
E ovako...
Saraf oznacen crvenim to ti je dizna
Probaj nju odvrnuti,izvaditi i dobro izduvati ili procackati sa nekom licnom
Ja sam letos imao dosta problema sa losim-prljavim gorivom i motor je stuckao,gasio se i mal mal pa sam je morao cesto produvavati
To je verovatno slucaj i kod tebe
Zelenim oznaceno to ti je saraf za regulisanje smese ili da ti kazem potrosnje he he he
Smesu ces najlakse nastelovati ako saraf zavrnes do kraja skroz,onda ga odvrni 2,3 kruga, upali motor nek radi(naravno u vodi :) ) i ubaci motor u brzinu,motor ce dobiti opterecenje kad zavrti elisu i osetice se pad obrtaja, e sad malo jos zavrci-odvrci saraf dok ta razlika u obrtajima pri ukljucivanju u brzinu nebude bila sto manja,to bih teoretski znacilo da motor ima najbolju smese i i ma najvise snage,a pravi odnos smese ces videti na vodi tj eksploataciji kad budes video koliko ti trosi,ako primetis da ti potrosnja prelazi1.5-1.8l digni kapu zavrni recimo taj saraf za 1/3kruga i opet prati potrosnju,ili suprotnoi ako vidis da motor nema snage da "udje"u velike obrtaje malo mu taj saraf odvrni... i tako dok ne budes zadovalaljan
Plavim oznaceno,to je ventil za ispustanje benzina iz lonceta koji manje-vise neces imati potrebu da cesto diras,predsezonu ispusti staro gorivo,zavrni ventil napumpaj sveze i teraj
Staro gorivo moze da ima dosta veliki udeo u radu motora,tako da bih ti savetovao da uzmes "svez" benzin,a ovog starog ako imas vise ne bacaj nego ga polako usezoni mesaj sa svezim i potrosice se tj proguta ce ga motor
Ali moj savet bih ti bio kao sto kazem Lepoja odnesi ga negde lepo u servis neka lepo rasture karburator u najsitniji deo,lepo srede i nasteluju sve i bices miran a ovo sto sam ti ja pisao neka ti sluzi da znas nesto ako ti se bas desi "na pola dunava"
Ako nesto zapne,pitaj slobodno
