E, ovako treba... > Mercury & Crysler

Mercury F20 EH EFI

<< < (5/7) > >>

Srdjan22:
@CIVIJA

Da li si za 2990€ uzeo model sa anlaserom ili bez?

CIVIJA:
Bez anlasera. Nekako mi to nije vazno, ima me pa lako palim svaku pentu  sajkaca

Srdjan22:
To mu onda dodje ista cena kao Mercury. I ja kada sam kupovao model bez anlasera je bio nesto ispod 3000€, a ja sam moj platio 3280€.
Jedino sto je ovaj EFI a Honda je sa karburatorom. Mada neki daju prednost jednom, neki drugom sistemu za dovod goriva.
Ja sam vozio i stariji model Mecury-ja od 20KS sa karburatorom i ovaj EFI je osetno zustriji. Sto se tice potrosnje, posle razrade sam potrosio dva rezervoara benzina (rezervoar je 12lit) i za sada mi je prosecna potrosnja 3,97 lit/h. Vozim sve vreme pun gas, sa troje do petoro u camcu.

CIVIJA:
Ja sam od te stare garde koja vise voli karburator. Verujem da je EFI bolji, naravno, ali zbog raznoraznih prica i onog suzukija koji je takodje bio EFI odlucih se za karb. motor. Sto se potrosnje tice nikad je nisam merio ali znam da mnogo manje trosi od 10hp 2t. Zadnje pecanje od mosta na adi do srednjih voda plus vise vracanja na istu rinu (bućkanje) potrosio malo vise od pola rezervoara - ja prezadovoljan  jh
U tajmenu na pola gasa sa dvojicom stokilasa plus oprema oko pola gasa 25km na sat - vise mi i ne treba. Inace sam u camcu nizvodno pun gas 41km/h. Ja sam u fazonu da ne treba davati pun gas pogotovo ne non stop. Vodim se logikom pa ni auto ne vozim na punom gasu niti to iko preporucuje...

Srdjan22:
Sto se tice voznje na punom gasu, ni ja nisam siledzija da stalno tako vozim, ali sad jos uvek testiram motor, probam kako ide sa razlicitim brojem osoba, podesavam trim u odnosu na opterecenje trazim optimalan rezim, kontrolisem potrosnju......
E, kada sve parametre budem imao, onda cemo se voziti u optimalnom rezimu.
Mada, kada danas izadjem s posla i krenem na Belu Stenu, na ovih 35 stepeni, znam da vozim samo na punom gasu, da sto pre stignem do spica i skocim u Dunav.....i mi Cigani imamo dusu. 6589
Inace sto se tice potrosnje, ja volim da znam koliko u kom rezimu voznje trosim, pa mogu i da znam koliki mi je radijus kretanja sa odredjenom kolicinom goriva u rezervoaru. Cim sam kupio motor, prilikom preuzimanja mehanicar mi je ubacio merac broja radnih sati motora, pa vrlo lako preracunam potrosnju a takodje i znam koliko je vozen motor (slicno kilometrazi na autu).
 

Navigacija

[0] Indeks poruka

[#] Sledeća strana

[*] Prethodna strana

Idi na punu verziju