Nautika opšta... > Iskustva sa vode
Charter-mogućnost kao privredna delatnost
Vladimir:
Mozda svima izgleda suludo ali ja sam ubedjen da na nasim rekama moze da se prave izleti tipa dnevnog cartera na manjim camcima.Video sam da postoje katamarani na uscu ali to je malo izkomercijalizovano.
Da li uopste neko zna kako da se otvori jedna takva agencija, recimo camac sa kapacitetom od 10 do 15 ljudi koje standarde mora da ispunjava da bi bio namenjen za carter.
Da li znate koja ustanova je nadlezna za te stvari pa cu otici tamo da pitam direktno?
Kapetan:
na kojoj relaciji bi radio charter?
obavezno ako registrujes registruj DOO a ne partnersko drustvo ili nesto slicno
procitaj ovaj clanak koristan je ...
http://www.politika.rs/rubrike/Beograd/Krstarenje-bezbedno-na-pet-brodova.lt.html
Vladimir:
Cela prica je tek u razvoju.Sto se relacije cartera tice ne biih voleo da budem striktan u tome posto kakav god carter da se napravi bice za manje grupe max 10 do 12 ljudi.
Imam neke camce na umu ali treba da se uvoze iz Amerike ili mozda da se pravi nesto po toj osnovi ovde kod nas.
Vide cu da se jos malo informisem oko svega. Mora da se ispita trziste pre bilo kakvog pocetka.
Nije lako ubediti ljude da se spuste na reku ako nemaju tu naviku.
Drago mi je sto uopste ima ljudi koji hoce da ulaze u ovu pricu.
Barba:
Pravo da vam kazem i ja sam imao slicnu ideju. Ustvari video sam kako to izgleda u Bristolu. Bristol je naprasno resio da postane turisticki grad i opremio se svakojakim mamiparama. Izmedju ostalog i rent a baot-ovima, camcima za grupni obilazak grada i tako to. Medjutim nisam siguran da bi se to kod nas isplatilo, tj. da bi ljudima bilo interesantno. Te voznje brodicem po grckoj obali imaju smisla, malo se peca na prst i najlon, malo se kupa po nekim lepim plazicama, onda se pravi rostilj na nekom finom mestu i na kraju se sve zalije uzom. U Bristolu je druga situacija, gledaju se kojekakve zgradurine od Bog te pita kada, vodic prica kako su englezi uvek bili napredni, kulturni i fini i svi se dive njihovoj genijalnosti.
Sta bi Beograd mogao da ponudi, obilazak tvrdjave i neku pricu o njoj (to stoji), voznja do neke neuredjene adice gde bi mogao da se napravi rostilj i to je odprilike to. Pri tom bi se putnici divili kolicini plasticne ambalaze po obalama, kesetinama i gumama koje kapetan vesto izbegava u stilu Bojana Krizaja...
Za takav jedan projekat bilo bi potrebno osmisliti citavu logistiku, gde ljude voziti, zasto, kod koga...
Kapetan:
--- Citat: Barba 11, 01, 2009, 12:36:07 posle podne ---Pravo da vam kazem i ja sam imao slicnu ideju. Ustvari video sam kako to izgleda u Bristolu. Bristol je naprasno resio da postane turisticki grad i opremio se svakojakim mamiparama. Izmedju ostalog i rent a baot-ovima, camcima za grupni obilazak grada i tako to. Medjutim nisam siguran da bi se to kod nas isplatilo, tj. da bi ljudima bilo interesantno. Te voznje brodicem po grckoj obali imaju smisla, malo se peca na prst i najlon, malo se kupa po nekim lepim plazicama, onda se pravi rostilj na nekom finom mestu i na kraju se sve zalije uzom. U Bristolu je druga situacija, gledaju se kojekakve zgradurine od Bog te pita kada, vodic prica kako su englezi uvek bili napredni, kulturni i fini i svi se dive njihovoj genijalnosti.
Sta bi Beograd mogao da ponudi, obilazak tvrdjave i neku pricu o njoj (to stoji), voznja do neke neuredjene adice gde bi mogao da se napravi rostilj i to je odprilike to. Pri tom bi se putnici divili kolicini plasticne ambalaze po obalama, kesetinama i gumama koje kapetan vesto izbegava u stilu Bojana Krizaja...
Za takav jedan projekat bilo bi potrebno osmisliti citavu logistiku, gde ljude voziti, zasto, kod koga...
--- Kraj citata ---
ja mislim da od tih chartera najbolje funkcionisu ovi sto leti voze na sveb.. pokupe 20 putnika naplate 100 dinara po coveku i tako dnevno 10 tura ... dok se ne prevrnu...
Navigacija
[0] Indeks poruka
[#] Sledeća strana
Idi na punu verziju