC grupom, propao, a kupio ih je kanadski BRP. E-tec motor je kreacija BRP-a, kada su na klasični Evinrudeov 2t motor nakačili ubrizgavanje sa njihovih Rotax motora, a o kvalitetu tih motora ne treba trošiti puno reči. Koriste se svuda gde ti o pouzdanom motoru život ovisi! :smile:
Neka priča o nekvalitetnoj elektronici zato jednostavno nema smisla, a o Evinrudovim 2t blokovima takođe, teško da postoje izdržljiviji motori!

Ovo o serviserima je nažalost živa istina, vlasnici E-tecova trenutno plaćaju ceh dok se ovi naši majstori uče na njihovim motorima!
Srećna okolnost je da E-tec ide na servis svakih 300 radnih sati ili jednom u 3 godine, pa se tu nešto i prištedi...

Uzgred, najprodavaniji brend vanbrodskih motora na svetu je Mercury, pa onda sledi Tohatsu. Evinrude ima izgovor za manje prodatih primeraka, jer ne pravi ništa slabije od 15ks, a gde je Honda?!
"Moreplovac ne moli za pravac vetra, već uči kako da plovi po postojećem"

Van mreže SALE NB

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 2449
  • Pol: Muškarac
Odg: Yamaha 25 vs. Evinrude e tec 25
« Odgovor #6 poslato: 25, 10, 2011, 08:06:22 pre podne »
Ma Yamaha bre! ( ne mogu da verujem da ovo pišem!!!)

E-tec 25 je ukupno gledano bolji i isplativiji motor od Yamahe 25, ali, pošto sam bio u njihovom servisu u Zemunu, uopšte me ne čudi da E-tecovi u Srbiji razvijaju svakakve misteriozne kvarove! :taunt:
Šta ti vredi garancija, ako motor niko ne zna da popravi, ili mu stalno "programira" nove kvarove, da bi imao više posla!

E-tec da, ali jedino da ga kupiš i održavaš u Hrvatskoj!
"Moreplovac ne moli za pravac vetra, već uči kako da plovi po postojećem"

Van mreže maverick

  • Moderator
  • Kapitalac Dunavski
  • *****
  • Poruke: 1271
  • www.mojaladja.com
Odg: Yamaha 25 vs. Evinrude e tec 25
« Odgovor #7 poslato: 25, 10, 2011, 08:27:20 pre podne »
meni osobno e tec izgleda puno mocnije i ozbiljnije...no vidim i kod nas da oni koji ga imaju kubure pricu na sto nacin......od prebacivanja softverski za potrosnju ulja ovisno trose li orginalno ili zamjensko...do drugih sitnica...a kolega mi ima tu yamahu...radi kao malo bolji auto...prekrasan zvuk, bar meni, ipak je 4t...i dijelova za nedaj boze ima kupiti i u malo boljoj pekari

Van mreže dača

  • Veliki rečni berberin
  • ***
  • Poruke: 113
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
Odg: Yamaha 25 vs. Evinrude e tec 25
« Odgovor #8 poslato: 25, 10, 2011, 11:05:07 pre podne »
Darkobp svi majstori  hvale ono sto mogu da poprave a kude ono sto ili ne znaju ili im nije interesna svera mada ima izuzetaka .Sto se tice Vlade futog dacu samo jedan pokazatelj : ne znam kakav je majstor ali kada sam preko njega trazio set za daljinske komande za yamahu 8 izvalio mi je cenu oko 200-250 evra kao preko veze. A u Yamaha platneru sam isto to dobio za 70evra (regularno).Da li covek nije razumeo sta sam trazio ili ga nije interesovalo ili ....nije mi vise bitno ali ako je razlika od prodavca do prodavca u legalnoj kupovini tolika onda mi od takve osobe vise nije nista merodavno.
e-tec je u klasi 25 konja pokazao da je sto se tice brzine neprikosnoven .Od ove trojice sto ih imaju na mom klubu 1 god. nije bilo nekih problema osim sto je jednom pukao kanap od poteznice .Servisiranje pa svi motori bi po potrebi trebalo da imaju redovne servise , to sto je kod ovog servis malo skuplji , pa nova stvar!. uvek je na trzistu za nesto novo takva situacija (u pocetku).Pa imale su i yamahe seriju pre par godina sa problematicnom elektronikom i nikom nista zamenili ljudi i sljaka.
Sve zavisi od tebe koliko imas love i dali zelis da se za nesto toliko isprsis.
Yamaha -honda -e-tec su zasigurno odlicni motori sa nekim za nas rekreativce mozda zanemarljivim razlikama ali ako uzimas polovan motor najbitnija stvar je upravo u kakvom je stanju motor pa tek onda potrosnja istog ,pa tek onda marka motora . E sad moje vidjenje je tako a tvoje  ? tebi na izbor. :)

Van mreže Zoran

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 1687
  • Pol: Muškarac
  • BEOGRAD
    • Jedrilica
  • Brod tip: sam napravio
  • Marina: Ada Ciganlija
  • Veličina: 6m
Odg: Yamaha 25 vs. Evinrude e tec 25
« Odgovor #9 poslato: 25, 10, 2011, 13:02:03 posle podne »


                 Ma samo nov motor.Ne bojim se ja za tebe,nisi ti nov na vodi
a namazan si dobrim mastima.  :drinks:
Vazno je ploviti,ploviti i ploviti.

