Opšta...Tu smo... > Stigao sam !!!

Pozdrav svima

<< < (5/7) > >>

milePajser:


--- Citat: SALE NB  29, 08, 2011, 07:51:51 pre podne ---Pozdravljam odluku, ali bih ti preporučio ipak malo deblji lim (2,5 ili3mm). Razlika u težini neće bitno uticati na ostale karakteristike, ali dobijaš dosta na čvrstini trupa, pogotovo što planiraš i kabinu.
Što se plovidbe tiče, pošto imaš mali motor, mnogo bitnije je da se napravi lepo oblikovano i plovno korito.
Brzina ti postane važna kad se vraćaš uzvodno kući, krene neko nevreme, a tvoj čamac neće brže od 5-6Km/h  :taunt:

--- Kraj citata ---


--- Citat: andrijapajic  29, 08, 2011, 14:05:56 posle podne ---slazem se da je daleko vaznije da se pozabavis oblikom korita, nego tezinom, jer ce to uglavnom mnogo vise uticati na perofrmanse nego 20-30% razlike u tezini

--- Kraj citata ---

Čekajte ljudi sad sam zbunjen, pa jel mi dobro ovo blago v korito ili nije?

Inače 5-6 km/h i nije tako strašno uzvodno po dunavu ako se misli na cetvorku, jel je kod prijatelja to bila brzna sa jonsonom 40 doduše na brodiću "salsa" teškom cca 3,5 tone. Ne planiram da se zadržim na cetvorki al za sada samo to imam želja mi je neki japanac 4-stroke 9.9.

SALE NB:
Blago V je dobro, ako se dobro napravi!
Taj tvoj prijatelj sa brodićem Salsa je dobar primer. To korito očigledno ima ozbiljne mane, čim je sa tako snažnim motorom toliko sporo.
Uzvodno 5-6Km/h jeste STRAŠNO, pitaj Kapetana!  :lol:

Evo za poređenje, brodić "Jelena", dužine oko 9 m, težak takođe 3-4 tone, sa Hondom 7,5ks, uzvodno je išao oko 7km/h. 
Korito je blago V i to ne neko po skupom projektu, već rad našeg "kućnog" majstora Zokija Kacintate.

Kapetan:

--- Citat: milePajser  29, 08, 2011, 14:52:48 posle podne ---Čekajte ljudi sad sam zbunjen, pa jel mi dobro ovo blago v korito ili nije?

Inače 5-6 km/h i nije tako strašno uzvodno po dunavu ako se misli na cetvorku, jel je kod prijatelja to bila brzna sa jonsonom 40 doduše na brodiću "salsa" teškom cca 3,5 tone. Ne planiram da se zadržim na cetvorki al za sada samo to imam želja mi je neki japanac 4-stroke 9.9.

--- Kraj citata ---

blago V je odlicno za Dunav to nemoj da te brine , ako sam dobro razumeo hoces da pravis neku siklju sa kabinicom, ukoliko uzimas 9,9 nemoj teretnu vec obicnu jednostavno neces imati potrebe za teretnom, ako uzmes jaci motor siklja ima tendenciju da ide brze bliza je gliseru nego deplasmancu

njegos68:

--- Citat: Kapetan  30, 08, 2011, 13:00:54 posle podne ---
--- Citat: milePajser  29, 08, 2011, 14:52:48 posle podne ---Čekajte ljudi sad sam zbunjen, pa jel mi dobro ovo blago v korito ili nije?

Inače 5-6 km/h i nije tako strašno uzvodno po dunavu ako se misli na cetvorku, jel je kod prijatelja to bila brzna sa jonsonom 40 doduše na brodiću "salsa" teškom cca 3,5 tone. Ne planiram da se zadržim na cetvorki al za sada samo to imam želja mi je neki japanac 4-stroke 9.9.

--- Kraj citata ---

blago V je odlicno za Dunav to nemoj da te brine , ako sam dobro razumeo hoces da pravis neku siklju sa kabinicom, ukoliko uzimas 9,9 nemoj teretnu vec obicnu jednostavno neces imati potrebe za teretnom, ako uzmes jaci motor siklja ima tendenciju da ide brze bliza je gliseru nego deplasmancu

--- Kraj citata ---
A koja je forma korita najbolja za Dunavske talase?  :stop: A da je stabilno za pecanje..  :superstition:  i da glisira sa 25 do 30 ks..  :new_russian:

busa2:
Negovane ,tesko je sve to uklopiti u jedno i da budu maksimalno ispostovane sve karakteristike koje si naveo.Ali to bi trebalo da bude neki camac sa blagim V koritom od lima 2mm sa duzinom izmedju 5,5 i 6m a sirinom u tabanu oko 1,4 - 1,5 m i dubinom stranice 0,55m . red velicina to je tesko negde oko 250-300 kg u zavisnosti koliko imas pregrada i koliko si cesto stavljao ojacanja (egije).Naravno korito nesme da ima patosni svans u zadnjem delu nego da je ravno a svans samo da ima u bokovima i da je napred malo spicastiji . To je neko moje vidjenje onoga u cemu sam se do sada vozio a da proba da zadovolji sve ono sto si ti naveo.

Navigacija

[0] Indeks poruka

[#] Sledeća strana

[*] Prethodna strana

Idi na punu verziju