E, ovako treba... > Vanbrodski motori

motor za specijal 9

<< < (2/5) > >>

Labud 1258:
I ja bih voleo da čujem nešto više o štiftu, na mom motoru ga izgleda nema, zapeo sam par puta na plutajući kanap i ništa, izbaci iz brzine i to je to

Labud 1258:
Ne mogu da verujem da model sa ugradjenim rezervoarom NEMA mogućnost spajanja sa spljnim rez.

 :blink:

Vlada 69:
Moj brat ima isti camac sa motorom Tohatsu 9.8 2t i tacno je da se dosta propinje u toj kombinaciji.Ipak nije losa ideja uzeti jaci motor ako u budicnosti bides imao neku vecu ladju.Honde od 4.5 i 5 ks imaju isto stiftove tako da je to verovatno uobicajena praksa da za uz te male motore idu i stiftovi (po meni to ti je nebitna stvar-zna se dobro za sta sluze).
Sto se tice rezervoara na motoru,mislim da to i nije bas prakticno za nekog ko hoce malo vise vremena da provodi u voznji (a bice i takvih situacija sigurno),moras povremeno stajati da bi dosuo benzin.Ovako ,sipaj u spoljni rezervoar (obicno 12 lit. i vozi misko ceo dan a i pride...).
Vidi ako mozes sebi da priusrtis 4t motor,jeste malo skuplji ali nema zezanja oko mesavine,nabavke kvalitetnog ulja za mesanje itd.Manje trosi po satu a nije mnogo skuplji od 2t.
Jos jedna napomena,ne znam dali su ti u Tohatsu-u rekli da oni 2t motore vise ne prave !Buducnost 4t  :preved:
Pozdrav

Outboard Master:

--- Citat: Vlada 69  07, 04, 2009, 09:33:20 pre podne ---Moj brat ima isti camac sa motorom Tohatsu 9.8 2t i tacno je da se dosta propinje u toj kombinaciji.Ipak nije losa ideja uzeti jaci motor ako u budicnosti bides imao neku vecu ladju.Honde od 4.5 i 5 ks imaju isto stiftove tako da je to verovatno uobicajena praksa da za uz te male motore idu i stiftovi (po meni to ti je nebitna stvar-zna se dobro za sta sluze).
Sto se tice rezervoara na motoru,mislim da to i nije bas prakticno za nekog ko hoce malo vise vremena da provodi u voznji (a bice i takvih situacija sigurno),moras povremeno stajati da bi dosuo benzin.Ovako ,sipaj u spoljni rezervoar (obicno 12 lit. i vozi misko ceo dan a i pride...).
Vidi ako mozes sebi da priusrtis 4t motor,jeste malo skuplji ali nema zezanja oko mesavine,nabavke kvalitetnog ulja za mesanje itd.Manje trosi po satu a nije mnogo skuplji od 2t.
Jos jedna napomena,ne znam dali su ti u Tohatsu-u rekli da oni 2t motore vise ne prave !Buducnost 4t  :preved:
Pozdrav

--- Kraj citata ---

naravno da pravi tohatsu 2t motore jos uvek!! sta je onda tohatsu TLDI ? nego 2 taktni. pozdrav

SALE NB:
Tohatsu izbacuje 2-taktaše u klasi malih motora.
TLDI se prave od 40ks na više

Navigacija

[0] Indeks poruka

[#] Sledeća strana

[*] Prethodna strana

Idi na punu verziju