E, ovako treba... > NAUTIÄŒKA DISKUSIJA
Mariniziranje ili vanbrodski ??
zoki novus:
a inace veliki servis za mazdu-6 180 000din :)
STG:
Sumanuta rasprava,ocigledno da nam se misljenja vise nego razlikuju.
STG:
Da sam ja u pitanju ostavio bih tog torpeda,da se vozikam dzaba.
Bez ikakvog vadjenja broda okacim vanbrodsi i uzivam.
Nema buke,preteranih vibracija,izduvnih gasova,stalnog praznjenja kaljuznog prostora...
Sipam benzin,upalim vozim.Kada dodje do menjanja ulja (svako to moze sam,uostalom kao i na svakom motoru),filtera,servisa,startujem motorino,pustim konope,odem ispod dalekovoda do majstor Djoleta,covek krancetom skine motor,uradi sta treba,vrati ga na mesto,pa polako na vez.Gotova prica.Sve to za 1500-3000e (9.9hp ili 25hp).
Kad bude para onda resis sta ti treba,imao si oba iskustva pa prelomis,ali kada bude para. :)
Zaboravih,nemoj da pravimo nauku oko montiranja vanbrodskog motora,jer to stvarno nije,tj neuporedivo je jednostavnije nego li dizel. :drinks:
STG:
Bez ljutnje,ali od silnog prepravljanja,mudrovanja i ideja je bilo najpametnije vratiti se na pocetak,nije fabrikica luda.
Da si to postavio kao nauticku temu ustedeo bih dosta novca,odmah bih ti savetovao da se manes vajnih ideja i ostavis motore po specifikaciji proizvodjaca.
E sad,kao covek koji je pokusao sve varijante sigurno da imas iskustva i "skoro" da znas o cemu govoris,ali si to naucio na najtezi moguci nacin i ponovo ljudima dajes cudne savete.
Uveren sam da nije moguce dati 1200e i dobiti tih i pouzdan motor...
Navigacija
[0] Indeks poruka
[*] Prethodna strana
Idi na punu verziju