Plovne karakteristike broda zavise od oblika forme trupa ispod KVL(konstrukcione vodene linije),tako da svaka mala izmena mora biti u konsultaciji sa inzenjerom,
Slike tvog broda su skrte ,jer se ne vidi ono sto je najvaznije(okvaseni deo),ali ako je to identicno korito kao "Gruja",koncept mi se svidja jer ima konkavan pramcani ugao diedra,pa ce dobro seci vodu,i biti udoban po talasima,vecina brodograditelja radi koveksan pramac,sa velikim uglom secnice,sto je lako za izradu,veca iskoriscenost prostora,ali mu se umanjuju plovne karakteristike,ali je svakako bolje resenje od tabanasa.
Posto je to poludeplasmanska forma trupa,na slikama se ne vidi koliki je skok kobilice,ali ti inzenjer moze izracunati koja bi bila odgovarajuca brzina krstarenja(na osnovu duzine i deplasmana),pa na osnovu toga da trazis motor,koji bi postigao zeljenu brzinu,na optimalnom br.obrtaja.Ako je to tipsko plovilo,moguce da postoje preporuke za jacinu motora.