Autor Tema: Konverzija jedrilice u recnu ladju  (Pročitano 11263 puta)

0 Članovi i 2 gostiju pregledaju ovu temu.

Van mreže budens72

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 2397
  • Pol: Muškarac
    • Carpe Diem
  • Brod tip: čelični lim
  • Marina: Dunavac, Petrovaradin
  • Veličina: 12
Konverzija jedrilice u recnu ladju
« poslato: 24, 11, 2009, 15:45:16 posle podne »
Moram da kažem da i ja razmišljam o kupovini neke lađe ili pravljenju nove...

Našao sam nekoliko jedrilica oko 7 metara dužine i 2.5 širine po pristupačnoj ceni...Pa me zanima da li neko ima iskustva sa prepravkama jedrilica u rečni brod ( sečenje kobilice,uklanjanje jarbola itd...) Sve više me privlači tako nešto...pa ako neko nekim savetom može da pomogne neka se javi....

Inače ako bih pravio brodić,kao materijal bih koristio aluminijum,pa i tu može koji komentar...

Zorane razmisli o ovome što sam napisao,meni se čini interesantno

http://www.kupujemprodajem.com/riveto-96370-oglas.htm
Dunav je moje more.....

Van mreže broker975fx

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 3025
  • Pol: Muškarac
    • DAVID VELIKI
    • www.airbnb.com
  • Brod tip: Mali rečni remorker
  • Marina: Gabbiano Yachting Club, Zemun
  • Veličina: 13m
Konverzija jedrilice u recnu ladju
« Odgovor #1 poslato: 24, 11, 2009, 16:08:41 posle podne »
Moram da kažem da i ja razmišljam o kupovini neke lađe ili pravljenju nove...

Našao sam nekoliko jedrilica oko 7 metara dužine i 2.5 širine po pristupačnoj ceni...Pa me zanima da li neko ima iskustva sa prepravkama jedrilica u rečni brod ( sečenje kobilice,uklanjanje jarbola itd...) Sve više me privlači tako nešto...pa ako neko nekim savetom može da pomogne neka se javi....


Što bi upropašćivao i sakatio jedrilicu zar nije bolje kupiti onda neku drugčiju koncepciju broda. U ostalom možda ćeš jednom poželeti da jedriš a problem će nastati i kod kasnije prodaje jer mislim da je tržište za takav brod (jedrilicu koja više nije jedrilica) jako malo. Sa druge strane ne verujem da ćeš biti preterano sretan sa tim prepravkama, jedrilica služi da bi se njom jedrilo i mislim da je većina stavari na tom konceptu broda ovome prilagođeno.

Van mreže Bane

  • Veliki dugodlaki Drekavac
  • ****
  • Poruke: 422
  • Pol: Muškarac
Konverzija jedrilice u recnu ladju
« Odgovor #2 poslato: 24, 11, 2009, 16:21:20 posle podne »
Evo da malo osvezimo temu sa novim prilozima :)
Naime, u nedostatku drugih ponuda poceo sam da razmisljam i ovom camcu : http://www.navodi.com/Berza_006/091.html Na prvi pogled, sudeci po slikama, deluje sasvim solidno. Medjutim, kad sam danas otisao da ga pogledam, moje razmisljanje o njemu je zavrseno. Jednostavno, to nije ni blizu onoga sto zamisljam kao moje plovilo. Pokusacu slikama da docaram stanje i izgled, da mozda nekome drugom pomognu u odluci.
Zorane, to ti je otprilike ista cifra kao i onog sa shark-a.
Duško Radović: Pametni i skromni ljudi neće ono što ne mogu. Zato se drugima čini da oni mogu sve što hoće.

Van mreže budens72

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 2397
  • Pol: Muškarac
    • Carpe Diem
  • Brod tip: čelični lim
  • Marina: Dunavac, Petrovaradin
  • Veličina: 12
Konverzija jedrilice u recnu ladju
« Odgovor #3 poslato: 24, 11, 2009, 16:24:30 posle podne »
Citat
Što bi upropašćivao i sakatio jedrilicu zar nije bolje kupiti onda neku drugčiju koncepciju broda. U ostalom možda ćeš jednom poželeti da jedriš a problem će nastati i kod kasnije prodaje jer mislim da je tržište za takav brod (jedrilicu koja više nije jedrilica) jako malo. Sa druge strane ne verujem da ćeš biti preterano sretan sa tim prepravkama, jedrilica služi da bi se njom jedrilo i mislim da je većina stavari na tom konceptu broda ovome prilagođeno.



znao sam da će biti ovakvih komentara i to sa punim pravom...Jeste da bi se osakatila jedrilica...