Van mreže drpop

  • Brodski mali
  • *
  • Poruke: 23
  • PA-058A, PA-650D & PA-129E
Odg: Yamaha 25 vs. Evinrude e tec 25
« Odgovor #10 poslato: 25, 10, 2011, 20:12:41 posle podne »
Ako planiras motor za veliki kabinas onda moze i 4T.

Ukoliko imas manji camac e-tec je definitivno bolji, po svim pitanjima. 4T je tromo....
 

Van mreže SALE NB

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 2449
  • Pol: Muškarac
Odg: Yamaha 25 vs. Evinrude e tec 25
« Odgovor #11 poslato: 26, 10, 2011, 11:48:13 pre podne »
Evo jedan primer vezan za E-tec.
Jedan dobrostojeći beogradski gospodin, koji svoje dunavsko plovilo drži kod Caleta na Nautecu, ima gliser u Crnoj Gori, nekog Fishermana, a pogoni ga sa E-tecom 150ks.
Motor je već par godina star i radi besprekorno, sve do ovog leta, kada je odjednom elektronika "poludela" i počela da prijavljuje kojekakve greške, pali lampice i čuda, urnebes!
Ode čovek sa motorom u servis, a ovi, naravno, te otišlo ovo, te ono, na kraju, nema leka, mora motor u Beograd!?!
U Beogradu, kreće standardno izmotavanje, te pokrivila se glava, te radilica, mora generalna itd. Tu čovek poludi, strpa motor u gepek i zapali pravac u Ljubljanu ( predstavništvo BRP-a za celu Balkan-boraniju).
Ljudi uzeše motor u servis, prikačili dijagnostiku i.... kažu, pa motor nije u kvaru. Samo softver motora nije dobio redovan update!!!
Ubaciše mu taj update, i motor radi k'o mina! Što bi rekli automobilskim rečnikom, nisu mu "poništili servis"!!!
Tu je saznao da su za tržište Srbije isporučena 3 dijagnostička softvera koji rade E-tec motore, i da je serviser to morao da vidi.

Znači, ili serviser nema, ali potpuno nema pojma, ili je probao da odere "ovcu". Ako mene pitate - ovo drugo! 
Priču nisam čuo iz prve ruke, ali.... nekako verujem! :diablo:
"Moreplovac ne moli za pravac vetra, već uči kako da plovi po postojećem"

Van mreže Outboard Master

  • Moderator
  • Savski dupegric . Kratkorepi
  • *****
  • Poruke: 506
  • caos
Odg: Yamaha 25 vs. Evinrude e tec 25
« Odgovor #12 poslato: 20, 11, 2011, 10:57:46 pre podne »
Bas sam sa Vladom iz Futoga vodio diskusiju tj da kazem slusao sam njegova misljenja bas u vezi tih E tec-ova posto me je zivo zanimalo neko strucno misljenje o tim motorima

Njegovo misljenje je da je to jos jedan manje-vise neuspeo trzaj propale americke industrije,jednostavno japanci su ih sa nihovim savrmenim 4t motorima zgazili

Ti E tec-ovi su  dosta neispitani u pravoj eksplataciji i na brzinu pusteni u serisku proizvodnju te ima dosta kubure sa njima,tj koji rade -rade za medalju a koji nerade ti vlasnici su najeb... a ponarocito u srbiji jer nema ni jedan  serviser za njega,a vremenom ce sve i jedan poceti da kuburi

Jako malo lepih reci je iz njegovih usta izaslo za te motore
Ceo motor u prici je "rastavio u delove"u sitna crevca,od tipa recimo o obliku klipa,kvaliteta radilice,nacina rada u najsitniji deo,svakog dela kvarljive elektornike....

Zakljucak te price je nekako bio-U srbiji bi taj motor samo lud covek uzeo pored recimo proverenih 4t motora tipa honde koja svoje motore 5o godina proizvodi i svakodnevno usavrsava i koja ima manje vise dosta rasprostranjenu servisnu mrezu kod nas

E to su neke reci jednog od nasih najvecih servisera...

I jeli to bilo strucno misljenje?  :lol: :lol: bez komentara