Idemo dalje... ... :smile:
U nedostatku finansija za farbu malo sam smirglao,ovaj put od dole
Svi predhodni nanosi farbe,antialgina,prajmera... su odstranjeni tj smirglano je do gole plastike :heat:
Moralo je tako jer sam imao problema sa ljuskanjem farbe u podvodnom delu pa ce sad biti odradjeno kako bog zapoveda :good:
A sto je najlepse ni najmanjeg traga osmozi na koritu nepostoji cak ni posle 30god eksplatacije,Bravo za Elan i kvalitet :good:

U zadnji tren sam se setio da nebih bilo lose da se kobilica produzi jer je sada sa tom nadogradnjom i korito produzeno
Sto je i ucinjeno...
Isecena je od suve hrastove daske i dobro zalivena polies.smolom

I dosao je napokon i taj dugo ocekivani dan,danas je na redu farbanje :yahoo:
Brod tj deo koji se nefarba je dobro ususkan i zasticen jer pri farbanju kompresorom valjano leti magla od farbe

Pa raspali... dva prelaza u jednu boju,pa novovo zastiti sta se nafarba pa dva sloja u drugu boju...


Ponovo zastiti pa prespricano je i ime broda na krmi...
IIIIIIIII evo ga :yahoo:


Krov,siber i sve ostale sitnice su farbane posebno samo iz razloga lakseg pristupa farbanju,ko bih lepo i pedantno ofarbao krov na 3m visine :taunt:

Kasnije ce biti samo pricvrscena sarafima za brodic i to je to :good:
Posto je ovo klasicna Max Mayer-ova metalik automobilska fraba ovo je nanesena samo baza i sada je ta farba bez sjaja a sutra me ceka spricanje bezbojnog laka i tek onda ce da sine i zacakli :good: