Opšta...Tu smo... > Stigao sam !!!
Kabe Nautica - Razvigor
neptun:
Auu ovi plikovi su stvarno sramota.
Ja bih trazio pare natrag.
Ja nemam ni jedan plik na brodu iz 75. godine. Ako smrdi kao sirce kad se probusi plik, nema tu prave popravke.
Mora da se skine zelkot skroz odmah i stavi da se
susi par meseci. Pa onda da se radi novi zelkot...sto nije prosto.mozda to nije isplativo za camac...
zoki_ns:
Pare mogu da se traze nazad, ali nije realno da ces ih dobiti. U tom slučaju je bolje konstruktivno pristupiti nego ici odmah na nož.
Plikovi ne mogu tako lako da se probuse. To je dosta tvrdo i moje misljenje je da je najbolje da to ostane tako kako jeste jer to verovatno ne bi mrdalo sem sto je ruzno. Zbog toga sam i ja ipak odlucio da se vratio camac da se sredi jer kad je camac napolju stvarmo ruzno izgleda.
Po rečima konstruktora to se desava na nekim njihovim čamcima a na nekim ne i oni bar po njihovim recima ne znaju zasto se to desava. Konsultovali su tehnologa i nisu dobili odgovor. Meni to lici na mehurove vazduha al to je zaista jako tvrdo.
Ja cu videti kako ce biti resenje. Camac je kod njih vec 3 nedelje u mom slučaju. Plasi me sto je sada hladno i za bilo kako susenje trrba puno vise vremena.
Voleo bih da znam razlog zasto se to desilo al izgleda da cu ostati uskraćen za tako nešto. Najrealnije mi izgleda da je u pitanju žurba i da nisu čekali dovoljno u nekom od procesa izrade...
zoki_ns:
Evo kako izgleda kos mene ...
LSI:
Гледајући те слике све више сам уверен да је проблем - "људски фактор".
Приликом ламинације, кад се нанесу слој смоле и слој мата, металним ваљцима се прелази преко читаве површине да би се потпуно избацио заробљени ваздух. То је релативно спор и досадан посао и ако, онај који га ради, није свестан зашто се то ради, може да се деси да испод слојева остане заробљен ваздух, а буде ту и заробљене влаге из ваздуха. У почетку се то не види али како се поступак полимеризације, очвршћавања смоле, не завршава у року од неколико минута, ови мехурови постану видљиви тек накнадно.
Мени се чини да се то може санирати тако што ће се пластика избрусити тако да нема мехурова. Треба нанети неколико нових слојева смоле и мата али пажљиво и полако, водећи рачуна о влажности ваздуха и температури. Могу то да буду добри чамци, а због нових слојева смоле и мата, корита ће бити само још јача и трајнија. Требало би да то произвођач уради о свом трошку.
Sent from my Redmi Note 7 using Tapatalk
DuleN:
zoki_ns,
koliko god da se trudite da budete kulturni i fini, jasno je da ste debelo prevareni i ti i Kabe... Sta vam je ciniti, to vi naj bolje znate, ali je zaista glupo kupiti novo plovilo koje je totalno defektno...
Misha D sve OK... Nemam ja nameru da se natezem s tobom... Pisati o alu plovilima i materijalima koji su za more i za reku su sasvim razlicite teme, a da je reciklirani aluminijum prljav, sta da komentarisem??? To nije prekovano, nego pretopljeno....
Navigacija
[0] Indeks poruka
[#] Sledeća strana
[*] Prethodna strana
Idi na punu verziju