s ovim sto si nacrtao dobices stepenicu sa prednje strane koja u ovom slucaju moze samo biti kocnica
Svaki trim je neka vrsta kočnice.
Čim postoji otpor koji pomera vrh čamca ka dole..
Ali produžava se vodena linija, kao i ugao motora koji je sada mnogo vertikalniji u odnosu na vodu.
Pa samim tim gura čamac u "pravu" stranu, ni gore ni dole.
Zato sam i započeo diskusiju na ovu temu, jer me interesuje šta ljudi misle i da li imaju neki predlog. :) :good:
Čim uhvatim vremena, idem do majstor Acha da povarimo "ideju".
Ugao ne bi trebao da bude prevelik, a zavisi od dužine trima.
Što je dužina veća "peglanje" stepenika je blaže.
Lim je extra robusan i sa dve uglovnice koje razmišljam da napravim od kutije (40x20), ima da bude jako kao zemlja.
Što je u skladu sa mojim inače tenkićastim čamcem. :taunt:
Uglovnice ne bi u potpunosti zatvarale donju stranu kao kod Budensa, tako da bi pri deplasmanskom režimu,
postojalo opstrujavanje vode oko kutija i time eventualno smanjilo eventualni "vakum" efekat.