E, ovako treba... > Majstorije i popravke - Uradi sam..

priprema i farbanje Titela 9, i nisam morao ali....

<< < (8/11) > >>

LSI:
Ne bih komentarisao izgled čamca posle farbanja. Jednostavno - izgleda vrlo lepo.

Ja bih malo o prikolici.
Rekli ste da vam se čini da bi trebalo da produžite prikolicu. Sa slika se vidi da čamac zaista "visi" pozadi.
Produžetak prikolice je jedno od mogućih rešenja. Ja bih vam predložio drugo.

Razmislite o tome da pomerite stub na koji planirate da stavite vitlo za sajlu za povlačenje čamca unapred prema kraju rude.

Koliko vidim sa slike, imate prostora više od pola metra od sadašnje pozicije do mesta ispred "šape". Za toliko biste mogli da pomerite čamac unapred prema automobilu. Čitav teret bi se pomerio malo prema napred, težište bi možda došlo ispred osovine ali verujem da opterećenje kuke ne bi prešlo dozvoljenih 50-tak kilograma.
Mislim da bi to rešilo problem kvalitetnije i jednostavnije.

Ubacivanjem kotrljajućih gumiranih ležajeva na srednju podužnu cev i dva po bokovima ili ubacivanjem tzv. "sanki" (obične daske presvučene itisonom) podigli biste čamac za par santimetara i dobili prostor za montažu blatobrana, a čamac bi stabilno bio oslonjen u nekoliko tačaka. Na taj način ne biste morali da ubacujete dodatne cevi kojima biste povećali težinu prikolice.

Možda moj predlog i nije najbolji ali porazgovarajte još malo sa majstorima za prikolice. A kad ste ovu prikolicu ovako lepo uradili sami, verujem da ni ovo što sam ja predložio (ovako ili modifikovano) neće biti problem.

bugi:
Slazem se kolega...sanke i pomeranje stuba

Jezerash:
Evo jutros sam pričao sa mojim Titelom 9 i moj čamac vam se zahvaljuje na komplimentima  jh jh

Sad ozbiljno, za nijansu čamac lepše izgleda na slikama nego u prirodi ali nije daleko od onog što prikazuju slike. Ima na pa rmesta, manje sjajnih delova ali generalno sam prezadovoljan. Cena, hm..kada vam budem napisao koliko sam platio nećete mi verovati. Stvarno sam jeftino prošao. Prva opcija je bila farbanje kod poznatog majstora i sa popustom jer sam sam pripremio i ošmirglao čamac i bila je 100€ za ruke. Druga opcija je bila da sam našao nekog lika koji je bio raspoložen da ga ofarba za 70€, da bi nakon toga našo čoveka za 50€ ali je on postavio uslov da će mi ofarbati čamac za 50 jedino ako mu ja pomognem i budem pored njega, da lepim prozore, operem pištolj, nakon farbanja, skidam zaštitu itd. Na tu varijantu sam pristao i rešio da završim potragu za majstorom. I odneo bi ja kod njega čamac da nisam sasvim slučajno kroz priču čuo za još jednog dečka koji radi vrlo povoljno a dosta pedantno. Pitam lika, za koliko radi taj dečko, kaže on, meni je ofarbao Mercedesov kombi za 50 evra !?! Odem da vidim taj famozni kombi što je ofraban za 50€ i odmah se spakujem i odem da zakažem farbanje. Tipa sam stavio u auto i dovezao do kuće da pogleda čamac. Posle kraćeg zagledanja i analiziranja moje pripreme, izbacio je cifru od 4000 dinara i plus mi je obećao da mi ofarba i unutrašnjost kabine, koju ruku na srce nisam ni hteo da farbam, ali ok. Ja oduševljen, odmah dogovorim kad da ga doteram da počena da ga radi. Čamac sam mu oterao u 10h i otišao da ga odvučem kući u 16:30 kad je i bio gotov. Bio sam prezadovoljan kada sam video kako ga je ofarbao.

Što se tiče prerade prikolice, ruda je bila u prvobitnoj varijanti kraća pa sam je malo produžio jer nisam mogao da otvorim vrata od gepeka kad je prikolica na autu jer su vrata udarala u nosač vitla i to mi je smetalo. sada kako stoji, dosta je težak na rudu i mislim da ne bi bilo dobro da čamac ide još napred. Ozbiljno razmišljam da produžim prikolicu u zadnjem delu za nekih 50-60 cm čisto zbog prevoza motora na zrcalu ali sam više za to da motor vozim u gepeku ili u čamcu. To produžavanje bi dodatno pravilo problem jer bi onda morao i daske na kojima leži čamac da promenim i stavim duže, ili da se samo oslanja na zadnje rolere, nemam pojma.
Blatobrani mi prave problem. Trenutno je prikolica samo na torziji i jako se ljulja dok je vozim plus je dosta nisko spuštena pa su se točkovili alarmantno približili koritu. Moram da ubacim još dva amortizera ili dve manje opruge mislim da ću sa ubacivanjem tih amortizera da podignem prikolicu za još 10-20 cm da bi stali blatobrani, i da bi se to skakanje prikolice smirilo, ali o tom potom, moram to još da premerim i isplaniram.Zeza me to što je sezona već počela a ja još nisam sve sredio a i finansije pritiskaju na sve strane, ali bože moj, srediću to, samo polako, tešim se...neće mi jezero i dunav pobeći

bugi:
Stvarno si jeftino prosao za farbanje...sve sto treba je klinac koji hoce da radi i dokaze se  clap

namcor:
 dobro obavljen posao što se tiče farbanja,ja imam sličan problem sa prikolicom koju treba da preradim za titela 9 koliko mora da minimalna širina osovine odnosno imedju dva točka

Navigacija

[0] Indeks poruka

[#] Sledeća strana

[*] Prethodna strana

Idi na punu verziju