Autor Tema: PROIZVODNJA DRAGAN SMEDEREVO  (Pročitano 140962 puta)

0 Članovi i 2 gostiju pregledaju ovu temu.

Van mreže busa2

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 1199
  • Pol: Muškarac
  • "TEHNONAUTIKA" ZEMUN
    • www.tehnonautika.rs
Odg: PROIZVODNJA DRAGAN SMEDEREVO
« Odgovor #165 poslato: 13, 09, 2011, 19:57:51 posle podne »
Kapetane na pogresan nacin dozivljavas slike koje se kace na sajt ?
 slike koje su napravljene u radu i normalno je da imaju ostecenja, jer vecina ljudi nesto naknadno doradjuje pa je zbog duzine tih prepravki i normalno da se takve stvari desavaju (a vidis da na poslednjoj slici te rdje nema).Napredak neces videti uskoro ni kod jednog majstora jer se camcima konstantno obaraju cene (znaci zakida se na svemu a nisu samo majstori krivci).Ne zelim nesto da ti kontriram ali cinjenca da mi kroz radnju prolazi dosta musterija koji kod raznih majstora prave neko plovilo i sama njihova prica nikako mi neodaje losu sliku majstora nego upravo nas samih jer mi smo ti koji pravimo razne kompromise na stetu sebe i svog plovila , naravno ne namerno vec zbog ogranicenih finansija.  :drinks:
www.tehnonautika.rs - KONTRAADMINISTRATOR

Van mreže busa2

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 1199
  • Pol: Muškarac
  • "TEHNONAUTIKA" ZEMUN
    • www.tehnonautika.rs
Odg: PROIZVODNJA DRAGAN SMEDEREVO
« Odgovor #166 poslato: 13, 09, 2011, 20:10:09 posle podne »
Evo ti slike istog camca (ali 100% istog ) na vodi i recimi kakva krma tu nevalja a u voznji je perfektan za taj model. i naravno ovakvo korito ofarbano(epoksi i poliuretanima 2+3 ruke) ustakljeno i ograda od obicnih cevi ,bez enterijera i motora je 5000 evra. naravno sve je od lima 3mm.
www.tehnonautika.rs - KONTRAADMINISTRATOR

Van mreže busa2

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 1199
  • Pol: Muškarac
  • "TEHNONAUTIKA" ZEMUN
    • www.tehnonautika.rs
Odg: PROIZVODNJA DRAGAN SMEDEREVO
« Odgovor #167 poslato: 13, 09, 2011, 20:11:53 posle podne »
jedino deda moze da zameri na boji ali nije ni deda savrsen.
www.tehnonautika.rs - KONTRAADMINISTRATOR

Van mreže Kapetan

  • Administrator
  • Drekavac sa Srednjih voda
  • *****
  • Poruke: 16692
  • www.mojaladja.com
    • Ypsiolon
  • Brod tip: Aloa 23
  • Marina: Nautilus marina
  • Veličina: 7 m
Odg: PROIZVODNJA DRAGAN SMEDEREVO
« Odgovor #168 poslato: 13, 09, 2011, 20:40:28 posle podne »
vidi ne znam kakva je ideja za ovu kecelju pozadi ali raditi kecelju u izgradnji je idiotizam ... trebalo je samo produziti korito ispod kecelje i tako bi se dobio 20% brzi camac ... e al to nasi majstori ne znaju ...

kecelje kao na ovom camcu se rade SAMO KADA JE CAMAC GOTOV pa ti hoces i kecelju ... ovako je to cista prevara za kupca , da je majstor dao pravi savet a da je kupac dodao jos 200 evra imao bi brzi i stabilniji camac i to ne u zanemarljivim postocima ...

sto se oplate tice cini mi se da je prilicno lose varena i da su se limovi na varovima vec pokrivili sto i nije cudno sobzirom da je ukrucenje pod 90 stepeni na pravac vara a lim cuvenih 3mm pa koliko bi kostalo da he lim 4 mm ????

pa mozda 100-200 evra skuplje u materijalu ... ali Majstor nece da radi 4mm jer mu je tesko ... da podsetimo to je taj isti majstor koji je meni nudio camac od 12 metara predvidjen za 1000 konja sa limom od 3mm e pa izvini sta bi bilo da sam ja ludak stavio 1000 konja i krenuo bilo gde sa tim camcem ?

jel bi bio ja kriv kada bih poginuo ili majstor koji me je ubedjivao da je 3mm prava mera za taj camac iako projekat kaze 6mm

mani me price o krizi o zivotima se radi .... ili u slucaju ovog camca sa slika o 20% vecoj potrosnji goriva , pa sada gde je tu kriza kada ces sutra tih 200 evra sto si ustedao da das na gorivo i to svake godine dok imas taj camac....

