Druže, ili ne čitaš postove ili ne znam šta je u pitanju...
Žmiga je moj drugar...
Družimo se, pecamo zajedno smuđa, bućkamo, jedemo paprikaš...
Ne znam odakle tebi informacije koje iznosiš o motorima i čamcima, ali svako ima pravo na stav i mišljenje, a i ne zanima me jer mi nije cilj da se raspravljam...
Što se tiče Žmige, Hunter-a i Suzukija...
On je imao za sebe mali čamac 535 i na njemu Suzuki 20 EFI od 2016. (kupljen nov u Srbiji od zastupnika) do prošle godine , više puta sam ja pecao iz njega...
Jednom prilikom nas je bilo trojica u čamcu i naravno da je bilo tesno i on odluči tog momenta da sebi napravi veću kombinaciju, sa namerom da kad nas ima 2-3 bude konfornije...
Sada ima 575 sa Suzukijem 40/60 EFI (tražio je baš taj motor i uvezao polovan) i to je bolesno dobra kombinacija u svakom pogledu...
I naravno da je bilo klot korito, glatko i bez algi, odnosno prazan i nov čamac, kad su testirane brzine na svim mogućim čamcima, to nije sporno...
Pogoditi visinu, ugao i elisu i usaglasiti korito sa najboljim odnosom snage i potrošnje je jedina matematika kod ovih naših malih čamaca i motora...
Ja sam uzeo za sebe taj njegov motor, jer sam bio oduševljen ponašanjem istog, zvukom, brzinom, potrošnjom, činjenicom da ima i el. start i poteznicu i činjenicom da poznajem prvog vlasnika
, a skinuo Yamahu 20 4t koja nije imala manu, osim što nije imala el. start...
Tvrdim da su svi novi japanski motori, Suzuki, Tohatsu, Yamaha, Honda, plus Mercuri (koji je Tohatsu) i Evinrude SVI odlični...
Ako se kupuje nov motor, obavezno izabrati onaj brend za koji imaš u blizini pouzdan i kvalitetan ovlašćeni servis i podršku sa korektnim cenama...
Što se tiče probe, nema potrebe, probano je sve to 100 puta sa raznim motorima i Tajmen i Hunter, BF, svi...
Ovaj drugi deo ne odbijam, gajba piva, rakija, vino klopa, uvek...