Nautika opšta... > OPŠTA DISKUSIJA

Performanse vašeg plovila, brzina, potrošnja...

<< < (15/18) > >>

kole:
Ja bih prvo proverio filter vazduha i probao da vozim sa otvorenim poklopcem motornog prostora.

Terca:
I da, na DMB se završetak ubrizgavanja seljački i približno se podešava na sledeći način:
Zagreješ dobro motor, recimo da plovi pola sata, da termostat otvori skroz i da sve dostigne tempersaturu koju treba, 5 minuta na leru nije dovoljno.

Postaviš ga u ler, na minnimalan broj obrtaja.
Naglo dodaš gas do daske.

* Ako dobro prima gas i podiže obrtaje, a nema previše dimčine (nešto mora da ima) onda je sve ok.
Ako ima spor odziv, sabo prima gas, završetak ubrizgavanja je prerano, interval treba produžiti.
Ako ima dobar odziv ali dimi za medalju (neki majtori bi rekli premašuje Bošov index3), onda je završetak prekasno, treba skratiti interval.
Ako motor ne prima gas a dimi za medalju, onda laičko podešavanje neće pomoći.
*
Kako se onda podešava:
cevastim ključem 10, odvrneš dva vijka, isnad i ispod krilca za zaustavljanje, za 1/4 kruga.
Gornji vijak je u preciznom kružnom otvoru, donji je u falcu.
Zakretanjem tog poklopčića prema levo se završetak ubrizgavanja pomera za kasnije, interval produžava ("ako" broj dva u prethodnoj listi)
Zakretanjem tog poklopčića udesno se završetak ubrizgavanja pomera za ranije, interval se skraćuje ("ako" broj tri malopre).

Vidi sliku koju sam već okačio.

Sudeći po Dorinom pisanjiu, moguće je da ima viška goriva da ne sagoreva svo, da "višak goriva gasi vatru..." pa probaj da se poigraš. Ukoliko se bojiš da posle nećeš moći da vrati na staro, markerom označi tačan položaj pre odvrtanja...

Terca:

--- Citat: kole  06, 09, 2021, 11:17:58 pre podne ---Ja bih prvo proverio filter vazduha i probao da vozim sa otvorenim poklopcem motornog prostora.

--- Kraj citata ---

e da, može i to biti, da ti je vreme da se papirni filter menja..., nije mi to baš prvi pik, ali probaj bez uloška.

George:



--- Citat: Terca  06, 09, 2021, 11:22:00 pre podne ---I da, na DMB se završetak ubrizgavanja seljački i približno se podešava na sledeći način:
Zagreješ dobro motor, recimo da plovi pola sata, da termostat otvori skroz i da sve dostigne tempersaturu koju treba, 5 minuta na leru nije dovoljno.

Postaviš ga u ler, na minnimalan broj obrtaja.
Naglo dodaš gas do daske.

--- Kraj citata ---

E sad kada ga postavim u ler i dodam pun gas, jer to kada je kopča u nuli ili sa uključenim pogonom?

Sent from my YAL-L21 using Tapatalk

George:

--- Citat: kole  06, 09, 2021, 11:17:58 pre podne ---Ja bih prvo proverio filter vazduha i probao da vozim sa otvorenim poklopcem motornog prostora.

--- Kraj citata ---
Moram da priznam da ovu radnju još nisam odradio, čisto iz razloga što sam mu nedavno ugradio fićin filter sa novim uložkom, pa sam nešto mislio da to nema šanse da bude uzrok. Međutim ovo ipak mora da se proveri, tako da ću čim stignem ovih dana probati bez filtera, da ne bude da je slučajno skoro nov filter uzročnik ovih problema. Inače sve one najprostije potencijalne uzročnike sam već prevazišao. Oko elise nema namotano ničega, školjki nema i ničega što bi izazivalo neko dodatno opterećenje motora. Diznu sam takođe odneo kod majstora na proveru, i radi kao sat. Podešena da probija ako se ne varam  na 190 bara. Osteje mi eksperiment sa vazdušnim filterom, i sa podešavanjem završetka ubrizgavanja što je Terca opisao. Ako ništa od ovoga ne pomogne, onda merimo kompresiju.

Sent from my YAL-L21 using Tapatalk

Navigacija

[0] Indeks poruka

[#] Sledeća strana

[*] Prethodna strana

Idi na punu verziju