Autor Tema: topla voda, sanitarna, i grejanje sa bojlera na 220v preko invertera sa akumulat  (Pročitano 15461 puta)

0 Članovi i 2 gostiju pregledaju ovu temu.

Van mreže oblak

  • Administrator
  • Talasožder Mali
  • *****
  • Poruke: 771
  • Pol: Muškarac
  • Brod tip: Bayliner 2556 flybridge
  • Marina: Stenka, Beograd
  • Veličina: 25 ft
Odg: topla voda, sanitarna, i grejanje sa bojlera na 220v preko invertera sa akumulat
« Odgovor #15 poslato: 09, 12, 2011, 22:36:06 posle podne »
Ono sto bih hteo jos da dodam, a u vezi je plina uopste a i drugih opasnih gasova na brodu poput ugljenmonoksida. U Nemackoj u "Bergeru" sam video detektor plina sa alarmom i to za vishe vrsta opasnih gasova koji uticu na zdravlje. Kosta oko 35€. Kad detektuje prisustvo opasnog  gasa ukljucuje se glasan alarm. Deo je standardne kamp opreme i ima ga verovatno i u drugim kucama specijalizovanim za kamperaj. Bojler na plin ima svoj termo element koji zatvara plin u slucaju gasenja plamicka a i ako on zakaze tu je onda detektor opasnih gasova na brodu. Ako curenja nema onda nema ni BUM!
Zvoni, kucanje ne radi!

Van mreže mesechar

  • Administrator
  • Kapitalac Dunavski
  • *****
  • Poruke: 1207
  • Pol: Muškarac
  • sledece godine u ovo doba bicemo milioneri
  • Marina: Savska Oaza
Odg: topla voda, sanitarna, i grejanje sa bojlera na 220v preko invertera sa akumulat
« Odgovor #16 poslato: 09, 12, 2011, 23:16:26 posle podne »
Jel bi mogao ovakav protočni bojler da se stavi http://www.kupujemprodajem.com/gasni-protocni-bojler-VAILLANT-1174627-oglas.htm?filter_id=6067682 jel nije mali.

ovaj bojler je prilično star i ne znam u kakvom stanju su mu membrane ali definitivno plinski protočni bojler moze proizvesti tople vode koliko ti duša želi.Princip rada gasnog bojlera je idealan za korišćenje na brodu.On ima jedan mali plamen veličine plamena na upaljaču koji se upali neposredno pr e upotrebe bojlera a onda on aktivira veliki plamen kad potekne voda. Temperatura vode može biti i  70 stepeni. potpuno je siguran jer ima dvostepenu zastitu od curenja gasa i ventil za potpuno zatvaranje dovoda plina. ne treba mu nikakav izvor napajanja osim dovod plina i mali otvor za izbacivanje proizvoda sagorevanja...
nikad kravata nikad stalni posao

Van mreže sale.m79

  • Dunavsko-Savski trbusasti brka...
  • ******
  • Poruke: 926
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
    • Gasa
  • Brod tip: Apic
  • Marina: Smederevo
  • Veličina: 10m
Odg: topla voda, sanitarna, i grejanje sa bojlera na 220v preko invertera sa akumulat
« Odgovor #17 poslato: 10, 12, 2011, 19:46:41 posle podne »
Brokeru ti sad imas veliki motor na brodu. U klasican pojler ugradis el grejac sa izmenjivacem.
Izmenjivac povezes na motor i isto ko kod Mise.Jos ti fali nautilus tus za masazu i sa 50l vode
troje se istusira.Grejac koristis u marini i imas zimi prednost kad radi bojler startujes vruc motor.
A agregat zaboravi i 3,5 KW crkavaju kad napajaju grejace.

