E, ovako treba... > Mercury & Crysler
Mercury F20 EH EFI
Bojan Bakic:
Bilo bi dobro staviti neki filter goriva malo bolji.Posto su svi ti novi EFI motori osetljivi na nase dobro gorivo
mesechar:
Da stvari nazovemo pravim imenom taj Mercury je u stvari tohatsu i to do poslednjeg srafa sto mu je po meni veliki plus da se razumemo. Mercury ne pravi svoje motore do 30 konja vec im tohatsu to radi. Tek od 40 50 i 60 konja se pravi u mercurijevoj fabrici u kini.
To su perfektni motori ali si mogao ustedeti solidnu razliku da si kupio tohatsu direktno.Pre nekoliko godina kupio sam nov tohatsu 9,8 a burazer je imao polovnu osmicu merkury sve je pod sraf bilo isto. da ne pricam napamet evo i linka gde to moze da se potvrdi.
https://en.wikipedia.org/wiki/Mercury_Marine
Pronasao sam podatak da tohatsu za mercury pravi motore do 30 konja jos od 1988 godine do danas kao i da od 2011 godine evenrude uzima tohatsu od 6 do 15 konja pod svojom nalepnicom..
https://en.wikipedia.org/wiki/Tohatsu
Sto se tice voznje na levu ili desnu ruku ...tu se prati jedan vazan detalj a to je start motora na poteznicu kad levom moras drzati rucku a desnom cimnuti ko sivonja...levom rukom je mnoogo teze upaliti na potez nego upravljati ...veci motori se gotovo u sto posto slucajeva pale na anlaser pa je tu vrvatno logicnije voziti desnom..
maverick:
Ja ne znam ali informacija je raznoraznih na trzistu, uglavnom tohatsu odavno ne proizvodi motore...tj ne proizvodi ih nissan koji je to radio pod njihovim imenom.. Tako da sam misljenja da se pod kapom tohatsu do 60 ks krije mercurijev motor...a preko toga agregati su od Honde
Nissan Marine began their North American operations in 1984 in Memphis, Tennessee as a division of Nissan Industrial Equipment Co. Over the next 6 years, the Marine Division experienced explosive growth and in 1991 Nissan Marine was separated from Nissan Industrial Equipment into a standalone company. Nissan Marine then moved their headquarters to Dallas, Texas. In the U.S., Nissan Marine is one name underwhich Tohatsu outboards are sold. In late 2014 Nissan Marine discontinued production of outboards worldwide.
https://www.boatingmag.com/boats/honda-to-private-label-large-outboards-tohatsu/
Srdjan22:
--- Citat: mesechar 24, 07, 2020, 22:37:59 posle podne ---Da stvari nazovemo pravim imenom taj Mercury je u stvari tohatsu i to do poslednjeg srafa sto mu je po meni veliki plus da se razumemo. Mercury ne pravi svoje motore do 30 konja vec im tohatsu to radi. Tek od 40 50 i 60 konja se pravi u mercurijevoj fabrici u kini.
To su perfektni motori ali si mogao ustedeti solidnu razliku da si kupio tohatsu direktno.Pre nekoliko godina kupio sam nov tohatsu 9,8 a burazer je imao polovnu osmicu merkury sve je pod sraf bilo isto. da ne pricam napamet evo i linka gde to moze da se potvrdi.
https://en.wikipedia.org/wiki/Mercury_Marine
Pronasao sam podatak da tohatsu za mercury pravi motore do 30 konja jos od 1988 godine do danas kao i da od 2011 godine evenrude uzima tohatsu od 6 do 15 konja pod svojom nalepnicom..
https://en.wikipedia.org/wiki/Tohatsu
Sto se tice voznje na levu ili desnu ruku ...tu se prati jedan vazan detalj a to je start motora na poteznicu kad levom moras drzati rucku a desnom cimnuti ko sivonja...levom rukom je mnoogo teze upaliti na potez nego upravljati ...veci motori se gotovo u sto posto slucajeva pale na anlaser pa je tu vrvatno logicnije voziti desnom..
--- Kraj citata ---
Sve je to tako kako kazes. Jos u prvom postu u ovoj temi sam napisao da je motor proizveden u Japanu. E sad, da li su koncepciju motora osmislili japanci ili Ameri, meni licno je manje bitno. Cinjenica da Tohatsu i Brunswick Corporation imaju visedecenijsku saradnju i da su plod te saradnje odlicni vanbrodski motori.
Sto se tice cene motora na nasem trzistu, po zvanicnom cenovniku uvoznika ovih motora u Srbiji Tohatsu kosta 3440 EUR a Mercury 3650 EUR. U trenutku kada sam ja kupovao na Mercury su davali 10% popusta, pa me je izasao 3280 EUR, tako da ja tu ne vidim bitnu razliku u ceni. A i da nije bilo popusta dao bih tih 200 EUR vise zbog rucice.
Za mene je (mozda je to nekome glupo) presudni faktor bila ta rucica koja je epohalno resenje. Jer, zasto bih vozio Tohatsu levom rukom, ako mogu da vozim isto to pod imenom Mercury desnom rukom, mnogo lakse i opustenije.
Rucno paljenje? Uzeo sam model sa anlaserom i takav problem nemam. Naravno motor ima i rucni starter za slucaj da zataji anlaser ili akumulator. Takodje svi ovi novi motori, imaju tu neku, kako je zovu, dekompresiju sto cini povlacenje kanapa startera daleko laksim nego sto je to bilo ranije na nekim starijim motorima. Odgovorno tvrdim da je za paljenje ovog motora rucno potrebno duplo manje snage nego za paljenje TOMOS 10-ke. Imao, pa znam.
Eto toliko o tome. Zeleo sam pokretanjem ove teme da onima koji to nisu videli do sada skrenem paznju na jednu korisnu inovaciju koju je Mercury izbacio na modelima od 15 i 20 KS. Mozda nekome (ko ima neupotrebljivu levu ruku kao ja) to bude korisna informacija prilikom sledece kupovine motora.
Inace, Mercury proizvodi i motore od 40 do 115 KS sa slicnom, univerzalno podesivom rucicom za upravljanje, koja mi na snimcima izgleda jos mocnije od ove na modelu od 20KS.
Evo jednog interesantnog klipa:
Evo da dodam i ovo.....kad imas dobru rucicu i 300KS drzis jednom rukom....
CIVIJA:
Cestitam na kupovini. Uzeo si odlican motor!
Cudno mi da ti je tesko voziti levom posto je i moja leva tu samo kao ukras a ja se navikao posle 3 voznje :)
I ja sam bio na mukama pre 20ak dana ali je moj izbor pao na hondu 20. Vise volim Yamahu, nju sam zeleo, ali ga bas cigance. Punjenje akumulatora opciono, rezervoar opciono, e pa neces ga majci, kod honde sve ide u cenu. Sedi u kola pravac Futog... Do sada sprzio 15 litara u poredjenju sa 2t 10hp dosta manje trosi.
Navigacija
[0] Indeks poruka
[#] Sledeća strana
[*] Prethodna strana
Idi na punu verziju