Van mreže Kapetan

  • Administrator
  • Drekavac sa Srednjih voda
  • *****
  • Poruke: 16692
  • www.mojaladja.com
    • Ypsiolon
  • Brod tip: Aloa 23
  • Marina: Nautilus marina
  • Veličina: 7 m
Odg: PROIZVODNJA DRAGAN SMEDEREVO
« Odgovor #169 poslato: 13, 09, 2011, 20:43:02 posle podne »
ujedno ja sam odmah pitao da li je ovo greska u JPG kompresiji (JPG ima problem sa crvenom bojom) ili greska u varu nisam odmah optuzio coveka




i molim te reci mi da je ovo samo losa JPG kompresija da nisu ovako lose zavareni oplatni limovi



Van mreže busa2

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 1199
  • Pol: Muškarac
  • "TEHNONAUTIKA" ZEMUN
    • www.tehnonautika.rs
Odg: PROIZVODNJA DRAGAN SMEDEREVO
« Odgovor #170 poslato: 13, 09, 2011, 21:02:20 posle podne »
Znas mnogo ali nedovoljno camac koji je u maksimumu trebao da bude 8m je produzen za 60 cm zbog te kecelje samim tim odradjene dve stvari u plusu :
1. nije uskracen prostor na zadnjoj palubi upravo zbog te kecelje (odnosno dobio vise prostora na zadnjoj palubi za malo novca)
2. odaljio motor jos za 60 cm sto mu daje bolju upravljivost i podvoznost (ipak je to deplasmanac a ne gliseras)
Neznam zasto spominjes razliku u gorivu od 200 evra po sezoni kada je to prica suluda ko jos toliko sati vozi na vanbrodski motor da ostvari toliku razliku. Kapetane , potrebe i vreme koriscenja camac su kod svih nas razlicite zasto bih ja koji drzi camac na pontonima i koji se placa po metru duznom cuvarinu placao za camac godisne vise 100 evra a nije mi potrebno ,da bih ustedeo 200 evra na gorivu za 10 godina posto mi posao sa kojim se bavim u narednih 10 god, nedozvoljava da boravim na vodi duze od 2-3 dana zaredom u jednom mesecu ili 4-5 puta izlazak na vodu ali samo na 1 dan.Ti imas svoju pricu koju ja podrzavam veliki brod ,stabilni motor lim 5 mm ,13m duzina .... i mnogo vremena za takvu pricu -bezdan-tekija- crno more . E sada sta ce meni to za sprdnju po dunavu od maksimum 2-3 dana mesecno ?
www.tehnonautika.rs - KONTRAADMINISTRATOR

Van mreže busa2

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 1199
  • Pol: Muškarac
  • "TEHNONAUTIKA" ZEMUN
    • www.tehnonautika.rs
Odg: PROIZVODNJA DRAGAN SMEDEREVO
« Odgovor #171 poslato: 13, 09, 2011, 21:07:01 posle podne »
Pardon camac je placen kao 8m a kecelja ga cini 8,60
www.tehnonautika.rs - KONTRAADMINISTRATOR

Van mreže busa2

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 1199
  • Pol: Muškarac
  • "TEHNONAUTIKA" ZEMUN
    • www.tehnonautika.rs
Odg: PROIZVODNJA DRAGAN SMEDEREVO
« Odgovor #172 poslato: 13, 09, 2011, 21:12:12 posle podne »
Kemmpi , odisej ... dajte malo misljenja ubi me ovaj kap sa negativnom energijom  :heat:
www.tehnonautika.rs - KONTRAADMINISTRATOR

Van mreže Kapetan

  • Administrator
  • Drekavac sa Srednjih voda
  • *****
  • Poruke: 16692
  • www.mojaladja.com
    • Ypsiolon
  • Brod tip: Aloa 23
  • Marina: Nautilus marina
  • Veličina: 7 m
Odg: PROIZVODNJA DRAGAN SMEDEREVO
« Odgovor #173 poslato: 13, 09, 2011, 21:55:29 posle podne »
ti mene nisi razumeo jer vidim sta pises "pod 1" ja kazem da je ispod te kosuljice trebalo produziti korito znaci odozgo bi bio isti ali bi mu vodena linija bila 10-20% duza ujedno gaz bi bio malo manji  (komora) sto bi sve uticalo na brzinu,  isto toliko bi uticalo i na potrosnji  ...