Van mreže broker975fx

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 3025
  • Pol: Muškarac
    • DAVID VELIKI
    • www.airbnb.com
  • Brod tip: Mali rečni remorker
  • Marina: Gabbiano Yachting Club, Zemun
  • Veličina: 13m
Odg: topla voda, sanitarna, i grejanje sa bojlera na 220v preko invertera sa akumulat
« Odgovor #18 poslato: 10, 12, 2011, 20:45:10 posle podne »
Brokeru ti sad imas veliki motor na brodu. U klasican pojler ugradis el grejac sa izmenjivacem.
Izmenjivac povezes na motor i isto ko kod Mise.Jos ti fali nautilus tus za masazu i sa 50l vode
troje se istusira.Grejac koristis u marini i imas zimi prednost kad radi bojler startujes vruc motor.
A agregat zaboravi i 3,5 KW crkavaju kad napajaju grejace.

Da znam za tu foru sa izmenjivačem ali nema predstavu kako to da nabavim i gde da pogledam - predpostavljam da to neko mora da napravi jel znaš možda ko?
Nisam čuo za crkavanje agregata i nije mi jasno što bi riknjavao pa lakše mu je to nego da tera neki motor (ili grešim) Ja sam mislio da sa agregatom od 1,5-2kw teram grejač od 1kw.

Ali svakako ću razmotriti opcije sa izmenjivačem ali i plinskog protočnog bojlera  :drinks:

Van mreže broker975fx

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 3025
  • Pol: Muškarac
    • DAVID VELIKI
    • www.airbnb.com
  • Brod tip: Mali rečni remorker
  • Marina: Gabbiano Yachting Club, Zemun
  • Veličina: 13m
Odg: topla voda, sanitarna, i grejanje sa bojlera na 220v preko invertera sa akumulat
« Odgovor #19 poslato: 10, 12, 2011, 20:59:05 posle podne »
Sad malo razmišljam i realno nije mi baš najjasnije kako radi ta fora sa izmenjivačem. Ja za hlađenje vučem dunavsku vodu iz bunara. Kod ovog motora ne postoji termostat već se preko ventila dozira količina vode za hlađenje bloka. Ako je voda hladna ventil se dotegne kako bi se mašina brže zagrejala. Sa druge strane ako je toplo onda se ventil dodatno otvori kako bi se povećalo hlađenje. Jbg stari sistem napravljen da mašinisti ne bude dosadno. Sa druge strane grana se hladi nezavisno i voda se izbacuje na drugom mestu. Gde sada i odakle vučem vodu potrebnu da zagreje vodu u bojleru (Sa izduvne grane ili sa bloka) Puno pitanja al jebga malo sam zaostao :suicide:

Van mreže sale.m79

  • Dunavsko-Savski trbusasti brka...
  • ******
  • Poruke: 926
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
    • Gasa
  • Brod tip: Apic
  • Marina: Smederevo
  • Veličina: 10m
Odg: topla voda, sanitarna, i grejanje sa bojlera na 220v preko invertera sa akumulat
« Odgovor #20 poslato: 10, 12, 2011, 21:51:44 posle podne »
1. grejac sa izmenjivacem radi srecko grejaci i pase na svaki bojler.El grejac narucimo po potrebi.
ako je za marinu moze i jaci 3kw dok ugrejes motor i voda topla.
2. vodu iz motora uzmes iz bloka al bih ja na taj motor ugradio termostat. jer motor kad nema radnu
temperaturu vise trosi i brze se haba.Ako motor nema mesto za termostat postoje termostati kod nekih
motora koji se montiraju na crevo.
3. GREJACI SRECKO imaju prodavnicu u bulevaru pa pogledaj o cemu ti pricam.

Van mreže broker975fx

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 3025
  • Pol: Muškarac
    • DAVID VELIKI
    • www.airbnb.com
  • Brod tip: Mali rečni remorker
  • Marina: Gabbiano Yachting Club, Zemun
  • Veličina: 13m
Odg: topla voda, sanitarna, i grejanje sa bojlera na 220v preko invertera sa akumulat
« Odgovor #21 poslato: 10, 12, 2011, 22:04:56 posle podne »
1. grejac sa izmenjivacem radi srecko grejaci i pase na svaki bojler.El grejac narucimo po potrebi.
ako je za marinu moze i jaci 3kw dok ugrejes motor i voda topla.
2. vodu iz motora uzmes iz bloka al bih ja na taj motor ugradio termostat. jer motor kad nema radnu
temperaturu vise trosi i brze se haba.Ako motor nema mesto za termostat postoje termostati kod nekih
motora koji se montiraju na crevo.
3. GREJACI SRECKO imaju prodavnicu u bulevaru pa pogledaj o cemu ti pricam.

