Brokeru,
slazem se u potpunosti sa Saletom sto se tice termostata. Ipak radi automatski i sigurnije ce odrzavati radnu temperaturu nego ti licno. A i ne moras stalno da gledas u instrument. Meni je i sada na automobilu najvazniji instrument termometar a onda tek pokazivac nivoa goriva.
Jedino se ne bih slozio da je najbolje resenje koriscenje vode iz bloka motora. Mislim da je voda koja hladi izduvni sistem toplija i pre se zagreje nego voda iz bloka motora (ili mozda gresim), ali u svakom slucaju za tebe je to najbolje resenje.
Izmenjivace toplote za bojler imas u svakoj prodavnici koja prodaje opremu za parno grejanje. To ti je obicna bakarna cev, savijena u spiralu. Probusi se kazan od bojlera, provuce spirala, zahatletuju otvori i to je to. Ne verujem da ces to moci sam da uradis, ali evo rekoh ti ko to moze, pa pronadji nekog majstora da ti to uradi. A i ako ne koristis taj sistem, bojler nije za bacanje. Koristis ga kao klasicni bojler (ako je grejac na struju ispravan, naravno).