E, ovako treba... > Россия
Dilema: Ruski vanbrodski vs ostali
branko111:
jesam ,napravio sam na strugu od gvozdja samo je bendiks ostao od aluminijuma ,nije mogla da se zavari mnogo je tanak materjal,pali na poteznicu kao od sale ,videcu kada zavrsim komande i probam na vodi i potrosnju ,juce smo se vozili nepun sat ali nije bilo celo vreme pun gas,nije potrosio 3 litre ,ali u principu ovaj karburator nije dobro resenje,on pali dobro a potrosnju cu da izmerim na mom camcu ,nadam se da ce da ga gura
power70:
KAd je ispravan i kada se postuje procedura za paljenje svaki ruski vanbrodski motor odlicno pali...
Na ovnim slikama cini mi se da karburator nema onu polugicu za saug?
Mozda bi najbolje bilo ugradnja poslednje nove verzije karburatora za veterok 8 k49-1
branko111:
ima polugu ,jedno dugme koje pomera klapnu sa rupom na sredini ispred karburatora,neznam taj noviji tip sigurno je bolji ,videcu za sada ce da radi ovaj a radi ,
power70:
Posto je sve ispravno ne diraj nista vec samo vozi... a0335
branko111:
za pocetak ce da radi ovaj ali ako bude previse trosio zamenicu ga ,mada koliko sam procitao na ovim forumima pente u principu trose mnogo goriva a ne razvijaju neke narocite brzine ,i sa tim gorivom predju mnogo manje km nego automobil-(auto od 100ks trosi 6l na 100km a penta od 100ks koliko sam video trosi preko 20litara na sat a prodje duplo manje od auta) ,tako da ovaj vetrok ako bude trsio do 4litre ne diram nista a neka velika brzina mi ne treba, ne zurim
Navigacija
[0] Indeks poruka
[#] Sledeća strana
[*] Prethodna strana
Idi na punu verziju