E, ovako treba... > Majstorije i popravke - Uradi sam..
Zavarivanje, varenje --postupci i načini zavarivanja
kemppi:
Korito se moze variti MIG ili REL postupkom,ako je moguce trebalo bi razmaknuti limove prilikom heftanja,da bi var popunio taj zazor,ako je to tesko izvesti pozeljno bi bilo ukopati kanal,jer ce zavareni spoj svakako biti jaci ako se uradi koreni var,a ujedno je estetski lepse kada je var uliven,nego ako je stariji od osnovnog materijala,a prilikom brusenja bi se mogao oslabiti .Nadglavne spojeve treba izbegavati,jer je to nezgodan polozaj za rad,ali ako mora da se uradi nije neizvodljivo.
Variti bazicnom elektrodom, bez susenja, gotovo da nema smisla.
IKA:
Realno,na brodu veličine oko 10m neizbežno je nadglavno zavarivanje.Nije realno očekivati da se korito težine oko 2t može okretati,mada realno je moguće ,ali je pitanje izvodivosti takve varijante u samogradnji.Savet koji ti je prijatelj dao,je na mestu.pravljenje kanala je obavezno za kvalitetan var.
nikolar:
Kad je u pitanju spajanje 2 poludna, da li je u redu da se prodje samo jednim varom iznutra (zbog cvrstine)?
Hvala Kempiju i Iki na odgovorima.
Navigacija
[0] Indeks poruka
[*] Prethodna strana
Idi na punu verziju