E, ovako treba... > Elektro motori u nautici i ...

Elektro Motori na nasim plovilima

<< < (20/43) > >>

zorter:
http://www.kraeutler.at/home.html


Evo i ovde profi motora za brodove i čamce. :good:

zoke:
SVAKA CAST DULE nema da omanes ,odavno je ta stvar poznata samo niko nema petlje da pokrene to od nas. Da samo napomenem mada se zna,da dizelke lokomotive spadaju u elektro vucu a ne u dizel direkt pokretac. Jos daje da se nadje dizel dvotakt motor daleko je izdrzljiviji i jaci motor,

zorter:
Dule, sad ću pogledati one linkove pa se javljam. Inače imaš od mene punu podršku i pomoć za realizaciju ovog projekta. :good: :good:

P.S.
Ostavi meni jedan motorčić od onih skutera. Znaš da imam onu čizmu od Johnsona 4HP. I ja bih malo eksperimentisao sa malim snagama.

deda:
E kad ga Zorter opravi bice to......mlin za kafu! :dance: :lol:

zorter:
Dule po ovom dijagramu (i1.pdf) karakteristike ovog motora (od 5 kW) su:

1. Radni napon 30V, a potreban napon baterija 48V, ujedno i maximalni radni u kratkom trajanu (max 10 min),
2. Maksimalna struja 165A u radu pod punim opterećenjem razvijajući snagu od nekih 18 Nm (pri 30V radnim naponu) a 245A pri naponu 48V i dobijenoj snazi od 40 Nm,
3. Maksimalni broj obrtaja na 30V je 2500 o/min (bez opterećenja),
4. Snaga ide od 3Nm pri pokretanju do maksimalnih 60Nm pri maksimalnom naponu od 48V i struji 245A. (U suštini ove maksimalne vrednosti su teoretske i mogu se veoma kratko koristiti kao radne).
5. Po dijagramu svakih 10V napona bez opterećenja donosi 1000 o/min više. Znači 48V=4800 obrtaja a 10V=1000 obrtaja.

Drugi, (i2.pdf) je više konstrukciono upustvo za montažu motora. Recimo, maksimalni ugao zakretanja motora je 30 stepeni, pa sa kojom silom se zatežu šrafovi i drugi podaci.....

Navigacija

[0] Indeks poruka

[#] Sledeća strana

[*] Prethodna strana

Idi na punu verziju