Fala gosn Sale pogledaću :drinks:

Van mreže zorter

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 5202
  • Pol: Muškarac
Odg: topla voda, sanitarna, i grejanje sa bojlera na 220v preko invertera sa akumulat
« Odgovor #22 poslato: 10, 12, 2011, 22:08:31 posle podne »
Brokeru,
slazem se u potpunosti sa Saletom sto se tice termostata. Ipak radi automatski i sigurnije ce odrzavati radnu temperaturu nego ti licno. A i ne moras stalno da gledas u instrument. Meni je i sada na automobilu najvazniji instrument termometar a onda tek pokazivac nivoa goriva.
Jedino se ne bih slozio da je najbolje resenje koriscenje vode iz bloka motora. Mislim da je voda koja hladi izduvni sistem toplija i pre se zagreje nego voda iz bloka motora (ili mozda gresim), ali u svakom slucaju za tebe je to najbolje resenje.
Izmenjivace toplote za bojler imas u svakoj prodavnici koja prodaje opremu za parno grejanje. To ti je obicna bakarna cev, savijena u spiralu. Probusi se kazan od bojlera, provuce spirala, zahatletuju otvori i to je to. Ne verujem da ces to moci sam da uradis, ali evo rekoh ti ko to moze, pa pronadji nekog majstora da ti to uradi. A i ako ne koristis taj sistem, bojler nije za bacanje. Koristis ga kao klasicni bojler (ako je grejac na struju ispravan, naravno).

Van mreže broker975fx

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 3025
  • Pol: Muškarac
    • DAVID VELIKI
    • www.airbnb.com
  • Brod tip: Mali rečni remorker
  • Marina: Gabbiano Yachting Club, Zemun
  • Veličina: 13m
Odg: topla voda, sanitarna, i grejanje sa bojlera na 220v preko invertera sa akumulat
« Odgovor #23 poslato: 10, 12, 2011, 22:20:34 posle podne »
Da i ja mislim da je izduvna grana toplija i da se brže greje al možda postoji neki razlog što iz bloka a ne iz grane. Znači ako sam dobro razumeo on tera dunavsku vodu koja je preko grane zagrejana u bojler i preko tih cevi greje vodu koja je u bojleru.

Što se tiče termostata to sigurno može da se reši nekim termostatima a što toga nema nego je taj ručni ventil postavljen dobio sam odgovor da je kod tegljača takko to rešeno da bi u zavisnosti od opterećenja mašinista mogao da dozira i ručno hladi mašinu. Baš ću da pogledam kako je kod Joje jer kod njega je skoro isti motor

Van mreže Zoran

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 1687
  • Pol: Muškarac
  • BEOGRAD
    • Jedrilica
  • Brod tip: sam napravio
  • Marina: Ada Ciganlija
  • Veličina: 6m
Odg: topla voda, sanitarna, i grejanje sa bojlera na 220v preko invertera sa akumulat
« Odgovor #24 poslato: 10, 12, 2011, 22:57:25 posle podne »

                            Stavi ti to na vodu iz bloka motora.Kad motor postigne radnu temperaturu
bice to dovoljno vruce.Samu spiralu izmenjivaca moze da ti napravi svaki elektricar koji pravi
grejace.Mozes i sam da napravis,uopste nije tesko.Nabavis prohrom cev fi 10-12 mm.Napu-
nis je SUVIM peskom i zapusis sa obe strane.Namotas je na neku debelu cev.Izvadis cepove
i istreses pesak.Probusis rupe na bojleru prodenes spiralu,i hartletujes zavaris ili odes kod
naseg Vlade da ti on to argonski zavari.  :drinks:
Vazno je ploviti,ploviti i ploviti.