taj brod trazi 20 -30 konja za sigurnu voznju znam da ce sada svi reci ali njega moze da gura i 9,9, jeste moze al dok je vreme mirno i dunav ne dere, eno pitaj novusa da li je skinuo teretnu Yamahu 9,9 i stavio teretnog Merkuria 25 konja zato sto mu se bolje uklapao u enterijer (mada bi to licilo na njega  :lol: ) ili zato sto takvi camci traze takve motore... 

e sad... 20 konja trosi oko 5 litara 20% vise je skoro jedan litar ... malo matematike

4 dana mesecno po 2 sata voznje (sat vremena tamo sat ovamo) pa puta ta jedna litra pa puta 12 meseci = 96 litara * 1,4 evra po litri = 134 evra po sezoni

izvinjavam se moja greska nije 200 evra svake sezone vise nego 134...

e sad ako kazes pa ja cu samo da ga vozim od marine 4 juli do lida (za one koju ne znaju to je oko 500 metara) onda je cela moja racunica i prica suvisna... mada se postavlja pitanje zasto si pravio toliki brod ?

Van mreže busa2

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 1199
  • Pol: Muškarac
  • "TEHNONAUTIKA" ZEMUN
    • www.tehnonautika.rs
Odg: PROIZVODNJA DRAGAN SMEDEREVO
« Odgovor #174 poslato: 13, 09, 2011, 22:37:40 posle podne »
Ko o cemu baba o ustipcima a kapetan o normama ! aman gde si ti nasao te tvoje tablice i ta tvoja poredjenja ? teorija je jedno ?A praksa je nesto trece ?ja mogu da trosim i 5 lit, i 8 lit., i15 lit po satu sve zavisi od mene ?????  .
Stavka terasa : NIJE ISTI  za takvu terasu kakvu ti spominjes majstor ima dosta posla i ide mnogo vise materijala i majstori je naplacuju kao i duzinu broda . Znaci najjeftinije 1m= 600 e x 0,6m = 360 evra  i slazem se da je bolje ali ne za 20 % mozda za 5-7 %. jer ne znas ni tacnu duzinu broda. Brod je bez terase je 8x2,3 u tabanu. To se po nekim iskustvima sasvim odlicno pokazalo u varijanti ovog korita.Gaz bi mu bio manji za 1cm a ista ti je prica i sa motorom .Zaboravio si da motor stoji na istoj razdaljini od tvoje verzije jer se kaci na kraju terse . Na deplasmancu  neces dobiti nesto teatralno u brzini izmedju 9.9 i 25 konja . Dobices na snazi kada je nevreme ali ja po nevremenu vozim samo do tih tvojih 500m kolko da se malko sklonim i usidrim.Toliki brod se pravi ba bih ja ili neko treci mogao da ima koliko -toliko komfora i slobode na brodu da ostane 2-3 dana na vodi pa i 5 dana , da moze da ode do Tise , dubokog ...neznam zasto za to treba brod od 5mm lima i da bude po projektu i da ima motor od 25 konja odnosno za tu tvoju varijantu 125 konja i da racuna da ce ga cela zajebancija oko tog broda kostati 25000 evra + odrzavanje+godisnja cuvarina pa podeli i pomnozi na 10 god .sa tom tvojom ustedom od 134 evra godisnje i okaci macku o rep. Stim da polovina graditelja kod nas koji su pravili velike brodove nisu iste vozili duze od godinu dana iz 101 razloga da ne izigravam vise LSI-a,kapetane mani se nametanja jednoobraznih merila i shvatanja opet ti ponavljam JA BIH 365 DANA ZIVEO NA BELOJ LADJI  I PLOVIO MORIMA, ALI NEMAM SI NI PARA A NI VREME A NI NE ZIVIM U ZEMLJI KOJA MI U BLISKOJ BUDUCNOSTI TO ZADOVOLJSTVO MOZE OBEZBEDITI. :tenk:
www.tehnonautika.rs - KONTRAADMINISTRATOR

Van mreže Kapetan

  • Administrator
  • Drekavac sa Srednjih voda
  • *****
  • Poruke: 16692
  • www.mojaladja.com
    • Ypsiolon
  • Brod tip: Aloa 23
  • Marina: Nautilus marina
  • Veličina: 7 m
Odg: PROIZVODNJA DRAGAN SMEDEREVO
« Odgovor #175 poslato: 13, 09, 2011, 23:53:59 posle podne »
prvo i osnovno totlano je nebitno koliki je brod iznad vode , kakve veze sa plovnoscu ima taj spirun ili ta salveta od prohroma oko sidra, BITNA je vodena linija i sirina plovila kao i oblik korita... a one sigurno nisu 8 x 2,3 metra

sto se ustede tice na putu od 500 km sam promenom motora ustedeo oko 700 evra pa sada vidi da li treba ili ne treba razmisljati o tim stvarima, da mi je sretnije korito glat sam mogao jos 200 evra da ustedim ... a 500 kilometara ti je te weekend vozne recimo dve godine max...

