Autor Tema: Domaca proizvodnja Zoki  (Pročitano 332029 puta)

0 Članovi i 3 gostiju pregledaju ovu temu.

Van mreže Jack Sparrow

  • Brodski mali
  • *
  • Poruke: 12
  • Pol: Muškarac
Odg: Domaca proizvodnja Zoki
« Odgovor #855 poslato: 08, 07, 2013, 23:58:01 posle podne »
Naravno da se secam i na zalost ove godine smo propustili karneval...ali sledece necemo. Mi iskreno nismo ni razmisljali o prodaji vec je inicijalni plan bio da se camac pokloni Brodarskoj skoli ili vec osobi koja bi bila spremna da ulozi i vreme i znanje i ljubav da se brod sredi...na kraju je ovako ispalo. Sto se mene tice, ja sam vec krenuo sa potragom za novim camcem...ovog puta ce to biti "brand name" ili nece ni biti. U svakom slucaju hvala sto si se javio, i nadam se da ces biti zadovoljan novim camcem...

Van mreže Zoran

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 1687
  • Pol: Muškarac
  • BEOGRAD
    • Jedrilica
  • Brod tip: sam napravio
  • Marina: Ada Ciganlija
  • Veličina: 6m
Odg: Domaca proizvodnja Zoki
« Odgovor #856 poslato: 09, 07, 2013, 20:27:01 posle podne »
Ovu temu treba ZAKLJUCATI.
Vazno je ploviti,ploviti i ploviti.

Van mreže oblak

  • Administrator
  • Talasožder Mali
  • *****
  • Poruke: 771
  • Pol: Muškarac
  • Brod tip: Bayliner 2556 flybridge
  • Marina: Stenka, Beograd
  • Veličina: 25 ft
Odg: Domaca proizvodnja Zoki
« Odgovor #857 poslato: 10, 07, 2013, 11:03:12 pre podne »
Ili da ostane za nauk za sve nove klepare koji sebe nazivaju brodograditeljima..
Zvoni, kucanje ne radi!

Van mreže SALE NB

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 2449
  • Pol: Muškarac
Odg: Domaca proizvodnja Zoki
« Odgovor #858 poslato: 10, 07, 2013, 22:59:17 posle podne »
Hmm, Zoki sebe nikad nije nazivao brodograditeljem, a verovatno je najpošteniji majstor u Srbiji - i cenovno jedini izbor za većinu.

Ovo je svakako tema iz koje se štošta može naučiti, ponešto o Zokiju, a mnogo više o drugima koji su se našli pozvani da glume advokate i zastupnike ljudi koji znaju i sami da pišu, ali iz nekog razloga-neće.

"Moreplovac ne moli za pravac vetra, već uči kako da plovi po postojećem"

Van mreže Kapetan

  • Administrator
  • Drekavac sa Srednjih voda
  • *****
  • Poruke: 16692
  • www.mojaladja.com
    • Ypsiolon
  • Brod tip: Aloa 23
  • Marina: Nautilus marina
  • Veličina: 7 m
Odg: Domaca proizvodnja Zoki
« Odgovor #859 poslato: 11, 07, 2013, 00:35:31 pre podne »
ljudi zoki je u rusiju i nije vise clan , glupo je sada se baviti komentarisanje...

Van mreže Zoran

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 1687
  • Pol: Muškarac
  • BEOGRAD
    • Jedrilica
  • Brod tip: sam napravio
  • Marina: Ada Ciganlija
  • Veličina: 6m
Odg: Domaca proizvodnja Zoki
« Odgovor #860 poslato: 11, 07, 2013, 01:13:32 pre podne »
Zato i treba ZAKLJUCATI temu.Vrlo je neumesno pisati o nekom ko ne moze da odgovori.
Vazno je ploviti,ploviti i ploviti.

