E, ovako treba... > Honda

HONDA 5 ks

<< < (6/10) > >>

Labud 1258:
Izgleda da je to dobitna kombinacija. Što stariji i da je dobro odrzavan, kako kazu "vozila ga baba na pijacu". I da, kad ga startujes, obuci nešto staro.
Ne vredi nama napredak ...

neptun:
Ispadoh neki najgori. bolje jedno vruce pivo...
naravno da ne mislim da je najbolji motor star 30 godina. nego sam se malo razocarao u kvalitet novih. sigurno da ce svaki nov motor poznatog proizvodjaca dobro raditi, ali nista mnogo novo tu nije smisljeno zadnjih 20-30 godina, a kvalitet je sigurno opao. pa je skroz ok kupiti i polovan motor ako je u dobrom stanju.. a toga ima puno. posebno po evropi. malo je tu potrebno srece..

George:
Nije baš da imam nekog naročitog iskustva sa ovim novijim 4t motorima, ali ne mogu a da ne primetim da drugar koji ima Yamahu  5ks (4t) staru desetak godina uspeva da je upali posle 10 ili više cimanja. Kada pored ovoga uzmemo u obzir i da je neko ranije  u ovoj temi napisao da upravo ove Yamahe nisu baš naj, naj, pa onda uzmemo u obzir Neptunov i Drive-ov post od malopre, neizbežno dolazimo do zaključka da ovi motori možda i ne pale bolje od T-4. Bogami drugar redovno ima crnu štraftu preko grudi a nema Tomosa, već kao što napisah relativno novu Yamahu.
Moram još da dodam da su 4t motori osmišljeni u vanbrodskoj varijanti isključivo iz ekoloških razloga, i tu se završavaju sve njihove prednosti u odnosu na 2t. Dok jednostavnost, lako i jeftino održavanje, težina, snaga u okviru određene kubikaže, su sve prednosti 2t. Na žalost iz već pomenutih ekoloških razloga 2t se više ne proizvodi, pa smo prisiljeni da ako kupujemo nov motor da to bude robustan, i ne baš jednostavan 4t, koji je itekako podložan raznoraznim dečijim bolestima.
Zaključak ovog mog  izlaganja je da po meni ako čovek može sebi da priušti novo, onda je novo ipak novo, makar i 4t, ali ja sigurno ne bih bežao od polovnjaka i to neki očuvani 2t.

Sent from my YAL-L21 using Tapatalk

vepar:
Proizvode se i te kako 2T novi motori... Tohatsu, npr...

neptun:
pa tohatsu 5 2t nov je sigurno odlican izbor, a za polovnjake yamaha malta je bas dobar motor, samo treba naci ocuvan,sto nije bas lako. meni se cini da je to najbolji motor koji radi posao tomosa 4 ,jaci je sigurno,a sto se tice paljenje taj stvarno ne gresi. neverovatno da se ne pravi vise, ali je 2t ,pa su ga izbacili. ranije je to bio motor za gumenjak na najvecem broju jedrilica po mediteranu, sad su ga zamenili honda 2,3 i suzuky 2,5. neuporedivo losiji motori za tu  namenu.
te malte sa jedrilica su uglavnom upropastile carter posade, pa su polovnjaci najcesce preziveli svasta.

Navigacija

[0] Indeks poruka

[#] Sledeća strana

[*] Prethodna strana

Idi na punu verziju