E, ovako treba... > Vanbrodski motori
Yamaha - Evinrude
budens72:
ako govorimo o starijim modelima...
dobra je i Yamaha i Jonson/Evinrude...
trenutno imam Yamahu 30 autolube i zadovoljan sam...dve sezone pre nje sam vozio Johnson 20 iz ´69. godine i odlično me je služio,nikad štucnuo nije sem kad nestane goriva :lol:
potrošnja je na strani Yamahe to je sigurno,bar kod ovog modela,troše isto a Yamaha ima 10 ks više...
e sad... Yamaha je ´92. godište a Johnson ´69.
inače vozao sam jako puno motora Yamaha i Johnson u rasponu snage 20-50 ks u poslednjih 10-tak godina i moje mišljenje je da je Yamaha malo finija,a Johnson neuništiv...sipaj i vozi
pa sad šta ko voli.... :drinks:
Vlada 69:
Ocigledno je da dobijas sve subjektivne odgovore.U svakom slucaju ,ne daj se zbuniti :taunt:. Bilo sta da kupis od ta dva motora, neces sigurno pogresiti. :good:.Sto ne izneses malo vise podataka o tim motorima-konkretno pa da ti ljudi malo pribliznije kazu nesto o njima.Ovako sve uopsteno ,moze da ide do beskraja sa komentarima.Ne daj boze da se tu umesaju i ruski motori... :taunt: :yahoo:
SALE NB:
--- Citat: budens72 19, 10, 2009, 09:57:25 pre podne ---e sad... Yamaha je ´92. godište a Johnson ´69.
--- Kraj citata ---
Slažem se sa svime što si napisao, dodao bih samo da će taj stari Johnson i za 20 godina još uvek moći poslužiti nekom novajliji za prva iskustva na vodi, a ta Yamaha će verovatno biti na otpadu.
Pitam se kako bi izgledalo to poređenje kada bi protiv te Yamahe stavio Johnson 30, ali iz 1992-e? Potrošnja bi ostala na strani Yamahe, to sam siguran, a sve ostalo?
LSI:
Halo, narode moj!
Kada sam postavio pitanje želeo sam odgovore, ali nisam želeo da se bilo ko zbog toga nadje uvredjenim ili da moje pitanje posluži kao razlog za svadju (rasprava sa argumentima je dopuštena i prihvatljiva).
Hvala svima koji su do sada odgovorili.
Koliko god bili subjektivni, ipak se da zaključiti da se radi o dva vrlo dobra motora i da je Evinrude verovatno trajniji i snažniji (i pored jednake nominalne snage motora), a da Yamaha radi tiše i troši malo manje goriva (eh, da se neko od vas setio da napiše malo detaljnije o tom delu - pod kojim uslovima, koliko manje i td.).
Inače, rado bih vam dao više podataka o motorima, ali ni ja ih još ne znam - tek treba da obavim razgovore sa prodavcima.
Inače, pogledao sam one klipove s "you tube" - pa, ono je strašno kako Evinroude potapa čamac sa Yamahom! Takodje su impresivni i snimci koji pokazuju kolika je razlika u brzini izmedju ova dva motora pod istim uslovima...
Još jednom - svima hvala na dosadašnjim odgovorima.
SALE NB:
U mom prvom postu na ovu temu sam pokušao da ti dam objektivan odgovor, koliko je to moguće, pošto si dao veoma malo podataka.
Mislim da se većina, ako se manemo ostrašćenih navijačkih komentara, može složiti sa iznešenim "subjektivnim" utiscima iz oba "tabora", kao sa generalnom ocenom.
Ipak, postoje razlike, svaka Yamaha nije ista, baš kao ni svaki Evinrude.
Svi proizvođači ubodu poneki model koji oduva konkurenciju, zavisno o nameni, veličini itd.
Kao i većina, razmišljam o nabavci većeg plovila, i istovremeno o tome kako izbeći porez.
U tim razmišljanjima, Yamaha 4T 9.9 High trust je na visokom mestu. Taj motor je u toj klasi najbolji (po mom mišljenju)!
U toj varijanti nema glisiranja, to je jasno, ali nema ni centa poreza ovim lopovima! To bi mi neko vreme bila dovoljna satisfakcija!
A ako mi finansije dozvole, onda ću napraviti deal sa Kapetanom, da taj lepi Evinrude ne rđa tamo u garaži! :taunt:
Zato , preciziraj o kojim modelima se radi, koje godište, koje snage. I koji čamac, koliko velik, težak i sa kakvim koritom misliš pokretati tim motorima? Neko verovatno koristi iste ili slične modele, pa ćeš dobiti podatke o potrošnji i karakteristikama iz prve ruke.
Navigacija
[0] Indeks poruka
[#] Sledeća strana
[*] Prethodna strana
Idi na punu verziju