Van mreže oblak

  • Administrator
  • Talasožder Mali
  • *****
  • Poruke: 771
  • Pol: Muškarac
  • Brod tip: Bayliner 2556 flybridge
  • Marina: Stenka, Beograd
  • Veličina: 25 ft
Odg: Domaca proizvodnja Zoki
« Odgovor #861 poslato: 11, 07, 2013, 08:44:08 pre podne »
Od tog "postenja" vlasnici njegovih brljotina nemaju nista osim da se otarasavaju brodova  i gube ogroman novac. Ko ce ispostovati reklamacije dok je on u Rusiji? Niko! Toliko o postenju... Nije on pravio jeftine brodove, naprotiv, za ruke je uzimao isto koliko i svaki drugi ko pravi brodove od metala. Samo je stedeo na materijalu i tako , navodno, imao nisku cenu. Sramota! Za brod u metalu, zastakljen prozorskim staklom , tezine 2 tone uzimao je u proseku oko 4500 eura sto je 100% ruke na materijal...  Zajebite tu vise pricu da je jeftin...
Zasto zakljucati temu? Covek je pravio brodove i prodavao preko ovog foruma cesto, duzni smo da ostavimo raspravu o njegovom radu, samim tim sto su njegovi brodovi i dalje u prometu...
Zvoni, kucanje ne radi!

Van mreže njegos68

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 1624
  • Pol: Muškarac
  • Krapolovac
Odg: Domaca proizvodnja Zoki
« Odgovor #862 poslato: 11, 07, 2013, 09:56:18 pre podne »
Od tog "postenja" vlasnici njegovih brljotina nemaju nista osim da se otarasavaju brodova  i gube ogroman novac. Ko ce ispostovati reklamacije dok je on u Rusiji? Niko! Toliko o postenju... Nije on pravio jeftine brodove, naprotiv, za ruke je uzimao isto koliko i svaki drugi ko pravi brodove od metala. Samo je stedeo na materijalu i tako , navodno, imao nisku cenu. Sramota! Za brod u metalu, zastakljen prozorskim staklom , tezine 2 tone uzimao je u proseku oko 4500 eura sto je 100% ruke na materijal...  Zajebite tu vise pricu da je jeftin...
Zasto zakljucati temu? Covek je pravio brodove i prodavao preko ovog foruma cesto, duzni smo da ostavimo raspravu o njegovom radu, samim tim sto su njegovi brodovi i dalje u prometu...
Nisam htio da se javljam po ovom pitanju ali kad se postavlja pitanje o poštenju...  tamburanje  Svaka medalja ima dvije priče,pa i poštenje i majstora a i poštenje kupca... ova me priča podsjeća na onu priču od prije desetak godina u Crnoj Gori... Naime tada su se naveliko prodavala auta ,,sa osiguranja"...auto koje košta 30000 eura, i u inostranstvu se vodi kao ukradeno,naš čovjek kupi za 10000 eura i kad mu ga uzme policija,onda kukaju da nisu znali,...a znali su koliko stvarno košta...to se u našem narodu zove LAKOMOST...i kupci Zokijevih plovila su znali kakav je kvalitet i vizuelni izgled,ali šta ćeš kad se guzica otvori...

Van mreže njegos68

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 1624
  • Pol: Muškarac
  • Krapolovac
Odg: Domaca proizvodnja Zoki
« Odgovor #863 poslato: 11, 07, 2013, 09:57:43 pre podne »
KO ne plati na mostu,plati na ćupriji...  114

Van mreže oblak

  • Administrator
  • Talasožder Mali
  • *****
  • Poruke: 771
  • Pol: Muškarac
  • Brod tip: Bayliner 2556 flybridge
  • Marina: Stenka, Beograd
  • Veličina: 25 ft
Odg: Domaca proizvodnja Zoki
« Odgovor #864 poslato: 11, 07, 2013, 12:18:54 posle podne »
To je druga prica, prica o legalnosti a ne proizvodu. Ko narucuje brod ne treba da se razume u proces recimo farbanja ako vec angazuje majstora koji se prodaje da je kvalifikovan. Ja se upravo bavim proizvodnjom i po zakonu sam duzan da obezbedim kvalitet, garanciju i period odrzavanja... zamislite samo da su sad vec molera a nekad brodograditelja nagazile inspekcije? Nebitno , nadam se samo da drugi vlasnici tih plovila ce imati bar informaciju ko im je "proizvodjac" plovila.
Zvoni, kucanje ne radi!

