E, ovako treba... > Plovila
Novi čamac- CRANCHI HOLIDAY
Zoran T:
Odigrao je on to odlicno sa suprugom...letos par dana na pasari u drustvu s bakarom i zvekijem taman da se oseti kolko je pasara mala i pripremi malo teren a onda se ovo pojavilo bas povoljno i eto pravog broda...sredit ce on to polako da bude tip top i za vise dana na vodi...puno komforniji camac od pasare...
popeye:
Mileta, lep brodic nek je sa srecom.
Ako ti nesto znaci ja sam ove sezone stavio teretnu yamahu 9.9hp, umesto brodskog motora.
plovila su nam slicna. Slatko sam se navozao ove sezone. Malo trosi. kod mene na pola gasa 1,2 l.
Prosek 10/11km na cas. Sve preko toga nema svrhe. Vrlo malo ubrza a podigne potrosnju za jos litar.
Kod ove yamahe mi se dopada, sto je kao mazga. Sve jedno je da li si sam ili imas jos 5 putnika. Uzvodno nizvodno, ne reaguje na te razlike. Za 100 i kusur evra registracija na tri godine. Nije obavezno osiguranje. Sa 30 ili 40 konja ulazis u samo vece troskove, a ne dobijas puno. A za glisiranj, kao sto je i pomenuto treba dosta snazniji motor.
Upravljanje je takodje odlicno. Ne bezi sa kursa. Vise mi je sevrdao sa brodskim motorom, na tim malim brzinama.
Obrati paznju na duzinu noge. Kod mene je morala XL, i to na niskoj platformi. Ako hoces da pogledas kako to sve izgleda slobodno se javi.
DuleN:
--- Citat: popeye 23, 10, 2018, 18:38:14 posle podne ---Obrati paznju na duzinu noge. Kod mene je morala XL, i to na niskoj platformi. Ako hoces da pogledas kako to sve izgleda slobodno se javi.
--- Kraj citata ---
Po meni je ovo jako vazan detalj !
Kada resis gde ces kaciti motro, potrebno je precizno izmeriti, jer ako ti se kao kod Marka desi da ti donja ivica plovila zaklanja deo elise, pa makar da je to i 2 cm - gubis mnogo.
MiletaStamat:
Hvala na čestitkama i lepim željama jh
Probaću na proleće sve što budem mogao, od Duletove 40-ice, pa do te 9,9 ht, možda i 15, do 20 ks, i izabrati ono što mi se učini najbolje.
Pozadi ima platforma iz dva dela, tj bila je izjedna, ali je po sredini odsečeno jedno 20 cm da bi se mogao namestiti čelični nosač za motor. Prethodni vlasnim broda kaže da je taj nosač pravljen za dugu nogu i da je tako koncipiran da se ušrafi na rupe šrafova od Z noge. Naravno sa nekim ko se razume ponovo ćemo sve premeriti i gledati da se to precizno postavi.
mesechar:
Cranchi je mali gliser Italijanskog sarma ...a ako nesto zabari dobro rade to je dizajn.I svasta su mu gurnuli u tu duzinu sad ono sto se mora uzeti u obzir to je duboki V i tu za pravilnu postavku vanbrodskog motora ima mesta samo pod uslovom da kupi motor od 100 konja pa na vise tj XL noga. Male snage se ne prave u XL izvedbi . REzultat toga je da se ni na nosac ni na prosecanje daske ne moze dobiti motor postavljen da mu kavitaciona ploca bude u liniji sa koritom , kad bi tako stajao potopio bi se . Znaci prilagodjavanje tj podizanje motora i izmicanje od krme je kompromis i to znaci da je PLAFON snage do 20 Konja. Sve ostalo naterace ga u propinjanje sto rezultira trosenjem goriva i dubokim oranjem koje opet zbog izdizanja pramca rezultira da dok nagnes pivo ili vezes pertlu camac promeni pravac. Ako je nesto apsolvirano na ovom forumu to je konverzija gliserskog korita u deplasmanca .
Navigacija
[0] Indeks poruka
[#] Sledeća strana
[*] Prethodna strana
Idi na punu verziju