E, ovako treba... > Elektro motori u nautici i ...

Elektro Motori na nasim plovilima

<< < (15/43) > >>

marke:
Malo matematike 10kw na 48 v znaci da motor vuce 208A. Znaci ako radi do tri sata treba imati akumulator od 48v 624Ah plus 30% dodatne snage jer ne moze da se trosi dok ne lipse znaci 800Ah.
Pretvoreno u gel akumulatore koji su izdrzljivi i skuplji od obicnih to je 26 akumulatora od 12v/120Ah svaki.
Da li znate koliko je tezak jedan akumulator od 12v i 120Ah i posto je ako je gel tip. Ako je olovni punjen vodom dodajte oko 20% vise jer ne mogu da daju trajnu struju kao gel  ajde da ne racunam dalje...

To je tri sata voznje a punjac za takvu skalametiju ne bi mogao da se prikljuci na vecini obalnih dostupnih instalacija a i ako moze koliko bi punjenje trajalo? 

marke:
Znaci to je 5kw na 48v i sve idemo upola struja je 103A znaci 4 akumulatora od 12v/200Ah mogu da daju 103A oko sat i po do potpunog praznjenja. Pa tada pauza od 28h dok se napune. E sad pitanje je dokle ce se stici sa 5kw snage u pogonu za a to zavisi od mnogo faktora: elise cvamca i td.
Naravno pri voznji se ne pune akumulatori tako da nema struje za potrosace na camcu tih 28 sati vec i za to treba punjac/agregat i jos akumulatora za potrosace.

Misha D:
"Da bi plovilo bilo pouzdano ipak treba da bude fabricko": ovo je Dule vise puta rekao, a ja bezrezervno podrzavam.
Na plovilu koje je u prilogu inzinjeri su osmislil tako da, sa solarnim celijama kao dopunom vec napunjenim akumulatorima u marini, ono ima autonomoju rada od oko 30km pri brzini 10-15km/h sto su nase prosecne dnevne razdaljine. Plovilo je upravo dobilo nagradu na sajmu u Amsterdamu kao projekat godine. Dizel VW 75-155ks motori ostaju, a glavni je el.motor-generator je Iskra. Trebalo bi da se plovilo pojavi na nasem sajmu nautike ove godine, ali nisam siguran da ce dozvoliti da se detaljno vidi i slika to resenje: www.greenlinehybrid.com

marke:
Nije greska jer su akumulatori na 12v pa su ta cetri u seriskoj vezi da bi dali 200A/h na 48v.

marke:
Ja sam na vasoj strani u navijanju za elektromotore nisam protiv tog pogona samo sam svestan mana, nazalost iskoristivost je mala doklegod su baterije toliko teske i sporo se pune. A pokusaj da se ide sa pola gasa sa cetvrt gasa i tako dalje nista ne menja. da li je snaga od 2Kw dobijena iz motora od 2 Kw na punom gasu ili od jaceg na manjem gasu ista je stvar.  Manje snage manja potrosnja manja brzina pitanje je koliko je snage potrebno za taj camac da ide zeljenom brzinom nije bitna maximalna snaga motora vec snaga dovoljna da plovi zadatom brzinom. Pri toj snazi izracuna se struja na 48v  puta boj radnih sati i puta 4 (za akumulatore od 12v) i to je potreban kapacitet akumulatora. Naravno teoriski ako se uzmu obicni akumulatori to je skoro puta dva jer ne mogu da daju deklarisani kapacitet bez ostecenja vec 60-75% max..     

Navigacija

[0] Indeks poruka

[#] Sledeća strana

[*] Prethodna strana

Idi na punu verziju