Autor Tema: Zavarivanje, varenje --postupci i načini zavarivanja  (Pročitano 60349 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže kemppi

  • Veliki dugodlaki Drekavac
  • ****
  • Poruke: 424
  • Pol: Muškarac
Odg: Zavarivanje, varenje --postupci i načini zavarivanja
« Odgovor #45 poslato: 29, 04, 2014, 14:47:23 posle podne »
Korito se moze variti MIG ili REL postupkom,ako je moguce trebalo bi razmaknuti limove prilikom heftanja,da bi var popunio taj zazor,ako je to tesko izvesti pozeljno bi bilo ukopati kanal,jer ce zavareni spoj svakako biti jaci ako se uradi koreni var,a ujedno je estetski lepse kada je var uliven,nego ako je stariji od osnovnog materijala,a prilikom brusenja bi se mogao oslabiti .Nadglavne spojeve treba izbegavati,jer je to nezgodan polozaj za rad,ali ako mora da se uradi nije neizvodljivo.
Variti bazicnom elektrodom, bez susenja, gotovo da nema smisla.

Van mreže IKA

  • Tisa
  • Kapitalac Dunavski
  • *******
  • Poruke: 1902
  • Pol: Muškarac
    • trenutno bezimen
  • Brod tip: samogradnja-Ika design-zetovo vlasništvo
  • Marina: Tisa-9km,desna obala,šesta vrba od mosta
  • Veličina: 6,5m
Odg: Zavarivanje, varenje --postupci i načini zavarivanja
« Odgovor #46 poslato: 29, 04, 2014, 15:03:44 posle podne »
Realno,na brodu veličine oko 10m neizbežno je nadglavno zavarivanje.Nije realno očekivati da se korito težine oko 2t može okretati,mada realno je moguće ,ali je pitanje izvodivosti takve varijante u samogradnji.Savet koji ti je prijatelj dao,je na mestu.pravljenje kanala je obavezno za kvalitetan var.

Van mreže nikolar

  • Mali od Roštilja
  • ***
  • Poruke: 62
  • www.mojaladja.com
Odg: Zavarivanje, varenje --postupci i načini zavarivanja
« Odgovor #47 poslato: 29, 04, 2014, 15:48:52 posle podne »
Kad je u pitanju spajanje 2 poludna, da li je u redu da se prodje samo jednim varom iznutra (zbog cvrstine)?

Hvala Kempiju i Iki na odgovorima.