 Zato sam i razmišljao da li uopšte da pokrenem takvu temu, međutim meni se sviđa korito jedrilice, ali pošto ima duboku kobilicu,a i visoka je zbog jarbola, nije pogodna za reku i prilaženje obali...Ali sa druge strane,oblik korita ne zahteva veliku snagu motora,tako da sa motorima slabije snage može da se dobije sasvim prihvatljiva brzina čamca....
Dunav je moje more.....

Van mreže Kapetan

  • Administrator
  • Drekavac sa Srednjih voda
  • *****
  • Poruke: 16692
  • www.mojaladja.com
    • Ypsiolon
  • Brod tip: Aloa 23
  • Marina: Nautilus marina
  • Veličina: 7 m
Konverzija jedrilice u recnu ladju
« Odgovor #4 poslato: 24, 11, 2009, 17:18:29 posle podne »
razlog za sakcenje jedrilice i pravljenja camca za reke jeste ekonomski...

jedrilica u fill uopremu duzine recimo 7 metara :
4-6 kreveta,
kuhinja,
wc
trpezarija ,
strja...

i sve to fabricko moze da se nadje do 10k evra u inostranstvu... je postoji nijedan deplasamanc u toj duzini i toj opremi za te pare...


ja sam protiv ovoga ali postoji interes.....

Van mreže Kapetan

  • Administrator
  • Drekavac sa Srednjih voda
  • *****
  • Poruke: 16692
  • www.mojaladja.com
    • Ypsiolon
  • Brod tip: Aloa 23
  • Marina: Nautilus marina
  • Veličina: 7 m
Odg: Konverzija jedrilice u recnu ladju
« Odgovor #5 poslato: 24, 11, 2009, 17:24:43 posle podne »
samo pogledaj ovo .....



http://www.kupujemprodajem.com/Jedrilica-MAXI-77-1843-oglas.htm

Prodajem švedsku jedrilicu MAXI 77 potpuno opremeljenu i spremnu za plovidbu.

Brod ima:
4-5 kreveta,
brodski WC,
kujnu, 
4 jedra,
2 sidra,   
vanbrodski motor Volvo 6 ks sa rezervoarom,
obojnike, konopce i ostalu opremu
kao i kolevku za držanje broda na suvom i transport.


PODACI:
dužina 7,62, vodna linija 6,75, šitrina 2,50, gaz 1,45, istisnina 2000kg, balast 800kg, glavno jedro 10m2, đenova 24m2, radni flok 10 m2, spinaker 50m2, rig 1/1


i sad nadji mi  bilo koji deplasamanc koji sve to ima za tu lovu ... a ima i jeftinijih ...

Van mreže budens72

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 2397
  • Pol: Muškarac
    • Carpe Diem
  • Brod tip: čelični lim
  • Marina: Dunavac, Petrovaradin
  • Veličina: 12
Odg: Konverzija jedrilice u recnu ladju
« Odgovor #6 poslato: 24, 11, 2009, 17:45:31 posle podne »
I još jedna stvar... Na toj jedrilici ima gomila opreme za jedrenje i palubne opreme,koja na deplasmancu nije potrebna,pa se može prodati,a za taj novac uraditi neke prepravke na čamcu i prilagoditi ga rečnoj plovidbi,a kad mu se skine kobilica i jarbol može i na more na motorni pogon...  :dance1:
Dunav je moje more.....

Van mreže Barba

  • Dunavsko-Savski trbusasti brka...
  • ******
  • Poruke: 903
Odg: Konverzija jedrilice u recnu ladju
« Odgovor #7 poslato: 24, 11, 2009, 18:22:59 posle podne »
Pa i ja sam razmisljao na istu temu vezano za novog Pajnika 550 bez opreme za jedrenje. Primamljivo nema sta. Samo ipak nekako cudno izgleda jedrilica bez jarbola, sto bi Dzeri rekao tuzno.
Kad smo vec kod toga pogledajte Pajnik 656.

http://www.pajnik.com/htdocs/srpski/proizvodi_pajnik656_srp.html

Ne izgleda lose.
"Niko nije tako beznadezno porobljen kao onaj koji pogresno veruje da je slobodan" - Gete.

Van mreže captjerry

  • Dunavsko-Savski trbusasti brka...
  • ******
  • Poruke: 967
  • Pol: Muškarac
    • BARBA - Almaks Marine Security Systems
  • Marina: Klub Ladjari, Sava 17 plkm
Odg: Konverzija jedrilice u recnu ladju
« Odgovor #8 poslato: 24, 11, 2009, 18:32:13 posle podne »
to je skrnavljenje...koliko god ekonomski bilo opravdano...
kao da kupis gliser tipa Petra i vozis ga sa dve cetvorke
..."make way for the positive day"...