Van mreže Kapetan

  • Administrator
  • Drekavac sa Srednjih voda
  • *****
  • Poruke: 16692
  • www.mojaladja.com
    • Ypsiolon
  • Brod tip: Aloa 23
  • Marina: Nautilus marina
  • Veličina: 7 m
Odg: Domaca proizvodnja Zoki
« Odgovor #865 poslato: 11, 07, 2013, 12:51:53 posle podne »
oblak slazem se sa tobom ...

e sad ... ono sto ja znam a verujem da ne ide daleko od istine... ni jedan od zokijevih kupaca nije nazvao Narval, Tri Princeze ili nekog slicnog proizvodjaca i narucio brod... ni jedan od kupaca nije doneo projekat... ni jedan od kupaca nije trazio brodske standarde... realno svi zokijevi kupci su hteli da uzmu brod za male pare... sto i nije losa ideja ali je svima u lancu zafalila provera kvaliteta , znam zokijeve brodove, za vecinu je posle zokija trebalo da prodje jos jedan masjtor jedno 3-4 dana i da sredi nedostake i to bi tada bili sasvim ok brodovi  ...

po meni odgovornost je i na kupcima i na majstoru, pogotovo ako se kupuje van instutcija/radnji/ nego na tako "na salveti" ...


Van mreže njegos68

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 1624
  • Pol: Muškarac
  • Krapolovac
Odg: Domaca proizvodnja Zoki
« Odgovor #866 poslato: 11, 07, 2013, 16:05:53 posle podne »
To je druga prica, prica o legalnosti a ne proizvodu. Ko narucuje brod ne treba da se razume u proces recimo farbanja ako vec angazuje majstora koji se prodaje da je kvalifikovan. Ja se upravo bavim proizvodnjom i po zakonu sam duzan da obezbedim kvalitet, garanciju i period odrzavanja... zamislite samo da su sad vec molera a nekad brodograditelja nagazile inspekcije? Nebitno , nadam se samo da drugi vlasnici tih plovila ce imati bar informaciju ko im je "proizvodjac" plovila.
Ne pricam ja o legalnosti,nego o tome da se ljudi polakome na jeftino,a posle izadje skuplje..   kuku slazem se potpuno sa ovim sto kaze Kapetan...

Van mreže SALE NB

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 2449
  • Pol: Muškarac
Odg: Domaca proizvodnja Zoki
« Odgovor #867 poslato: 11, 07, 2013, 16:36:36 posle podne »
Pošto Oblak ovde najviše advokatiše, a sve u vezi brodića "Tamo Daleko"!

Slučajno znam da je taj brodić od 11 METARA!!! plaćen 3300 EVRA! Rađen je od pretankog otpadnog lima, iako je Zoki preklinjao naručioca da se radi manji brod od debljeg lima, pošto čovek nije imao više para!
Ako takav brod još, po zahtevu kupca, bude ofraban jeftinim nitro lakom, umesto poliuretana, šta da se očekuje nakon sezonu ili dve?! Ljudi to tako naruče u nadi da će skupiti nešto para, pa to nadoknaditi...

Uzgred budi rečeno,kao i većina sada popularnih poslova u Rusiji, tako je i Zoki mesec-dva tamo, pa mesec-dva ovde, tako da "reklamacije" mogu da budu ispoštovane- ali reklamacija NEMA!
Ako postoji propust majstora, to se reši u prvih par nedelja posle porinuća, a posle, pa Zoki NIJE brodograditelj, niti pravi tipske čamce sa projektovanim osobinama, niti daje  1, 2, ili 5 godina garancije. Zoki pravi ono što mu naruče. Ni manje, ni više.
Ako to baš toliko ne valja, pa zašto ljudi uporno dolaze?! Zbog foruma?! Zbog ove teme?! Alo bre, pa na ovim "nautičkim" forumima Srbije se vrti 1000 ljudi- ISTIH!
Srbija je ipak još uvek malkice veća od toga.

Zoki je posao u Rusiji prihvatio da bi konačno skupio pare za sopstvenu radionicu, a onda se vraća pravljenju čamaca. Biće još Zokijevih čamaca, i svaki sledeći će, baš kao i do sada, biti sve bolji i bolji.
Zoki će kao i do sada, raditi brodove po narudžbini, prema željama i mogućnostima naručioca. Pošto je takav čovek, verovatno će opet da prihvata i neke nerezonske zahteve, samo da bi neki siroti ipak zaplovio.
Ili parkirao plovilo u bašti. ali to teško da je Zokijeva odgovornost. I da, svoje ruke će ipak naplatiti, iako bi to po shvatanju mnogih ovde trebao da radi za džabe?!!

