E, ovako treba... > Plovila
Plastika vs Alemanijum
dača:
Tajmen je odlican camac ali za varalicara ili coveka koji ima potrebu solo+1 .Opet ti ponavljam pingvin imamo i tajmena na klubu i titelku i dunase i komandera .... Koliko znam tvoje potrebe znaju cesto da budu takve da se u camcu nalaze i po 5 osoba koje nisu bas sitne gradje tajmen nije bas najbolje resenje u tom slucaju ne kazem da je los ali ... ima bolje za tu potrebu.Vodi racuna pocinju da se izvlace camci iskoristi priliku da u jednom trenutku mozes da sumiras sve utiske na licu mesta . :drinks:
kemppi:
--- Citat: SALE NB 25, 10, 2011, 00:16:12 pre podne ---Ovako, tvoj primer više govori o tvom nemaru, nego o lošem kvalitetu plastike.
--- Kraj citata ---
Kakvom nemaru,nisam ja udario kolima u stablo,vec dnom camca u podvodno deblo,da sam ga video verovatno bih izbegao,pa nisam lud da se namerno sudaram sa balvanima po reci.
--- Citat: SALE NB 25, 10, 2011, 00:16:12 pre podne ---Da si probio korito na alu-čamcu, morao bi istog momenta da ga vadiš iz vode i popravljaš, ako bi uopšte uspeo da stigneš do obale.
--- Kraj citata ---
Pa stvar i jeste u tome sto zilavost materijala ne dozvoljava da dodje do loma,pasara inace ide dosta sporo,a i plastika je dosta debela pa nisam ni ocekivao da ce puci tako lako.
--- Citat: SALE NB 25, 10, 2011, 00:16:12 pre podne ---Pritom, tvoja pasara nije baš primer kvalitetnog plastičnog plovila,
--- Kraj citata ---
Mislim da gresis,jer su to nekada radile velike firme,sto mislis da se ovi novi camci prave od najkvalitetnije plastike?Vozio sam se na nekoliko plasticnih camaca tabanasa,toliko im radi dno prilikom glisiranja da nije bas prijatno.Mislim da je big fut dosta cvrst,onaj stariji model,ali mu treba jaci motor nego konkurenciji.
Ne kazem da su plasticni camci losi,vec da su aluminijumski u blagoj prednosti.
Ovo nije presudno,ali je interesantno,kad god se vozim u alu camcu ljudi me zaustave i raspituju se za camac,cak i kada ga prevozim na prikolici zaustave me na putu,u pocetku sam se plasio da se nesto nije otkacilo na prikolici,pa me zaustavljaju,ali sada sam vec navikao,dok se to sa plastikancem ne desava.
SALE NB:
Hehehe, nisam mislio da si se namerno sudarao sa deblima, već da ga nisi baš odmah popravio! Osmoza ne nastaje preko noći, već si verovatno dobar deo sezone vozio čamac sa probušenim dnom.
Sam kažeš, pasara plovi polako, a plastika je ipak pukla. To baš ne svedoči o visokom kvalitetu. Ok, verujem da, barem kad su u pitanju manji čamci, alu lim jeste verovatno otporniji na proboj.
Što se novih čamaca iz srpske proizvodnje tiče, tu se slažemo, ubeđen sam da ih prave od najjeftinijeg mogućeg materijala! Baš zato ne mogu biti ni neki reper za kvalitet plastičnih čamaca.
Ne umanjujem prednosti alu-čamca, ali mislim da plastični može biti jednako izdržljiv i otporan, ako je kvalitetno napravljen.
Alu je odličan materijal, ali čamci koji se nude kod nas su rađeni po istom "projektu" kao i većina običnih čamaca od crnog lima.
Nije da su ovi dunasi i tajmeni ne znam kako dobro isprojektovani, uvek bih prednost dao V koritu, ali ipak je neko iz struke uradio kakav-takav proračun tih korita.
Zoran:
Bugari imaju na njihovim brodovima plasticne camce v korito,moze da se
vozi zavoznim veslima.Imao sam priliku da ga koristim,imao ortak ali ga prodao.To bi
ti leglo ko dupe na nosu.A spic i 1/4 kobilice okovana.Videcu da iskopam slike.Izuzet-
no plovni i podnose velike talase.Mislim da je duzina oko 6m.
SALE NB:
Šteta što kod nas niko više ne nudi neki čamac poput Elana 401. Nije to bez razloga najprodavaniji čamac u Jugi svih vremena!
Jeste možda premalen, ali da se uradi sličan, a metar duži, to bi bila prava stvar! :good:
Navigacija
[0] Indeks poruka
[#] Sledeća strana
[*] Prethodna strana
Idi na punu verziju