E, ovako treba... > Restauracije

SeSAn- tamo i, nema, nazad by entuzijasta

(1/34) > >>

marko07:
Pozdrav svima, kao sto pisah pre par meseci u temi za predstavljanje od avgusta sam ponosni vlasnik broda Sesan- krstio ga je prethodni, nazalost pokojni, vlasnik Puja po svojoj zeni i dve cere- Senka, Sanja i Ana- SESAN.
Obzirom na lepu pozadinu kumovanja supruga i ja smo resili da ime ne menjamo, ako nista bar dok ne stigne jos koje pojacanje :)
Evo par slika kako trenutno izgleda:




Sto se camca tice- ulozeno je puno ljubavi i truda u njega ali je nazalost stajao 2 godine i dosta toga je vec za zamenu/obnovu.
Ove godine smo plovili samo nekoliko puta i to ne duze od 2-3h i sve u blizini marine, Stenka, posto je svako isplovljavanje zavrseno nekim manjim ili vecim pehom(curelo gorivo na filteru, puklo crevo za vodu od hladjenja, nisam otvorio vodu za hladjenje  oops pa pregrejao motor...
Od onda polako krecemo sa sredjivanjem po tome sta je najbitnije- zamenio sam sva creva za gorivo na oba motora, ima dva dmb-a 10ke, kao i oba impelera i creva za vodu, odradjen servis oba motora tj zamenjeno ulje i bio majstor Panta da ih pregleda i nasteluje kako treba. Nakon toga je na red dosla struja posto su instalacije od oba akumulatora bile uzasne, oba kabla sa akumulatora smo uspeli rukom da prekinemo sto dovoljno govori o stanju istih...

Trenutno smo u procesu sredjivanja instalacija u kabini tj glavnog cvorista koje je, nazalost, u dosta losem stanju:



Ideja je da se sve ovo prepakuje i lepo sprovede i obelezi, ideja mi je da imam 3 boje zica- crna je -, crvena + a plava, ili neka druga, ce biti za sve veze sa senzorima.

Nazalost ovo sa strujom se oteglo i traje vec 2 meseca, prvo je elektricar bio bolestan posle sam ja dobio koronu... ali nadam se da ce za 10ak dana sve da se nastavi po planu i programu.

Pored toga sad sam u procesu dogovaranja tende- kao sto vidite ova na njemu u ocajnom stanju, trenutna ideja je nauticko platno, verovatno plavo ili belo, sa "prozorima" kao sto je i sada samo  da idu i komarnici i platno preko- za 10ak dana cu saznati cenu te moje zamisli pa cemo videti... Ako neko ima neki predlog rad sam da saslusam naravno.

Sledeca velika stvar je verovatno vadjenje celog camca za mesec-dva posto su ventili za usis losi i oba pustaju po malo vode- na spoju sa koritom a i na samim ventilima tj ne zatvara lepo.
Onda ide pitanje- da li odmah raditi farbanje i sredjivanje kad je vec napolju... Pre 5 god je radjeno korito i kazu da deluje ok i da mozda i ne mora sada, ali kad vec placam vadjenje... nisam pametan  7645218764198

Pored toga ima tu jos dosta stvari- prednji prozori su losi i ne dihtuju posto je propalo drvo pa ce to biti menjano, verovatno alu prozori ali videcemo, motor za sidro je zaribao pa ce i on na sredjianje...

I pored svega toga krecem sa Arduino projektom gde hocu da napravim nekoliko senzora koji ce biti tu, za pracenje temperature, za prisustvo vode u koritu...

Izvinjavam se na poduzem postu, ali zima je pa reko ajde bar malo da razmenimo misljenje dok ne zaplovimo opet :)

zica:
Komšo samo napred imaš našu podršku. lepo ti nama ozdravi i u nove pobede pozdrav za tebe igospođu od komšije Žiće i njegove supruge.
 

STG:
Pratim taj Arduino momenat ;)
Ispricacemo se prvom prilikom na marini.

marko07:
Žićo hvala Vam puno i puno pozdrava za Vas i suprugu pa da se cesce srecemo na vodi nego napontonu :)

@STG taj projekat ce nadam se krenuti u narednih par dana, nesto od opreme imam nesto cu da porucim pa krecem...A svakako kad se vidimo u /marini pricamo, nadam se da cu do sledeceg odlaska vec imati nesto za test  m4

dell_mare:
Da si ti zdrav i da se oporaviš kako treba pre svega. Prolaziš kroz slične ludorije kao i ja kad sam doterao Holandeza s tim da moj nije pravio probleme u plovidbi. Ovo sa strujom je stvarno kuršlus. Vodi računa kako izoluješ te žice, ne trebaju ti varnice ispod kontrolne table. Ja sam dosta tih davača promenio da budu novi, digitalni ali naravno i ostavio one stare koji rade (npr ulje). Što jednostavnije - to bolje. Moj savet je - kreni od prioriteta za plovidbu: izolovano korito koje ne pušta, dihtung osovinskog voda dobro zaptiven, otvori na koritu zaptiveni, motor da radi normalno, dovoljni akumulatori koji se dobro dopunjuju (to znači ispravan alternator i paneli), davači da pokazuju normalno, pouzdana sidra, dovoljno kanapa (i možda rezervni motor al ne znam da l treba pošto ionako imaš dva). Kad već možeš da ploviš onda je lako i da sređuješ usput. Čini mi se da dosta ljudi kod nas u nautici pristupa sređivanju broda katastrofički - sve ili ništa. Ja više volim da sređujem sve usput ali pre svega da plovim jer koji će mi brod ako ne plovim.

Navigacija

[0] Indeks poruka

[#] Sledeća strana

Idi na punu verziju