E, ovako treba... > Vanbrodski motori

Led na vodi! Sta sa motorom? ( Saveti + VIDEO )

<< < (6/12) > >>

Zoran Marinković:
 :good:


--- Citat ---Primetio sam u poslednje vreme da mi je ponekad teže da se setim imena neke osobe koju sam upoznao pre mesec-dva, nego nekog dogadjaja od pre 40 godina.
--- Kraj citata ---

Izgleda da nam je došao naš školski drug, onaj....kako se ono zvaše....a da ALCHAJMER, na godišnjicu mature...ili tako nešto...
Gde baš pored mene da sedne.... :superstition: :sorry: :suicide:


 :lol: :lol: :lol:

Outboard Master:
Svako ko je ikada skidao Vanbrodski motor sa njegove ladje da nebi ga uhvatio led zna da je to opste mucenje  :this: i zato ....

OVAJ SAVET SAMO VAZI ZA VANBRODSKE MOTORE

Manje motore kao sto je npr. Tomos 4 ili slicno pa do 10tak ks nije problem skinuti u poneti ga kuci ali za ostale...

1. Nisu Vanbrodski motori tako osetljivi na led kao sto su npr. Avionski oni su za to pravljeni koliko god mladi ili stari bili  :good:
2. Motor stoji Vertikalno na camcu tako da veliki deo vode u Cooling Sistemu kad se ugasi motor izadje, a i treba se pomenuti da ta voda sto ostane u sistemu nije pod pritiskom pa u slucaju leda i ako zaledi nemoze da napravi nikakvu stetu , posto se voda koja zaledjava SIRI , u ovom slucaju nema brige sto se toga tice
3. Motor koji ostaje na camcu preko zime preporucuje se da ostane u vodi i nepodizati ga. Pomocni motori mogu ostati Podignuti. Primer: Ako voda 5-15cm zaledi ispod zaledjenog sloja lezi vodena pumpa/impeler koji su opet na sigurnom , sad ako znate da ce voda da zaledi pola metra i vise onda se treba vaditi ladja na suvo i to ne samo iz navedenih razloga .
4. Moguce je jos da se motor kad se priprema za zimu ispira sa Antifrizom ali lakse je to reci nego uraditi u praksi  :smile:
5. Ako je motor/cizma u Ledu nepreporucuje se palenje motora posto impeler ako je zaledio moze doci izloma impelerskih krila koje bi napravile stetu na vise strana. Ko hoce da vozi zimi i po ledu rizikuje stetu na motoru.
6. LAGEROVATI MOTOR U ZIMSKOM PERIODU NA VODI DONOSI UVEK RIZIK SA SOBOM ovo sto ja savetujem su i saveti mnogih Proivodjaca motora .

P.S Mnogo je gore ako ostane Vode u camcu  :lol: :lol:

bugi:
Juce mi rece drugar da ukoliko ne koristim motor obavezno napolje i da se konzervira
Motor je jos u garanciji pa je to obavezno ukoliko se ne koristi (honda)

zoks:
Ako motor stoji u suvoj prostoririji,bezmisleno je konzervirati motor.Reci dobrih majstora a ne ovih servisera da bi uzeli svaki dinar boziji.Sem ako motor nece stajati godinama.

bugi:
Zaboravih dodati da bi motor i camac ostali na obali tj na prikolici

Navigacija

[0] Indeks poruka

[#] Sledeća strana

[*] Prethodna strana

Idi na punu verziju