065/514 33 58
062/200 763
http://gpsplus.rs/pracenje-plovila/

Van mreže broker975fx

  • Drekavac sa Srednjih voda
  • ********
  • Poruke: 3025
  • Pol: Muškarac
    • DAVID VELIKI
    • www.airbnb.com
  • Brod tip: Mali rečni remorker
  • Marina: Gabbiano Yachting Club, Zemun
  • Veličina: 13m
Odg: Konverzija jedrilice u recnu ladju
« Odgovor #9 poslato: 24, 11, 2009, 19:57:12 posle podne »
Dobra je ovo tema nema šta  :dance:

I meni se jedrilica kao koncept jako sviđa, čak daleko više od tipa plovila kakvo sada imam ali definitivno jedrilice preko 7-8 m nisu za reke. Mislim da je za naše uslove katamaran prava stvar. Dvotrupac po mnogima ima dosta prednosti ali neke mane u odnosu na klasičan tip jedrilica. Ipak i pored svega mislim da je za reku ovo dobitna kombinacija jer se dobije u jednom većina dobrih stvari i jednog i drugog tip. Sa takvim brodom je jednako moguće krenuti na Karibe ali i blejati negde u plićaku na Belegiškim adama. Nažalost jedna od velikih mana mu je cena i troškovi održavanja.

Možda ići na one koji imaju promenjivu dubinu kobilice kao kompromis za jedrenje i plovidbu rekom.


Van mreže giganova

  • Veliki Rovac
  • ******
  • Poruke: 647
  • Pol: Muškarac
  • podsetnik sta nam sledi od evrope
Odg: Konverzija jedrilice u recnu ladju
« Odgovor #10 poslato: 24, 11, 2009, 20:09:37 posle podne »
Kakvo bre skrnavljenje,secnes onu djudu,jarbol i za relativno male novce dobijes brod za nase uslove odlican.Drugo postoji i opcija sa uvlacenjem kobilice pa ko voli nek izvoli.

Van mreže zoki novus

  • Predsednik ф odeljenja
  • Drekavac sa Srednjih voda
  • *********
  • Poruke: 2981
  • Pol: Muškarac
    • Nemo
  • Brod tip: Carver
  • Marina: Ada Ciganlija VK Partizan
  • Veličina: 33ft
Odg: Konverzija jedrilice u recnu ladju
« Odgovor #11 poslato: 24, 11, 2009, 20:18:00 posle podne »
Kakvo bre skrnavljenje,secnes onu djudu,jarbol i za relativno male novce dobijes brod za nase uslove odlican.Drugo postoji i opcija sa uvlacenjem kobilice pa ko voli nek izvoli.
naravno  :good:
stavis 5-6ks i pici de ti volja :drinks:

Van mreže Dule HU

  • DrinskoSavski Brčkaroš
  • ****
  • Poruke: 295
  • Pol: Muškarac
Odg: Konverzija jedrilice u recnu ladju
« Odgovor #12 poslato: 24, 11, 2009, 20:19:50 posle podne »
Tu jedini problem može da bude stabilnost na vodi zbog oblika korita (ukoliko samo iseče kobilica) Ali sa druge strane ako je širina 2.5m onda bi moglo da bude podnošljivo, a moguće je prilikom dorade sa bokova korita dodati proširenja kao na nekim Aquarius-ima 320 koje je Frena radio baš radi bolje stabilnosti.

Van mreže giganova

  • Veliki Rovac
  • ******
  • Poruke: 647
  • Pol: Muškarac
  • podsetnik sta nam sledi od evrope
Odg: Konverzija jedrilice u recnu ladju
« Odgovor #13 poslato: 24, 11, 2009, 20:32:14 posle podne »
Tu jedini problem može da bude stabilnost na vodi zbog oblika korita (ukoliko samo iseče kobilica) Ali sa druge strane ako je širina 2.5m onda bi moglo da bude podnošljivo, a moguće je prilikom dorade sa bokova korita dodati proširenja kao na nekim Aquarius-ima 320 koje je Frena radio baš radi bolje stabilnosti.

To su vec druga pitanja.Uglavnom postoji vise resenja kako stabilizovati jedrilicu,dali joj dodati plitku olovnu kobilicu,zadnji stabilizator na koji ujedno nakacis i motor,kao sto je radio mislim Zoki ili bocne stabilizatore.Kad neko krene u taj poduhvat raspravljacemo.

bundes72 sigurno se isplati u to nemoj da sumnjas.

Van mreže pavle

  • Brodski mali
  • *
  • Poruke: 17
Odg: Konverzija jedrilice u recnu ladju
« Odgovor #14 poslato: 24, 11, 2009, 21:16:49 posle podne »
To sam ja mislio pre par godina.jako mi se dopala jedrilica Mac Gregor 26,super stvar,dosta mesta i opreme.20000 eura,nova u Sloveniji.Ali dok je iseces,dovezes,objasnis majstorima na grani sta vozis...I opet imas stvar bez motora i prikolice.Onda je bolje kupiti gotov Quicksilver ili Grcki Dragoboats koji za te pare stoji kako je bog rek`o,ako je godinu dve star dobijes i prikolicu.