The world of sailing - Svet jedrenja > Vesti iz sveta jedrenja i jedriličarstva
Prodaja jedrilice u Borci
Kapetan:
EU1 - nisam siguran da ima za starije brodove , mada bi bilo dobro da ima ...
sto se spedicije tice ja radim sa Transped Pro Teamom oko 50 evra je njihova usluga
Misha D:
Kada sam mislio povoljnije, to znaci da dobar spediter sa vezom u carini moze dosta da pomogne oko manje procene. :)
LSI:
Obrazac EUR1 koji služi kao dokaz o poreklu robe koja je predmet uvoza, obavezan je za sve robe čija vrednost prelazi 6.000,00 evra.
Za robe čija je vrednost ispod 6.000 evra može i bez ovog obrasca ali na fakturi koja prati robu moda da bude napisana i overena izjava prodavca sa brojem njegove dozvole da se bavi poslovima izvoza.
Bez EUR1 obrasca ili izjave na fakturi nema carinske olakšice.
Sa ili bez carinske olakšice, Miša D je tačno naveo, carina odredi vrednost robe, tome doda trošak isporuke do granice i tako dobijena vrednost je osnovica za obračun PDVa koji se plaća prilikom uvoza.
IKA:
Drugim rečima , ni pod razno nemožeš predvideti koliko će te uvoz na kraju izaći.
I pored primamljivih cena u ,recimo holandiji, nema pravila po kojima bi mogao da preračunaš konačnu cenu dažbina.
Pa tako recimo kupiš polovno plovilo iz nekih 80-ih godina od poliestera za oko 2000e( pronašao sam dosta takvih) dovezeš ga vodom, to jest doploviš do naše granice a onda počinje harač naše drage nam države.Koliko te je stvarno izašao transport za njih je nebitno, koliko si stvarno platio plovilo takođe , pa može da se desi da njihov preračun dažbina prevaziće cenu koju si platio za samo plovilo.
Ovo mi sve liči na ; slobodno sudijsko uverenje; u fudbalu.
Mož da bidne, al nemora da znači, što bi rekao Deda
Neverin:
Pogledajte crnogorski zakon o jahtama, mislim da imate povlastice kao drzavlani Srbije ako registrujete brod pod crnogorskom zastavom.
Navigacija
[0] Indeks poruka
[#] Sledeća strana
[*] Prethodna strana
Idi na punu verziju