E, ovako treba... > Brodski motori

Kako napraviti osovinski vod i od cega

<< < (12/15) > >>

lemi021:
Sale m,najlepse hvala za broj g. Apica,zvao sam ga i idem kod njega kuci veceras oko20h,da mi objasni i izracuna ceo osovinski vod i elisu za camac i kaze od kojeg INOXA se prave osovine,pa ce mi kazati i sta mi treba od ostale opreme i potrosnog materijala.Javicu veceras kako sam prosao :yahoo:

lemi021:
Postvani forumasi,dobio sam danas vrlo korisne informacije o osovinskom vodu od g.Apica zahvaljujuci Saletu m.Naime covek me je pitao kako i sta mislim da radim,kada sam rekao da hocu da pravi camac na e-pogon,odmah mi je izmenuo dimenzije camca i sve ostalo.
1.nove dimenzije su po Apicu  8x1,6x0,6
2.blago v korito
3.stranice da budu ovorene 110 stepeni u odnosu na korito
4.da stavim 2 osovinska voda i elise od t10 ili t18 225/225 posto motori imaju 4200 ob/min ,i moram da stavim da jedna bude leva,a druga desna.
5.osovinu da napravim od sipke inoxa 316 ili 316l koja je minimum fi 20mm
6.statvena cev da bude isto od inoxa 316 ili 316l i minimum 4mm zida
7.u vodu ide vodeni lezaj,a gore najobicniji lezaj
8.redukcija moze i ne mora,sto se njega tice on ne bi stavio pa necu ni ja  :good:

Pocecu veceras da crtam slobodnom rukom camac,da vidim kako bi to izgledalo.........

BEGEJ:
Kakva redukcija?( pod br.8 ) U vodu ide gumeni lezaj, a na statvu prema spojki Volvo lezaj isto gumeni.  Osovina 25mm moj predlog. ;) :hi:

Vuk:
I na svaku osovinu potisni ležajevi da prenose silu sa osovine na korito!

lemi021:
U pravu si Begej ipak ce ici 25mm sipka,necu volvo lezaj oz razloga broja obrtaja,kaze Apic da je malo mnogo obrtaja za volvo lezaj....to je guma sa dva semeringa bez lezaja,ako se ne varam. Ispravite me ako gresim.

Navigacija

[0] Indeks poruka

[#] Sledeća strana

[*] Prethodna strana

Idi na punu verziju