skeledziju pokusaj sa korisnikom ZUX pimi da vidis neku plasticnu plocu kao gaziste a imas i u Politermu ...
sto se ispune tice vidjao sam ovu pur penu posle godinu dve tri i zna da popije poprilicno vode, jako je nepouzdana ako se prospe greskom benzin ili dizel na nju ..
blazujka , osb i slicno su u dobrom brou slucajeva VLAGOODPORNI sto je raslizicoto od VODOOTOPORNI, sto trgovci koriste da zavraju ljude jer pricaju ovo drugo a kad ih uhvatis u lazi onda "jao pogresno sam procitao.." u svakom slucaju pokusaj da zaobidjes te varijante idi na plastiku
cevi se ne srafe trebao si one obujmice kao oko oluka da koristis , isto tako zavari ili laminiraj otvore ....
i evo ti jedna racunica... ako je tezina konstrukcije 70 kg i ona sa vas dvoje potone do pola u vodu to znaci da je nosivost
nosivost 70 kg
"ja tada 95 kg
sosa 56 kg "
pa sve to puta 2 = 442 kg ....
pokusaj jednom godinje da demontiras jednu cev i da proveris kakvo je stanje unutra sa purpenom (razbij jednu cevku u delice ) i tako radi svake godine da ne bi doslo do iznenadjenja nije veliki trosak ali povecava sigurnost.... ujedno ces znati koliko je cev koja je predvidjena za zasticene uslove (pod zemljom ) izgubila od svoje eliasticnosti dok je bila izlozena atmosferskim uslovima, iskreno verujem da je izgubila poprilicno jer znam kako se ponasa plastika kada se ne koristi kako treba
Hvala lepo Kapetane.
Idem redom,još malo da razjasnim neke detalje,mada se plašim da me ovaj post sve više približava tituli "mornara",a to još nisam,a nije red da se ne javim na odgovore članova koji žele da pomognu.
---#---
Svakako ću staviti plastiku,samo da prvo proverim izdržljivost lexana.
Ti držači ustvari su isti kao obujmice kod oluka,samo malo širi,a stavnjeni su unutar cevi,kako ne stvaraju otpor u vodi.Za njih zavareni zavrtnji kojim su prišrafljeni ya popreču ngredu.Na crtežu crni.
Što se vremenskih trpljenja tiše,jedino one dve cevi sa strane su eventoalno izloženi UV zracima,ostalo je pokriveno,ashodno svemu,te cevi su uvek i u zemlji izloženi dodiru sa svakojakim materijama.
Pur pena stvarno propada od raznih goriva,ulja,to sam iskusio još pre kada sam pravio deci maketu železnice deci,pa sam hteo uljanom bojom farbati "planine".
Inače,najviše me brinu mravi i insekti,jer ako oni udju u cevi dok je splav na suvom,cevi će ubrzo ostati prazni...zato sam obratio pažnju na zatvaranje krajevai spojeva.mada se ove cevi prilično lepo se pajaju,mislim na kolena.Ovi čepovi od tegli su plastificirani,i taman potpuno zatvaraju cevi,još sa i osigurao sa po dve pop-ninte.
Predlog za povremenu proveru stanja unutrašnjost cevi je svakako za pohvalu.
Ovo sa nosivost 7o kg,(ja sam težinu samog splava pisao 7o kg) x dva malo ne razumem,po mom shvatanju je to valjda radi sigurnosti.
Ja u suštini od 55o litara sam odbio težinu splava ,moje i supruge i mislim to je sigurnost,da se ne uranja dublje od polovine.
A načito sam malo zakone i propise,pa našao negde član da kanui,sprotski čamci,pedoline,vodeni bicikli i slično
ne pripadaju pod obavezu plovidbene i UMC dozvole ,do dužine 3 metra.Unda mi nema druge,skratim,pa proširim (za širinu ne piše).I valjda će onda pripada pod "ostali." Mada sam ja pre za nešto zvanično,ako može.