E, ovako treba... > Restauracije

Transformacija elana 401 u malog fishermana.

<< < (31/46) > >>

Ignjat:
Pojavu vode u duplom dnu, apsolutno je nemoguce pripisati kondezaciji, nebitno dal se radi o elanu, dunasu, tajmenu ili boston whaler-u.
Uzrok je uvek prodor spoljne vode. Uzrocnika problema  treba traziti u pukotinama na oplati, losim dihtunzima, ventilima i sl...
Naime, ako je duplo dno uradjeno kao vodonepropusna komora, sto treba i da bude, onda je po prirodi stvari, maksimalna kolicina kondeza tj vode proporcijalna kolicini vlage u vazduhu u trenutku kada je ta komora zatvarana. Sam podatak da u 1m3 vazduha pri temperaturi od 30c i vlaznosti vazduha od 50%, kolicina vode u vazduhu je oko 14-15 grama. Sve to ukazuje da za vodu u duplom dnu ne treba kriviti kondez vec koren problema traziti na drugom mestu.

Izvinjavam se unapred sto offujem temu  114

maverick:

--- Citat: britva63  29, 03, 2012, 08:11:35 pre podne ---
--- Citat: ALBATROS  29, 03, 2012, 00:02:29 pre podne ---Nista ne shvatam krivo!
Sve sto je radjeno na camcu radjeno je od strane ljudi koji imaju svoju proizvodnju plasticnih camaca.
Radili su sa jasenom ........i garantovali da mogu staviti jaci motor
Vreme ce pokazati.
A ja cu sigurno podeliti utiske sa vama.Bez obzira na ishod.

--- Kraj citata ---

puno toga nisam znao dok se nisam konsultirao s prijateljem iz Bilja koji ima firmu za proizvodnju plasticnih camaca,, zato i kazem,, naime kod nas je obaveza da camac ide na atest ako zelis da stavis jaci motor od onog sto je predviđeno za taj model,, camac izgleda odlicno i nadam se da ces se ljepo voziti,,nadalje za jaci motor od 20 konja za elana (bar kod nas) potrebno je i vanjsko ojacanje zadnjeg zrcala dakle vanjsko duplo kasirano zrcalo sto se nakraju pokazalo jako dobro, (ima jedan poznanik koji tonije uradio a stavio yohnsona30 i imas utisak da kad das pun gas se camac raspada tj radi mu zadnje zrcalo,, vrlo nezgodno,, sad je odlucio ipak da ga ojaca po misljenju strucnjaka jer je probao kod mene,, eto ja se vozim vec pet godina poslje renoviranja bez ikakvih problema,, ja sam ti stavljao i unutarnju kadicu duplog dna za otakanje kondenzirane vode s dva ventila sto se pokazalo vrlo korisno,, da sam vidio prije da ces to raditi postavio bi ti slike pa da ti to izvedu,,naime kod nas ti je velika temperaturna razlika i bude par litara vode tijekom godine u duplom dnu (kondenzacija)sto je dobro ozracivati, a po originalu taj cep je s vanjske strane ispod vodne linije pa bi morao vaditi camac ovako to mozes raditi malo malo,, steta sto nisam vidio post prije rado bi ti dao savjete jer se i sam vec godinama bavim elanima,

Poz s Drave

--- Kraj citata ---

taj iz Bilja je malo jači majstor... tamburanje

britva63:

[/quote]

taj iz Bilja je malo jači majstor... tamburanje
[/quote]

Ma jok. covjek proizvodi 5 vrsta camaca i plasira svuda ( cak u Eu) cist nema pojma  jh jh

britva63:

--- Citat: Ignjat  29, 03, 2012, 12:58:14 posle podne ---Pojavu vode u duplom dnu, apsolutno je nemoguce pripisati kondezaciji, nebitno dal se radi o elanu, dunasu, tajmenu ili boston whaler-u.
Uzrok je uvek prodor spoljne vode. Uzrocnika problema  treba traziti u pukotinama na oplati, losim dihtunzima, ventilima i sl...
Naime, ako je duplo dno uradjeno kao vodonepropusna komora, sto treba i da bude, onda je po prirodi stvari, maksimalna kolicina kondeza tj vode proporcijalna kolicini vlage u vazduhu u trenutku kada je ta komora zatvarana. Sam podatak da u 1m3 vazduha pri temperaturi od 30c i vlaznosti vazduha od 50%, kolicina vode u vazduhu je oko 14-15 grama. Sve to ukazuje da za vodu u duplom dnu ne treba kriviti kondez vec koren problema traziti na drugom mestu.

Izvinjavam se unapred sto offujem temu  114

--- Kraj citata ---

Hm zavisi od razlike temperature drava na +17 a vanjska pod ceradom na +50,, neznam kolko je moguce da kondenzira al ja nekad bude cak par litara,, naravno da ja nemam tu pjenu pa nema mogucnosti sto da popije,, al ugradnja unutarnje kadice ko kaze da je bez veze nikad nije niti ce skontati sto je lakse,, ispustiti vodu kad oces ili za isto vaditi camac da bi ispustio  stri, mozda ljudi vole malo malo da vade camce stri,, da bi prekinuo raspravu napravio sam pedesetak camaca i smatram da ima dost iskustva s time ,, imao sam dobru namjeru al ocito neprihvaca se bash svacije misljenje kako treba thumbup,, osim toga kad ste me povukli za jezik ja taj posao sto je covjeku uzeo 500 eura napravim za 300 s svim preradama po zelji!!! 25648

bugi:
U zdanjih godinu dana imao sam priliku tri puta videti sta znaci voda u duplom dnu
Gliser 7 m sa budzenom suknjom...razlog...lose zadihtovano,krajnje neodgovorno od nekog majstora. Popravka je kostala preko 500 eu
Pasara P 500...razlog...porozan patos. Ofarbano korito,krpljeno...spusten u vodu i opet puni duplo dno. Resenje mu je cerada a ako i tad pusti znaci otpad
Komander 18...razlog...ispala nitna sa patosa sto drzi konzolu (vise njih). Pumpica ne radi pa posle jace kise puni duplo dno. Jos nije resen problem

Kondez je tu nebitan ili zanemarljiv ali kada vam se desi da voda udje imate problem.Svako vadjenje camca,skidanje motora,krpljenje...sve to kosta a bome i zivci se tanje

Navigacija

[0] Indeks poruka

[#] Sledeća strana

[*] Prethodna strana

Idi na punu verziju