Opšta...Tu smo... > Ako neko zna ...

Veterok sa problemom

<< < (3/14) > >>

power70:
Posto zahtevi rastu sledeci pravi izbor bi ti mogao biti legendarni ruski vanbrodski motor NEPTUN 23!!!

power70:

--- Citat: Dragomir_60  03, 11, 2009, 09:49:57 pre podne ---Hvala, dobro je imati više izbora .Juče sam razgovarao sa prvim majstorom , čovek je bio na putu i dogovorili smo se da donesem motor,kaže da je serevis oko 20 evra i plus delovi koji u principu nisu skupi ,reče da je najskuplji dihtung glave motora oko 1000 dinara .Motor je ionako stajao i verovatno ćemo doći do pristojnog motora za malu cenu popravke .Mi nemamo za sada ( zahtevi će rasti ja se polako primam ) neke velike zahteve ,treba nam da se vozamo po Savi kada pecamo,a imamo trenutno hrastov čamac od 5,5 m i planiramo da ove zime napravimo metalni od 6m(5,9 m) i tu će mi trebati pomoć oko nacrta ,daće neko neki crtež :friends:.Ovde na forumu sam video da motor troši oko 3,5 l na sat i da je dovoljno snažan ,još samo da se pouzdano pali i za početak to bi bilo super .

--- Kraj citata ---

I sta bi sa veterokom da li je sredjen??

Dragomir_60:
Majstor putuje po inostranstvu tako da nisam jos odneo motor .Stanje motora koji je razmontiran :jedan klip je trokirao (vidi se malo potamneo), hilzne su super i klipovi , karike treba menjati zbog stajanja i sve dihtunge , kanap za paljenje i elisu koja je varena , verovatno i impeler odnosno sve to što ide u cizmu ,ruke su dvadesetak evra i ovo ne znam koliko će koštati .Ma ja sam jedva cekao da ga popravim ali nikako da uskladim odlazak za Beograd sa majstorom , cim ga popravi , a ja se nadam da hoce ima da ga probam pa makar bio led na Savi .

Dragomir_60:
Narode situacija sa veterokom je sledeća:majstor Milan Stupar juče pogledao motor i konstatovao da mehaničko sređivanje mašine komlet ( zamena karika ,dihtunga, vodena pumpa , malo stubline da se šmirglaju ne treba neka posebna obragda , delovi oko čizme ) 150 evra .Međutim kako sam mu ja rekao da je trokirao jedan klip čovek je pomenuo da to može biti problem sa elektronikom i bobinama i da ne može da garantuje sem ako se ne kupi novo paljenje i bobine to je 120 evra , e sad može da se desi da je samo jedna bobina i to bi on mogao da sredi ali nemoguće je znati dok se motor mehanički ne sredi pa da se proba. Ranije paljenja su bila tiristorska ( ja bi to mogao da pogledam ako bi skinuo tu ploču - nisam ni probao i da sredim te tiristore , diode iako nemam šemu ) .Pitanje je sledeće :isplati li se uložiti max.250 evra i pretpostavljam dobiti solidan motor koji bi sa malim farbanjem bio kao nov ili za te pare kupiti Tomos 4 -može li za te pare da se dobije dobar motorčić , duplo slabiju .Možda nam se posreći da nije paljenje ,naime motor na početku radi samo sa jednim klipom pa prorade oba , pa opet trokira ( ja nisam vozio , tako su mi preneli drugari ) ili da je otišla samo jedna bobina .Ja sam iskreno (očigledno neiskusno ) verovao da poravka neće preći 100 evrića (ruke oko 20 i još delovi ), pa sam bio malo zatešen cifrom od 150 pa do 250 evra .

zorter:
Po mojim saznanjima, za te pare mozas kupiti dva polovna Veteroka i to oba ispravna. Raspitaj se malo.

Navigacija

[0] Indeks poruka

[#] Sledeća strana

[*] Prethodna strana

Idi na punu verziju