To sto ti curi gorivo sigurno nije dobro, obicno se to desava ako plovak u karburatoru, tj iglica, ne zatvori dovod goriva kad se napuni lonce karburatora.
Inace, paljenje bi trebalo da izgleda ovako, drukas gorivo nekoliko puta dok prajmer/pumpica/kruskica, ne postane tvrda. To znaci da je karburator pun goriva, i da je plovak odradio svoje i zatvorio dalji dovod goriva.
Membrana pumpe hoce da zeza kad se zagreje, proverices da li je do nje tako sto kad krene da gubi snagu, malo nadrukas, ako nastavi lepo da radi to znaci da joj fali goriva i da membrana ne radi dobro.
Treba da proveris i da li hladjenje radi svoj posao. Na Tomosu 4/4.5/4.8, postoji cevcica u auspuhu koja ide skroz do bloka motora i hladi auspuh. Taj sistem radi tako sto elisa kada gura vodu, gura i jedan mali deo vode u tu cevcicu koja hladi auspuh i sprecava pregrevanje motora. Motor kad se pregreva isto tako gubi snagu i gasi se dok se ne ohladi. Takodje, desava se da ta cevcica progori pa izgubi ulogu hladjenja.
Na ovoj slici sa neta je obelezena ta tanka cevcica koja ne sme biti vrela, vec samo vruca ili cak mlaka:

Moj savet, pregledaj gde tacno curi gorivo i resi taj problem, pa vidi sta se onda desava. Takodje, ako ti se opet ugasi, skini svecicu i vidi kakve je boje, da li je crna, zauljena ili je suva i braon boje, pa nam javi.