Evo jedan primer vezan za E-tec.
Jedan dobrostojeći beogradski gospodin, koji svoje dunavsko plovilo drži kod Caleta na Nautecu, ima gliser u Crnoj Gori, nekog Fishermana, a pogoni ga sa E-tecom 150ks.
Motor je već par godina star i radi besprekorno, sve do ovog leta, kada je odjednom elektronika "poludela" i počela da prijavljuje kojekakve greške, pali lampice i čuda, urnebes!
Ode čovek sa motorom u servis, a ovi, naravno, te otišlo ovo, te ono, na kraju, nema leka, mora motor u Beograd!?!
U Beogradu, kreće standardno izmotavanje, te pokrivila se glava, te radilica, mora generalna itd. Tu čovek poludi, strpa motor u gepek i zapali pravac u Ljubljanu ( predstavništvo BRP-a za celu Balkan-boraniju).
Ljudi uzeše motor u servis, prikačili dijagnostiku i.... kažu, pa motor nije u kvaru. Samo softver motora nije dobio redovan update!!!
Ubaciše mu taj update, i motor radi k'o mina! Što bi rekli automobilskim rečnikom, nisu mu "poništili servis"!!!
Tu je saznao da su za tržište Srbije isporučena 3 dijagnostička softvera koji rade E-tec motore, i da je serviser to morao da vidi.
Znači, ili serviser nema, ali potpuno nema pojma, ili je probao da odere "ovcu". Ako mene pitate - ovo drugo!
Priču nisam čuo iz prve ruke, ali.... nekako verujem! :diablo: