Pre 7 meseci sam kupio ovu Yamahu,ali tek pre neki dan je kompletno sredjena za voznju,jer majstori nisu mogli da konstatuju kvar i svaki je postavio drugaciju dijagnozu,a tek peti je uspeo da je nasteluje.Mozda neko bude imao slicnih problema,pa mu ovo bude od koristi.
Kada sam je kupio,zamenjen je impeler,jer je bio uglavljen od Honde,koji je slican,ali ne i isti,pa mu je puklo par pera koja su se zaglavila u kanalima za vodu,te je protok bio slab,a motor je dizao temperaturu.Neko je "doskocio" problemu i otkacio kablove sa termoprekidaca,sto je prouzrokovalo pucanje dihtunga na glavi motora.Ka sto rekoh zamenjen je impeler,procisceni su kanali za vodu(izvadjeni parcici starog impelera),poravnata glava i zamenjen dihtung.




Motor je upaljen,nije dizao temparaturu,kontrolni mlaz vode je bio izuzetno jak,taj problem je dobro resen,ali se javlja novi:neko stucanje na leru,koje hoce da ugasi motor.
Svaki majstor je naplatio stelovanje uz komentar da ne moze bolje,a popravka se ne isplati,a dijagnoze su bile razlicite:
-Oslabili su namotaji na statoru,pa je slaba struja na leru i elektronika brljavi(baca varnicu kad ne treba),ne isplati se popravljati jer stator kosta 500 evra.
-Elektronika je negde probila pa brljavi,takodje preskupa investicija.
-Razbalansirala se radilica,potrebna generalana sa zamenom radilice sto je neisplativo.
-Oslabile karike,pa kompresija prolazi pored njih,isto je neisplativo jer treba promeniti i dihtunge,semeringe,lezaje...
-Iskrivljen blok motora zbog pregrevanja,potrebno ravnanje i trnovanje bloka uz generalnu.
Svi majstori su se slozili u jednom:
Vozi dok ide,a posle prodaj u delove.
-