Van mreže zorter

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 5202
  • Pol: Muškarac
Odg: topla voda, sanitarna, i grejanje sa bojlera na 220v preko invertera sa akumulat
« Odgovor #25 poslato: 10, 12, 2011, 22:58:36 posle podne »
Da i ja mislim da je izduvna grana toplija i da se brže greje al možda postoji neki razlog što iz bloka a ne iz grane. Znači ako sam dobro razumeo on tera dunavsku vodu koja je preko grane zagrejana u bojler i preko tih cevi greje vodu koja je u bojleru.
..............

Da, dobro si razumeo. Pumpa tera recnu (necu reci Dunavsku) vodu preko izduvne grane, koja se zagreva hladeci granu, i tako topla se propusta kroz izmenjivac toplote u bojleru gde prenosi toplotu na vodu u bojleru i nakon izlaska iz bojlera se ponovo izliva u reku. Nema struje, nema dodatne potrosnje goriva, vrlo ekonomicno, a uvek je topla voda u bojleru (i leti i zimi), doduse samo ako motor radi. Nakon potrosnje vode iz bojlera, ako motor ne radi, nema sta da zagreje vodu. E, tu ti dolazi u pomoc elektricni grejac (ako si u marini).

Van mreže sale.m79

  • Dunavsko-Savski trbusasti brka...
  • ******
  • Poruke: 926
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
    • Gasa
  • Brod tip: Apic
  • Marina: Smederevo
  • Veličina: 10m
Odg: topla voda, sanitarna, i grejanje sa bojlera na 220v preko invertera sa akumulat
« Odgovor #26 poslato: 11, 12, 2011, 00:05:19 pre podne »
citajte izmenjivac postoji na flansi grejaca zamo se montira u bojler.
nista ne pravis

Van mreže Zoran

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 1687
  • Pol: Muškarac
  • BEOGRAD
    • Jedrilica
  • Brod tip: sam napravio
  • Marina: Ada Ciganlija
  • Veličina: 6m
Odg: topla voda, sanitarna, i grejanje sa bojlera na 220v preko invertera sa akumulat
« Odgovor #27 poslato: 11, 12, 2011, 00:16:53 pre podne »
1. grejac sa izmenjivacem radi srecko grejaci i pase na svaki bojler.El grejac narucimo po potrebi.
ako je za marinu moze i jaci 3kw dok ugrejes motor i voda topla.



 :lula:
Vazno je ploviti,ploviti i ploviti.

Van mreže Misha D

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 1780
  • plovilo: Linssen 29.9 ac gs
Odg: topla voda, sanitarna, i grejanje sa bojlera na 220v preko invertera sa akumulat
« Odgovor #28 poslato: 11, 12, 2011, 09:09:17 pre podne »
Plovidba od pola sata je dovoljna da se voda u bojleru zagreje oko 60-70C (u marini radi grejac na 220V). Bojler od 25-30lit leti mi traje dva dana,a u jesen-prolece jedan dan dok se ne potrosi ili sam ohladi. Kada se ohladi, a dotle se i akumulatori paralelno prazne za frizider i ostale potrosace, upalim motor pola sata i opet imam vruce vode i dopunjene akumulatore, a potrosio sam 1-2lit nafte.
Današnji dan je početak ostatka moga života....

Van mreže HOGAR

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 1448
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
    • Hogar Strasni
  • Brod tip: Djena ship ''Hrabri''
  • Marina: ''Nautek'' Zemun
  • Veličina: 11 m
Odg: topla voda, sanitarna, i grejanje sa bojlera na 220v preko invertera sa akumulat
« Odgovor #29 poslato: 11, 12, 2011, 12:51:59 posle podne »
Vidi Dule,nije mi pao na pamet vebasto koji greje vodu,verovatno moze preko baj pasa da ide i u bojler iliti sud,pa preko slavine za toplu i hladnu vodu tusiranje.Da li mi treba preso pumpa iz bojlera do slavine,zbog pritiska,sta mislis :smile:
Kolumbo ko ti dade ladju, j.... te radoznala