E, ovako treba... > Restauracije
SeSAn- tamo i, nema, nazad by entuzijasta
maverick:
--- Citat: Drivee 12, 04, 2021, 13:12:49 posle podne ---. Celik trune u vodi bez ikakve zastite 1 milimetar na 8 godina. Ako je imalo bio zasticen farbom..to je to.
--- Kraj citata ---
Ovo mi je zanimljiv podatak...gdje si naletio na njega ako se sjecas... ok
calypso2:
--- Citat: maverick 17, 04, 2021, 21:57:01 posle podne ---
--- Citat: Drivee 12, 04, 2021, 13:12:49 posle podne ---. Celik trune u vodi bez ikakve zastite 1 milimetar na 8 godina. Ako je imalo bio zasticen farbom..to je to.
--- Kraj citata ---
Ovo mi je zanimljiv podatak...gdje si naletio na njega ako se sjecas... ok
--- Kraj citata ---
Po tom podatku "groblja brodova" ne bi postijala, a svi još uvek potopljeni nemački brodobi sa minama "Dunavski vilenjak" na Đerdapu ne bi više nikome pravili ovolike glavobolje kako da ih sklone i izvade iz Dunava. I mene zanima taj podatak, jer uz svo poštovanje ne mogu da shvatim da je tako.
Ps. o atrakcijama potonulih brodova za ronioce ne bih
LSI:
Za Maverika i ostale
O brzini trošenja brodskog lima ima raznih podataka. U tekstu koji se može pogledati na adresi:
https://www.researchgate.net/publication/263028590_Ship_hull_corrosion_caused_by_default_and_lack_of_maintenance_on_the_impressed_current_cathodic_protection
ima podatak da je prosečna brzina trošenja ugljeničnih čelika od 0,2 do 2,0 mm godišnje, zavisno od niza faktora (količina kiseonika, pH, zagađivači, blizina reka, količina mikro- i makro-organizama).
Uticaj imaju i dubina, temperatura, količina i sastav otpadnih voda...
Generalno, postoji pravilo da se plovilo dokira dvaput u pet godina kako bi se izvršila kontrola stepena oštećenja i zaštita na mestima oštećenja kako bi se usporilo trošenje.
Sent from my Redmi Note 7 using Tapatalk
mesechar:
ovaj nas LSD stvarno genija za internet sve iskopa.
Ja na mom brodu nemam kondenza ni kap bilo da grejem ili ne kad se udje na brod samo miris drveta se oseca ali fabricki ima ventilacione resetke svuda. korito zrcalo 4 komada skrge bocne vetusovi lufteri na najvisim tackama kabine izolacije nesto malo tako da mislim da na metal nikako parne brane . Koliko god da se dobro sve ususka ako ipak dodje do minimalne kondenzacije vode ili nekog prodora male kolicine vode to u takvom prostoru ostaje zarobljeno a to je u najavi shmek na budj itd. kljucno je da ipak nista ne ostaviti bez protoka vazduha. Da skratim pricu natrpas stiropor i to jeftini male gustine onako uklopis pedantno a sto malo ostane neka linija prolazna tuda ce vazduh cirkulisati lepo zatvoris par luftera ugradis po plafonu za promajicu i susenje i bog da te vidi.Voda UVEK nadje put makar kapilarno kroz mikro poroznost na varu na preklopu lima na kederu ili nekom srafu ..ako joj dozvolis da se brzo osusi ode nece biti problema ..
LSI:
У једном тексту сам пронашао и ово о проблему с кондензацијом:
Одговарајућа вентилација чамца
Један од начина да смањите влажност или влагу испод палубе је вентилација вашег чамца. Отворите враташца и прозоре у кабини да бисте омогућили проток врућег влажног ваздуха и задржали влагу из одељака чамаца. Такође можете размотрити употребу малих вентилатора за циркулацију ваздуха у кабини. Ово не само да ће ваш чамац хладити, већ ће такође помоћи да се уклони присуство спора плесни, мириса и других загађивача у затвореном.
Смањите изворе влаге на вашем броду
Ово може бити прилично тешко када пловите по води. Међутим, постоји неколико начина да смањите изворе влаге на вашем броду и да побољшате контролу кондензације чамца. Обавезно осушите тепих, једра, спасилачке јакне, јастуке и сву другу мокру опрему пре него што их ставите у складиште. Можда ћете пожелети да користите и отвор за кухињу приликом кувања или купања, јер они стварају значајне количине влаге у кабини. Такође можете купити производе за контролу влаге које обесите у разним деловима брода. Производи за контролу влаге често у врећама или кутијама које ставите у кабину спречавају продирање влаге у тепих, тапацирунг и електронске одељке вашег брода.
У наставку тог текста, власницима чамаца се указује на могућност контроле кондензације помоћу уређаја за овалживање ваздуха. На тржишту има много произвођача и још више тих уређаја али важно је знати да их треба подесити тако да одржавају релативну влажност ваздуха на 50% до 60% како би се смањили проблеми везани са влагом. Ти мали овлаживачи су идеални за уклањање влаге из кабине и преградних боксова.
Navigacija
[0] Indeks poruka
[#] Sledeća strana
[*] Prethodna strana
Idi na punu verziju