E, ovako treba... > Elektro motori u nautici i ...

Elektro Motori na nasim plovilima

<< < (25/43) > >>

ladjaVlajko:

--- Citat: odissej  18, 03, 2010, 22:14:41 posle podne ---Malo da pomognem,ne ide nam dobro citanje dijagrama elektromotora Iskra AMV 30V, 5 KW.
Iz dijagrama se vidi sledece:Napon (U) je konstantan i iznosi 48 V.
--- Kraj citata ---

--- Citat: Dule  18, 03, 2010, 22:28:23 posle podne ---Nije mi jasno to što tvrdite za potrošnju struje. Iskra mi je potrvrdila da motor troši oko 240 A na sat vremena u najvećem režimu rada. To znači da sa 4 akumulatora od po 240 ah može da radi 4 sata. A ti tvrdiš da može da radi manje od sata. Ja sam im više puta ponovio pitanje oko potrošnje i već sam im dosadio sa tim.
--- Kraj citata ---

Jedan akomulator daje napon od 12 V i ima kapacitet od 240 Ah. Četiri akomulatora spojena na red daju napon od 48 V ali i dalje imaju kapacitet od 240 Ah.

Kada na to spojiš motor koji na 48 V vuče 240 A to može da radi samo sat vremena.

Loša vest je da ti trebaju četiri takva seta sa po četiri takva akomulatora ako hoćeš da se voziš četiri sata.

Dobra vest je da u normalnoj plovidbi verovatno nećeš nikada ići punim gasom pa struja neće biti 240 A već upola manja - onda je i vreme vožnje duplo duže.

Uostalom, ako planiraš da šibaš ovaj Iskrin motor na 48 V sa 240 A, obrati pažnju na sledeće ... Električna snaga ti je u toj računici cirka 12kW (48x240) a od toga se najmanje jedna četvrtina pretvara u toplotu zbog gubitaka u motoru (efikasnost je 75% = gubici su 25%).  Motor će ti biti kao grejalica od 3 kW (25% od 12 kW).

Axial flux motori (kao što je ovaj sa slike koju si postavio na vrhu stranice) su daleko efikasniji, gubici su manji a momenat veći.

zorter:

--- Citat: ladjaVlajko  19, 03, 2010, 06:49:58 pre podne ---
--- Citat: odissej  18, 03, 2010, 22:14:41 posle podne ---Malo da pomognem,ne ide nam dobro citanje dijagrama elektromotora Iskra AMV 30V, 5 KW.
Iz dijagrama se vidi sledece:Napon (U) je konstantan i iznosi 48 V.
--- Kraj citata ---

--- Citat: Dule  18, 03, 2010, 22:28:23 posle podne ---Nije mi jasno to što tvrdite za potrošnju struje. Iskra mi je potrvrdila da motor troši oko 240 A na sat vremena u najvećem režimu rada. To znači da sa 4 akumulatora od po 240 ah može da radi 4 sata. A ti tvrdiš da može da radi manje od sata. Ja sam im više puta ponovio pitanje oko potrošnje i već sam im dosadio sa tim.
--- Kraj citata ---

Jedan akomulator daje napon od 12 V i ima kapacitet od 240 Ah. Četiri akomulatora spojena na red daju napon od 48 V ali i dalje imaju kapacitet od 240 Ah. Kada na to spojiš motor koji na 48 V vuče 240 A to može da radi samo sat vremena.

Loša vest je da ti trebaju četiri takva seta sa po četiri takva akomulatora ako hoćeš da se voziš četiri sata.

Dobra vest je da u normalnoj plovidbi verovatno nećeš nikada ići punim gasom pa struja neće biti 240 A već upola manja - onda je i vreme vožnje duplo duže.

Uostalom, ako planiraš da šibaš ovaj Iskrin motor na 48 V sa 240 A, obrati pažnju na sledeće ... Električna snaga ti je u toj računici cirka 12kW (48x240) a od toga se najmanje jedna četvrtina pretvara u toplotu zbog gubitaka u motoru (efikasnost je 75% = gubici su 25%).  Motor će ti biti kao grejalica od 3 kW (25% od 12 kW).

Axial flux motori (kao što je ovaj sa slike koju si postavio na vrhu stranice) su daleko efikasniji, gubici su manji a momenat veći.

--- Kraj citata ---


Potpisujem, od reči do reči. :good:

budens72:

--- Citat: Dule  18, 03, 2010, 21:47:01 posle podne ---Vi to mene zezate?
Što veći prenos na biciklu stavite to vam je potrebnija veća snaga da okrećete pedale. Što manji prenos to vam je lakše da okrećete pedale. Bilo to uzbrdo nizbrdo ili na ranom. Veći prenos veća brzina i naravno jezik do poda. Manji prenos znači manja brzina i vožnja sa osmehom. Dajte, pa nisam ja baš tolika neznalica. Uostalom ne treba da pametujem.

--- Kraj citata ---

Očigledno se ne razumemo...ali nema veze....

zorter:
U subotu kad dodjem na sajam Nautike, donosim ti katalog VETUS-a u kome imaš neka rešenja, ideje, način ugradnje, proračune i još dosta toga što mislim da ti može pomoći. Pozzzzzzz

marke:
 "I ja sam se na to odlučio tek kada su potvrdu dali Mercedes, Fiat, Toyota... "

Toyota je "HIBRID" i nema elektromotor i olovne akumulatore vec celu hemijsku fabriku u automobilu, tu su "gorive celije, baterije sa staklenim vlaknima, regulatori....... puni se kad ide nizbrdo ili koci, "razlaze" (pretvara) benzin i pritom dobija  struju pa ga onda koristi i kao gorivo...

A cuveni stalno spominjani viljuskari koji rade po ceo dan su jako spori i imaju za osam sati koliko rade mozda dva sata u pogonu gde koriste punu snagu, ostalo su manipulacije koje ne trose neku snagu niti su zahtevne. Niko ali bas niko ne koristi elektroviljuskare gde su vece distance i tereti samo u halama zbog zagadjenja i buke.

Pokusao sam dobronamerno da upozorim da se manete corava posla ali sad posto je volja jaca od matematike vise necu da komentarisem.  Puno srece i uspeha u poduhvatu, trebace vam.


                           ODOH NA CAMAC :good: :drinks: :dance:

Navigacija

[0] Indeks poruka

[#] Sledeća strana

[*] Prethodna strana

Idi na punu verziju