sto se tice tog sklanjanja sa nevremena, od bele ladje , ili policijskih VUK 1 i VUK 2 koji deru sa talasima ne bih da komentarisem vidim ja da ces da se bijes po glavi i vices kud ne poslusas onog ludog :D

..
a o 3mm trgovackih lima necu ni da pricam evenutalno ako se ispostavi da je 3mm brodskog lima pa da kazem ok ... a tog lima u srbiji nema jer ga vec 10 15 godina niko ne prizvodi ..


i ko ti kaze da bi sa izmenama koje predlazem brod izasao na 25000 evra ? to sto bi stavio jaci lim bi ti povecalo cenu mozda 500 600 evra a ruke ne bi smele da skoce vise od 300 evra .. sve u svemu zbog 1000 evra se prave krpezi ... e nazdravlje ...

Van mreže busa2

  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 1199
  • Pol: Muškarac
  • "TEHNONAUTIKA" ZEMUN
    • www.tehnonautika.rs
Odg: PROIZVODNJA DRAGAN SMEDEREVO
« Odgovor #176 poslato: 14, 09, 2011, 00:19:50 pre podne »
Reci mi ,odnosno reci sebi sta ti sve u zivotu radis onako kako su knjige i proracuni rekli u ovoj zemlji ?
zasvrsena diskusija sa moje strane .
www.tehnonautika.rs - KONTRAADMINISTRATOR

Van mreže parigroz

  • Rečni Drekavac
  • ****
  • Poruke: 313
  • Pol: Muškarac
  • Tko leti......vrijedi! Tko ne leti.....ne vrijedi!
    • Tiger shark
  • Brod tip: SAIL 15
  • Marina: "Marko Kulić" Pančevo
Odg: PROIZVODNJA DRAGAN SMEDEREVO
« Odgovor #177 poslato: 14, 09, 2011, 00:23:41 pre podne »
Milina vas je gledati kako polemizirate.........svaki put odem pametniji sa sajta!  :drinks:

Van mreže IKA

  • Tisa
  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 1902
  • Pol: Muškarac
    • trenutno bezimen
  • Brod tip: samogradnja-Ika design-zetovo vlasništvo
  • Marina: Tisa-9km,desna obala,šesta vrba od mosta
  • Veličina: 6,5m
Odg: PROIZVODNJA DRAGAN SMEDEREVO
« Odgovor #178 poslato: 14, 09, 2011, 01:04:00 pre podne »
Ako dobro kontam (a nisam baš siguran) polemika je oko ...nemam pojma čega.
Sale 3mm lim za taj čamac, u tim dimenzijama je više nego dovoljno,nadživeće te(osim ako nemaš neke dugoročne planove, za narednih 55-70 god)
Nema razloga da štediš jer stiže novi talas krize pa treba potrošiti to što se ima, inače pojede inflacija.
Krmena platforma je upravo to,krmena platforma i nije sastavni deo korita.Kad ćeš je napraviti manje bitno ako ti treba.Jedino nevidim gde će biti glavni motor, vidim da je za pomoćni napravljen nosač al nevidim za glavni.
Čamci tih dimenzija se i rade da budu što jeftiniji a da zadovolje potrebe vlasnika.To su u suštini mali čamci.
Veliki po mom shvatanju kreću tek iznad 10m , pa onda treba izvoditi računice ala kapetan.
Kad je čovek na odmoru u stranskim zemljama onda ima viška vremena pa može da razmišlja i o nebitnim stvarima. :tenk:

Van mreže Kapetan

  • Administrator
  • Drekavac sa Srednjih voda
  • *****
  • Poruke: 16692
  • www.mojaladja.com
    • Ypsiolon
  • Brod tip: Aloa 23
  • Marina: Nautilus marina
  • Veličina: 7 m
Odg: PROIZVODNJA DRAGAN SMEDEREVO
« Odgovor #179 poslato: 14, 09, 2011, 07:31:59 pre podne »
Sale 3mm lim za taj čamac, u tim dimenzijama je više nego dovoljno,nadživeće te(osim ako nemaš neke dugoročne planove, za narednih 55-70 god)

kako god da ga zastitits trgovacki lim se trosi 1mm na 10 godina , uostalom koliko camaca ima na nasim rekama koji su stariji od 20 godina ?  pa recimo 5% naravno racunam ove pravljene kod nas a ne fabricke.... samim time je sve receno ....