Zoki nastavlja da radi, i da prima "reklamacije", e sad vi advokati i stručnjaci od tastature možete da se besite međ' šunke od jeda!  sajkaca

"Moreplovac ne moli za pravac vetra, već uči kako da plovi po postojećem"

Van mreže taxi

  • Rečni Drekavac
  • ****
  • Poruke: 367
  • Pol: Muškarac
  • www.mojaladja.com
Odg: Domaca proizvodnja Zoki
« Odgovor #868 poslato: 11, 07, 2013, 17:09:16 posle podne »
boze koliko dokonih ljudi

Van mreže LSI

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 7053
  • Pol: Muškarac
    • LSI
  • Brod tip: AQ 575
  • Marina: Nautički klub "Stari Slankamen"
  • Veličina: 5,75 m
Odg: Domaca proizvodnja Zoki
« Odgovor #869 poslato: 11, 07, 2013, 18:53:58 posle podne »
...

po meni odgovornost je i na kupcima i na majstoru, pogotovo ako se kupuje van instutcija/radnji/ nego na tako "na salveti" ...

Složio bih se sa konstatacijom kojom je Kapetan završio poruku (mal' ne rekoh: složio bih se s Kapetanovom poslednjom rečenicom - da ne čuje zlo!).

I mislim da bi bilo dobro kada bi komentare u vezi Zoranovog rada davali mi kojima je on nešto uradio. Mislim da smo samo mi merodavni da pričamo o tome da li smo zadovoljni ili nismo.

Zavarivanje nije ni malo lak i jednostavan posao, čak ni kad radite nešto novo, a kad se radi "krpež" na čamcu koji je eksploatisan 30 godina - e, onda su i problemi na kvadrat.

Sad kad vidim kako izgledaju čamci koje radi naš Saša iz Ugrinovaca, pomislim - kako bi bilo lepo imati takav čamac.
Ali treba imati i para za to.
I to ne kažem zato što je Saša skup kao majstor. Ne, taj posao ima svoju cenu. Počevši od materijala odgovarajućeg kvaliteta, pa do rada po zamišljenom projektu. I Saša to sjajno radi. Dakle, nije problem u majstoru. Problem je u meni koji ni danas nemam toliko para da bih mogao da odem kod njega i da ga pitam kad bi moj novi čamac mogao da bude gotov.

Na mom čamcu je Zoran uradio veliki zahvat. Uradio je to bez ikakvog iskustva u radu sa aluminijumom. Rezultat toga je da svako ko pogleda može na mnogo mesta da nadje nešto što je moglo da bude uradjeno i bolje.

Da li ste do sada čuli da sam se zbog toga žalio ili da sam bio ljut na Zorana?

Znao sam vrlo dobro da rezultat može da bude baš takav ali...
Znao sam i koliko para imam, a Zoran mi se ponudio da mi to uradi za baš toliko para. I uradio je. Trebalo je biti tamo u radionici pa videti kako je to izgledalo dok je radio.

I sad - moj čamac je jedan od onih pomenutih baštenskih ukrasa. Ali to svakako nije zbog toga kako je Zoki uradio čamac.

I pored toga što mogu javno da kažem da mi je žao što mnogi detalji nisu uradjeni pedantnije, kvalitetnije, to nije razlog da ne kažem da ću sa zadovoljstvom sesti sa Zoranom kada se vrati i popiti pivo.

On je vredan i rekao bih čestit čovek. Još je mlad i treba mu još vremena da shvati da uz malo više truda mnoge sitnice može da uradi mnogo bolje. Njegov najveći problem je završna obrada. Ali nadam se da će, kada se vrati, ako zaradi dovoljno da investira da obezbedi sebi njegov lični radni prostor u kome će sve imati svoje mesto, učiniti i taj iskorak i da će se smanjiti i broj zamerki na ono što radi.

Ali u najvećoj meri i sada, a i u buduće, krvici za "kvalitet" Zoranovog rada bićemo mi koji poručujemo i dajemo njemu da nam pravi čamce jer nemamo para da platimo nekim drugim majstorima, a ruku na srce, mnogi medju njima su mnogo skuplji od Zorana ali ne toliko kvalitetniji u radu.