E, ovako treba... > Plovila

Windy 24 DC 79. Godiste

<< < (9/28) > >>

flashnbgd:
Sve to stoji ali lepota sveta je sto smo svi različiti

Poslato sa VTR-L09 pomoću Tapatoka

Djomla92:
Koliko sam uspeo da istrazim do sad, daleko bi me vise kostalo da imam stari fabricki, unutrasnji motor (sto u troskovima odrzavanja, servisiranja, popravki, sto u potrosnji), nego noviji vanbrodski. Jasno je da performanse nece biti iste, daleko od toga, ali ja ne zahtevam bog zna kakve plovne karakteristike. 90 posto vremena sam na Savi, ne na Dunavu.
Moja plovidba se zasniva na tome da povedem drustvo i devojke, ponesemo puno piva, i lagano plovimo uz povremeno pristajanje na splavove na Savi. Bitno mi je da na camcu ima prostora za sve, da je vecim delom otvoren, i da moze pristojno da plovi.
Trenutno imam nelt 506 sa yamahom 9.9, ali eto, hteo bih nesto malo ozbiljnije.
Imacu prilike da isprobam kako ovaj camac ide sa 20ks, i znacu da li mi odgovara kako plovi. Ovde naizgled nema gotovo nikakvih ulaganja, vidi se da je renoviran, samo da naravno to sve vidim izbliza.
Sto se cene tice, ako mogu da ga uzmem za 3500-3600, mislim da je sasvim ok. 
Uz to vanbrodska honda ili yamaha 4T 20ks, mala potrosnja, pouzdan motor, tih rad, jeftino odrzavanje.

dell_mare:

--- Citat: mladen.mar123  03, 10, 2019, 19:40:01 posle podne ---Koliko sam uspeo da istrazim do sad, daleko bi me vise kostalo da imam stari fabricki, unutrasnji motor (sto u troskovima odrzavanja, servisiranja, popravki, sto u potrosnji), nego noviji vanbrodski.
--- Kraj citata ---

Ne znam gde si to istraživao. Stari brodski koji je održavan, obično je radna drtina koju možeš da akaš i u odnosu na broj radnih sati ima manje posla oko njega neko oko vanbrodskog. Brodski uglavnom manje troše no to zavisi o konjaži, težini i dizajnu plovila, elisi itd. Redovno ga možeš servisirati i sam (ulje u motoru, ulje u kopči, filteri ..). Servisirati ga mogu i majstori za automobile ako ne mora da se vadi dok je za vanbrodski mnogo uži krug majstora. Ovo pričam kao vlasnik brodskog motora iz šezedest i neke i bivši vlasnik vanbrodskog iz devedeset i neke. Ribama se možda neće svideti masne ruke kapetana a0335 al ležernost plovidbe hoće.

Bakara:
To jeste tako, ali u slucaju ovog konkretnog Windy-a 24, to je gliser koji je u sebi imao motor od preko 200 konja i Z nogu. Ni jedno ni drugo nije za prosecnog nauticara kod nas. Da se on proizvodio sa nekim brodskim dizel motorom do 50hp, sa osovinskim vodom i listom kormila, to bi vec bila druga prica. Ovako, mislim da je mnogo pametnije imati jedan vanbrodski od 20hp(na sredini kao konacno resenje), kad je vec plovidba orjentisana na lokal, 10km gore/dole. Kad pogledas, pa samo Z noga ima i svoje ulje i svoj mehanizam i zna biti nezgodna za odrzavanje, jer za svaku intervenciju, brod mora napolje.

Ono sto smo pominjali za jedan motor sa strane, odnosilo se na to da proba, da vidi sta moze da ocekuje od samo jednog motora, i da eventualno pretera brod na svoju marinu tako. Kao konacno resenje, svakako predlazem da se vanbrodski motor stavi na sredinu.

srsa:
Наравно да је бродски мотор одлична варијанта, још ако је дизел или бензинац мање снаге, али само ако се ради о депласманцу. Када је реч о глисерском кориту, још ако је мало већих димензија као овај предметни  Windy 24 DC, и још ако је старости 30 - 40 година па у себи има стару варијанту бензинског мотора велике снаге 150 - 200 кс, који троши гориво ко ђаво, а буку да и не спомињем, онда је најисплативије решење ванбродски четворотактни мотор (или веће снаге за глисирање или мале снаге за мирну и лагану пловидбу). Наравно најбоље решење је куповина савременијег глисера за уживање у глисирању или опремљеног депласманца са одговарајућим мотором (бродским или ванбродским) за лагану пловидбу.  Е сад колики је губер......   

Navigacija

[0] Indeks poruka

[#] Sledeća strana

[*] Prethodna strana

Idi na punu verziju