E, ovako treba... > Vanbrodski motori

High Trust - Visoki potisak

<< < (4/9) > >>

Профа:

--- Citat: Labud 1258  08, 01, 2011, 10:07:44 pre podne ---Pitanje je , ako ja ( hipotetički ) hoću da kupim motor 4T i treba mi za teže plovilo, dali je bolje da uzmem Visoki potisak ili "običan" motor sa teretnom elisom ?

--- Kraj citata ---

High trust. :good:

Labud 1258:

--- Citat: pingvin44  08, 01, 2011, 23:38:10 posle podne ---Ima neko ko moze ovo da objasni kao malom detetu od 7 godina. Nis` ja tu ne razumem...

--- Kraj citata ---

Ajde da probam ja, koliko znam ali se iskreno nadam da ima neko mnogo kompetentniji. Yamaha i neki drugi proizvodjači su na ovaj način iskoristili neke karakteristike brodskih motora tj. visoki potisak. Razlika ( ako ja to dobro shvatam ), nije razlika samo u  elisi - koja jeste veća, već i u drugačijem prenosu (1:3) kod "standardnih" motora je 1:2.xy , to je odprilike kao kod planinskog bicikla, znaš one brzine u kojima brzo verglaš a točkovi se okreću polako ali sigurno !
E sad, zašto neki proizvođači imaju taj drugačiji sistem prenosa a neki samo teretne elise, ja to još uvak ne shvatam :pioneer:

mesechar:

--- Citat: Labud 1258  09, 01, 2011, 00:38:22 pre podne ---
--- Citat: pingvin44  08, 01, 2011, 23:38:10 posle podne ---Ima neko ko moze ovo da objasni kao malom detetu od 7 godina. Nis` ja tu ne razumem...

--- Kraj citata ---

Ajde da probam ja, koliko znam ali se iskreno nadam da ima neko mnogo kompetentniji. Yamaha i neki drugi proizvodjači su na ovaj način iskoristili neke karakteristike brodskih motora tj. visoki potisak. Razlika ( ako ja to dobro shvatam ), nije razlika samo u  elisi - koja jeste veća, već i u drugačijem prenosu (1:3) kod "standardnih" motora je 1:2.xy , to je odprilike kao kod planinskog bicikla, znaš one brzine u kojima brzo verglaš a točkovi se okreću polako ali sigurno !
E sad, zašto neki proizvođači imaju taj drugačiji sistem prenosa a neki samo teretne elise, ja to još uvak ne shvatam :pioneer:

--- Kraj citata ---

obrni okreni mi se vrtimo u krug ljudi hoce li neko pojasniti ovaj fenomen HT ili cemo ostati u zbunu i dalje??

Профа:
Ово је заиста занимљиво питање којим се изгледа неће нико да занима.

Прво треба разумјети преносни однос (Gear ratio), који представља однос између два зупчаника, односно у овом случају зупчаника на радилици и мјењачкој кутији ванбродског мотора.
Преносни однос како наводи Yamaha је 12:29 (2.42) на моделу 25Т. Што значи да радилица направи 2,42 циклуса-обрта, док се једном окрене погонска осовина на којој се налази и пропелер. Поред разумијевања истог фабрика наводи и да су димензије пропелера те које дају већи потисак. Велики пречник елисе и мали корак обезбјеђују више и до 60 % потиска у односу на двотактне моторе а поготово при употреби за теже бродове гдје их фабрика и препоручује.

Профа:
Шта би било када би било?

Одлазимо од Лабудове теме. Пингвин ово је опсервација већ за дугу тему или офф.

Navigacija

[0] Indeks poruka

[#] Sledeća strana

[*] Prethodna strana

Idi na punu verziju