E, ovako treba... > Restauracije

Kako da Ružno pače postane Labud - prepravke čamca od aluminijuma

<< < (50/70) > >>

dača:
Lazo, manite se konstrukcije i vozite se koliko god vise mozete . A na zimu konstruisite i skajlab ako vam je po volji . a0335

LSI:

--- Citat: dača  06, 07, 2012, 15:03:13 posle podne ---Lazo, manite se konstrukcije i vozite se koliko god vise mozete . A na zimu konstruisite i skajlab ako vam je po volji . a0335

--- Kraj citata ---

Svečano se obavezujem... i td. ... da će novi radovi početi tek po vadjenju čamca iz vode na jesen.

Zaista je dosta bilo. Nadam se da ću već sutra i u nedelju biti na vodi. I svaki sledeći vikend koji budem kod kuće.

HUMMER:
Svaka cast na istrajnosti pa nek je sa SRECOM!!!   114

kemppi:
Lazare svaka cast,ipak se istrajnost isplatila. sail
@Dule
Da li mislis na stabilne flapsove,ili kako inzenjeri kazu krmene dodatke,jer pokretni flapsovi nisu bas jeftini.
Stabilne sam vec pravio,pa bi trebalo uraditi nesto na ovaj fazon,oni dobro dodju i za penjanje iz vode,ali kao i sve u nautici imaju i svoju manu,pa sad to je i pitanje za vas nauticare. eek



LSI:
Hvala, Dule, za ovaj tekst.
Biće potrebno da porazgovaramo malo detaljnije o svemu. Šta se dobija dogradnjom flapsova (pokretnih ili nepokretnih) a šta dogradnjom platforme?

Čamac sada lepo plovi ali je očigledno da krma uranja dosta duboko (baš kao u tekstu koji ste nam dali).
Motor je postavljen na donju rupu - nije moguće više ga "podvući" pod krmu, dakle, više se ne može trimovati u cilju izvlačenja krme iz vode i to treba uraditi na neki drugi način kako bi čamac dobio malo na plovnosti i brzini.
Zato ova ideja treba da se dobro razradi.

Nadam se da će nam još neko pomoći svojim znanjem i iskustvom da ovaj detalj uradimo na odgovarajući način.

Navigacija

[0] Indeks poruka

[#] Sledeća strana

[*] Prethodna strana

Idi na punu verziju