E, ovako treba... > Brodski motori

Hidraulika vs Osovinski vod

<< < (2/11) > >>

ПЕЦОВ:
sta bi sa projektom?

Mezija:
Radio sam na hladjenju motora i oko el.instalacije tako da cu hidrauliku raditi tek u narednom
periodu u zakasnjenju sam vise od tri vikenda.Moram i hidropumpu da promenim jer se okrece
u kontra smeru od motora, a hteo bih da imam krutu vezu izmedju motora i pumpe.Cim bude nekog
napredka postavicu fotke sa objasnjenjima.

Mezija:
Dok se ovo sa porezom nezavrsi verovatno necu raditi na pogonu na hidrauliku,jer bi me to kostalo dodatnih 44 000

zorter:
Mezija, ne znam dokle si stigao sa hidropogonom, ali me zanimaju neki detalji. Jesi li uspeo da nadjes ventil kojim ces odredjivati smer obrtaja motora. Svi za koje ja znam su bez fiksnog krajnjeg polozaja, t.j. dok drzis rukom on je u tom polozaju a cim pustis, vraca se u neutralan poloza, sto znaci zatvara protok ulja. Ima li neki da ostaje u onom polozaju u kom si ga zadao pa makar i na pola. Jedino tako bi mogao odredjivati i smer i brzinu hidromotora. Imas li podatke o brzini hidropumpe i kako je kacis na motor. Direktno na spojnicku osovinu ili preko reduktora ili preko remenice. To su neka pitanja na koja nemam adekvatan odgovor. Bilo bi dobro da postavis i neku sliku samog pogonskog motora, kao i vezu hidropumpe, a i ventila koji ces koristiti. Imam jedan hidromotor koji sam i ja planirao da upotrebim na slican nacin ali jos nisam nabavio ostatak opreme pa bi mi dobro doslo da nesto vidim i od tvojih ideja. Veliki pozzzzz

Mezija:
Sto se tice ventila ja imam komande sa viljuskara,ako ne nabavim druge mislio sam da malo zakrivim rucice ili da namestim zglob na rucicu, ventil bi bio ispod table
na kojoj bi isekao zljebove u obliku cirilicnog slova p ili s tako da ostaje u krajnjem polozaju.
Podatke o hidropumpi nemam znam samo da je sa dizel viljuskara mislim da je od 50 l proizvodnja prva petoletka, ima kontra smer od motora. Hteo sam da je prikacim direktno
na izlaz za kardan posto sam postavio motor sa menjacem (zbog treceg nosaca motora i zbog alnasera) pa cu verovatno potraziti drugu. Moze i na remen ali je bolje direktno,
zbog vibracija motora , najbolje bi bilo odmah posle zamajca spojiti direktno ako nosaci motora dozvoljavaju.Ja cu verovatno potraziti pumpu koja se vrti u smeru motora, da bi je prikacio direktno.
Maksimalan broj obrtaja hidromotora je 3600, mislim da mu treba 0,03 l ulja po okretu tako da bi sa hidropumpom od 50l dobio oko 1600-1700 obrtaja na osovini noge odnosno
800-850 obrtaja na propeleru.
Zavrsio sam hladjenje motora (osim hladjenja izduvne grane ) pa kad jos nesto uznapredujem postavicu fotke.
Sad mi je cilj da ga ofarbam i koliko toliko sredim da malo plovim ove godine makar i na vanbrodski a ovo polako da resavam.

Toliko za sad pozzz.

Navigacija

[0] Indeks poruka

[#] Sledeća strana

[*] Prethodna strana

Idi na punu verziju