Evo ovako. Prva slika gde je prikazan blok motora, posle ležaja radilice imaš semering (17x35x7 ili 17x40x7 u zavisnosti od godišta), i to samo jedan a ne tri, a posle dolazi zaptivna guma kardana

35 ili fi40 opet u zavisnosti koja ti je spoljna dimenzija semeringa, u tvom slučaju skoro sam pa siguran da je

40. E sad, kada blok motora postavljaš na čizmu (druga slika) paziš da ti ta zaptivna gumica kardana nalegne na zaštitnu cev kardana koja se vidi na drugoj slici da štrči oko 5mm iz čizme (ti si je čak i obeležio crvenom linijom) . U principu ja sam zaštitnu gumu kardana uvek prvo stavljao na nju, i onda blok motora stavljao od gore tako da ta guma ulegne u ležište do semeringa.
Nemoj zaboraviti da između bloka i čizme imaš okrugli zaptivač koji se razlikuje T4 u odnosu na T4. 5. U principu na T4 možeš staviti bilo koji samo na T4. 5 moraš baš njegov pošto ima jedan otvor za prolaz rashladne vode auspuha što T4 nema. Sudeći po slici tvoj je T4 stari tip, pa ti nemaš taj problem. Namažeš dihtung sa tavotnom masti sa obe strane, sastaviš i nemaš jeda.
Ne znam koliko sam uspeo da budem jasan u ovim objašnjenjima, ali ako treba neka daljnja asistencija, javljaj...
Sent from my YAL-L21 using Tapatalk